Forum - Forum-tråd: Konsol og Pc tråden

Konsol og Pc tråden

  • ★★★0

    Har købt en nintendo switch, meningen er at den skal bruges til at få mig rørt lidt på en anden måde, end den motionscykel jeg bruger. Så vil høre om der er nogen her der har nogle gode anbefalinger? Jeg ved selv, at jeg skal have fat i Ring fit adventure.

    MOVIE100020-04-24 10:33

  • ★★★0

    Jo jo, men at et Fallout 5 er bekræftet betyder jo ikke at det bliver singleplayer. Det kan jo også bare betyde endnu et Fallout 76.

    Og realistisk set, kommer det nok ikke før om min. 5 år, med mindre de giver det til en anden udvikler.

    NSF20-04-24 11:05

  • ★★★1

    Nå ja, da mit sidste spil har været med mods, startede jeg et nyt i Fallout 4 her til formiddag og spillede min karakter op til level 10, så jeg har noget at tage fat på når opdateringen dropper. Det kunne jo være at de fjerner hyldetricket, hvilket ville være lidt kedeligt.

    NSF20-04-24 11:13

  • ★★★★★0

    Jo jo, men at et Fallout 5 er bekræftet betyder jo ikke at det bliver singleplayer. Det kan jo også bare betyde endnu et Fallout 76.

    Og realistisk set, kommer det nok ikke før om min. 5 år, med mindre de giver det til en anden udvikler.

    Nej jeg ved godt der går lang tid, da Elder scrolls er først.

    Elwood20-04-24 12:14

  • ★★★0

    Nu da PS5 opdateringen af Fallout 4 er udkommet er det endelig blevet tid til at give mig i kast med ødemarken.

    Essal26-04-24 13:53

  • ★★★★0

    Jeg gav 76 et forsøg forleden, men jeg stoppede igen inden de første to timer var gået, da jeg blev for irriteret over en del små elementer. Så jeg fik min penge tilbage, og så kaster jeg mig over 4 eller New Vegas i stedet.

    dyg26-04-24 13:54

  • ★★★0

    Der er kommet en håndfuld nye quests, som kræver et habilt level. Jeg prøvede en af dem tidligere på dagen og fik lammetæv med min nyeste karakter.

    NSF26-04-24 15:04

  • ★★★★★0

    Jeg overvejer kraftigt at give Fallout 4 en chance mere efter den nye opdatering her er landet. Jeg spillede nok små 8-10 timer af det i første omgang, og blev simpelthen så træt af det med alt der er SimCity-gejl. Jeg prøver bare at ignorere den del mest muligt, hvis jeg giver det en chance mere.

    David Lund26-04-24 16:39

  • ★★★0

    Jeg overvejer kraftigt at give Fallout 4 en chance mere efter den nye opdatering her er landet. Jeg spillede nok små 8-10 timer af det i første omgang, og blev simpelthen så træt af det med alt der er SimCity-gejl. Jeg prøver bare at ignorere den del mest muligt, hvis jeg giver det en chance mere.

    Man kan godt få indtrykket at det er vigtigt for spillet, men i praksis kan man faktisk komplet ignorere den del af spillet, hvis man har lyst.

    Man kan ignorere dem i Concord, den første by man kommer til og dermed aldrig starte den del af spillet. Jeg tror endda det er muligt at ignorere Codsworth i starten af spillet, så du ikke engang får questen der fører dig til Concord. Det er vist også muligt at bare gå forbi Preston og resten af gruppen i The Museum of Freedom og alligevel gå derfra med en T-45 power armor og en minigun, men uden nogensinde at starte hele balladen med at blive sendt ud til settlements.

    Jeg er i gang med en ny karakter nu, men jeg tror jeg var 30+ timer inde i spillet sidste gang, før jeg begyndte på den del af spillet. Jeg gik bare på opdagelse i stedet for og gravede quests op på en mere "manuel" måde.

    Minutemen-delen har påvirkning på slutningen af spillet, som i at der vist er en af de mulige slutninger man udelukker.

    Selv holder jeg det til et minimum, så når jeg afslutter store quests, tager jeg et par hurtige Minutemen-quests for at få lidt ekstra XP og så sørger jeg for at connecte de forskellige settlements jeg har med trade routes, så alle har adgang til det samme inventory.

    I denne omgang har jeg meget specifikt gået efter at mine settlements kun dyrker præcis de tre afgrøder der skal bruges til at lave adhesive, så jeg effektivt har uendelige mængder af det. Til at modde våben og sådan.

    Man kan også sagtens bruge workbenchen i Sanctuary før Preston osv. kommer dertil, hvilket er meget praktisk fordi man så kan scrappe alt træ og ved at bygge/scrappe/bygge hylder, let kan forlade byen som level 10-13 stykker.

    NSF26-04-24 17:05

  • ★★★★★1

    Mit største problem vil altid være, at jeg er er et klassisk eksempel på completionist. Så jeg skal virkelig kæmpe med mig selv for at ignorere ting i spil =)

    David Lund26-04-24 18:52

  • ★★★1

    Mit største problem vil altid være, at jeg er er et klassisk eksempel på completionist. Så jeg skal virkelig kæmpe med mig selv for at ignorere ting i spil =)

    Jamen, så tror jeg at der er en settlement der har brug for din hjælp!

    NSF26-04-24 18:54

  • ★★★★★1

    Jamen, så tror jeg at der er en settlement der har brug for din hjælp!

    Aaaargh!!!

    David Lund26-04-24 19:15

  • ★★★★1

    Er rendt ind i både Bony/ Tony og Insider/ Johan på HD2 de sidste dage.

    Ellers har jeg lige opgraderet mit PS+ til Premium. Det er ellers ikke noget, jeg vil betale for. Men der er kun to måneder tilbage af mit abonnement, så de ekstra 100 kr. kunne jeg lige gå med til. 

    Jeg gjorde det, fordi man kan streame både Fall Out 3 og New Vegas på Premium.

    Så vidt jeg ved, så kommer der en remaster af Fall Out 3 senere i år eller næste år, men jeg har ikke hørt noget om NV og fik pludseligt lyst til at spille det.

    PS5-patchen til FO4 virker desværre ikke for mig, fordi jeg har den digitale udgave, man kunne hente gratis med Essentials-pakken, det første år eller to med PS5. 

    Bethesda har i det mindste åbnet op for, at folk med PS+ Ekstra nu kan spille med PS5-patchen, men der har ikke været noget ud omkring Essentials-udgaven endnu. Jeg testede lige, og man kan stadigvæk ikke hente patchen til den.

    Jeg har sådan set også spillet på disk, så det kunne jeg jo bare bruge i stedet og så hente patchen. Men så skal jeg først til at lede efter disken.

    Og nu er jeg alligevel gået i gang med NV, så det haster ikke. 

    thomsen27-04-24 15:08

  • 0

    Er rendt ind i både Bony/ Tony og Insider/ Johan på HD2 de sidste dage.

    Ellers har jeg lige opgraderet mit PS+ til Premium. Det er ellers ikke noget, jeg vil betale for. Men der er kun to måneder tilbage af mit abonnement, så de ekstra 100 kr. kunne jeg lige gå med til. 

    Jeg gjorde det, fordi man kan streame både Fall Out 3 og New Vegas på Premium.


    Hvor godt fungere streamingen egentlig efterhånden på Premium?

    Høegh29-04-24 11:16

  • 0

    PS5-patchen til FO4 virker desværre ikke for mig, fordi jeg har den digitale udgave, man kunne hente gratis med Essentials-pakken, det første år eller to med PS5. 

    Bethesda bør have fået det fixet nu. 

    Høegh30-04-24 14:58

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen