Det var et ret godt filmår. Jeg kan ikke lige på stående fod huske hvad andet der blev udgivet det år, men Parasite var aldeles fremragende ligesom mange af de andre, så det føles ikke rigtigt at stemme på en fremfor en anden.
Uncut Gems kunne jeg også ret godt lide med en usympatisk Adam Sandler som laver alle de dårligste beslutninger.
Tarantino som begår sin bedste film i årevis







