Scorsese kan som få sit håndværk - jeg går med Taxi Driver

08-09-2023 12:00

08-09-2023 12:00
Scorsese kan som få sit håndværk - jeg går med Taxi Driver
Jeg er ikke stor fan af hans film, Goodfellas er nice.
“Goodfellas” any day.
Jeg stemte på Taxi Driver, som bedste film og derudover ser min top 10 således ud:
Min yndlingsinstrulktør. Og "Goodfellas" er min yndlingsfilm :)
NOPE! Moovy.dk Den her bliver sgu til en: Ved ikke!
Taxi Driver - genså den forleden og blev igen fascineret
“Goodfellas” any day.
Enig!
“Goodfellas” er god, men den når efter min mening slet ikke op niveau Scorsese’s absolutte mesterværk “Taxi Driver”. “Raging Bull” er nummer to på min liste.
I'm funny how? I mean funny, like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh, I'm here to fucking amuse you?
Total kliché I know, I know, men den scene bliver ALDRIG gammel.
Goodfellas herfra med et STORT 10-tal.
Jeg har en sticker bag på min tuk-tuk med et billede af Pechi og teksten Funny How? :D
Goodfellas er fucking klasse, men Taxi Driver er filmen jeg, igen og igen, vender tilbage til. Så,den får derfor min stemme.