Forum - Forum-tråd: Oscar-nomineringerne 2016 offentliggjort

Den danske "Krigen" er Oscar-nomineret!

  • 1

    Det ærgrer mig lidt, at Inside Out ikke har fået en nominering i "Bedste Film"-kategorien. Det havde den lidt fortjent.. Og hvor ville det være fedt hvis Roger Deakins for en gang skyld kunne løbe med en Oscar for "Bedste Fotografering", men jeg tror dog at det bliver Emmanuel Lubezki der løber med den atter en gang. The Revenant ser også fuldstændig vild ud. 

    Laksegaffel15-01-16 11:32

  • ★★★★★★0

    Jeg køber den alligevel ikke Babo. Heller ikke om emnet så skulle være mere ømtåleligt nu end før (korrekt at tiderne ændrer sig, men jeg ser intet bevis). Disse evige spekulationer om hvorfor og hvorfor ikke, de er der hvert år og de er ikke andet end spekulationer. Givet der kan være grunde og bla bla bla. Men folk har sgu også travlt med at opfinde grunde, hvis lige den film de mener burde være med ikke er det. 

    T. Nielsen15-01-16 11:37

  • ★★★★★★0

    Desuden Babo, hvis du læser lidt om hende der har skrevet artiklen, så kunne jeg i lige så høj grad tænke at hun motivspekulerer eller det der er værre. Skal jeg afholde mig fra. Hører ikke til her. Så den slags holder jeg til Bruce's Facebook profil:-D

    T. Nielsen15-01-16 11:43

  • ★★★★★★0

    Damn, Domhnall Gleeson er med i fire film der er blevet Oscar-nomineret i denne omgang, han har sgu haft lidt af et vildt år.

    Zero Cool15-01-16 15:04

  • ★★★★0

    Laksegaffel

    Deakins havde ellers den største chance nogensinde, i 2008. Han var nemlig nomineret to gange samme år. Men det bliver heller ikke i år og selvom Sicario så fremragende ud, så må han vente med sin statue. Måske med Blade Runner. 

    Babo15-01-16 15:07

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen