11-05-2026 19:00

afstemning, poll, star wars

Rasmus Drews

Afstemning:

Sejeste navn på en Star Wars-karakter?

Vælg din favorit!

Kommentarer

  • R2-D2 - det kan man da næsten kalde sin førstefødte.

    
    0
  • Maul

    
    0
  • Darth Sidious

    
    0
  • Det må være Thrawn, der løber med den - dog skarpt forfulgt af Maul. Obi-Wan på en solid 3. plads.

    Gad vide om dem, der stemmer på “Andet navn”, tænker på Jar Jar Binks…?

    SMK 12-05-2026 00:28
    0
  • Afstemningen går på sejeste  navn ikke bedste/mest cool karakter, så jeg har altid følt noget særligt for : Salacious B. Crumb, Jabbas Kowakian Monkey Lizard.

    Hvis jeg skal vælge en anden så er det Exar Kun.

    0
  • Anden: HELT klart Max Rebo!

    
    1
  • Jeg gad sgu godt hedde Chewbacca...

    1
  • Chewbacca Friis Mikkelsen....? :D 

    
    1
  • Jabba The Hutt, som jo også er kendt som Nelly.

    
    0
  • Maul har bare noget ondt i sig, men Skywalker er jo poetisk af en anden dimension.

    Såeh, 12 point til Luke-drengen!

    0
  • Obi-Wan Kenobi

    
    0
  • Andet navn: Jorus C’Baoth.

    
    1
  • Var det udelukkende baseret på den konkrete figur, så er der kun en i min bog; Han Solo

    Men nu er det navnet, og der er nogle ret seje - Dart Vader, Grand Admiral Thrawn, Qui-Gon Jinn

    Men jeg vælger at gå med en som både er og lyder sej; Bo-Katan Kryze

    
    1