R2-D2 - det kan man da næsten kalde sin førstefødte.

11-05-2026 19:00

11-05-2026 19:00
R2-D2 - det kan man da næsten kalde sin førstefødte.
Maul
Darth Sidious
Det må være Thrawn, der løber med den - dog skarpt forfulgt af Maul. Obi-Wan på en solid 3. plads.
Gad vide om dem, der stemmer på “Andet navn”, tænker på Jar Jar Binks…?
Afstemningen går på sejeste navn ikke bedste/mest cool karakter, så jeg har altid følt noget særligt for : Salacious B. Crumb, Jabbas Kowakian Monkey Lizard.
Hvis jeg skal vælge en anden så er det Exar Kun.
Anden: HELT klart Max Rebo!
Jeg gad sgu godt hedde Chewbacca...
Chewbacca Friis Mikkelsen....? :D
Jabba The Hutt, som jo også er kendt som Nelly.
Maul har bare noget ondt i sig, men Skywalker er jo poetisk af en anden dimension.
Såeh, 12 point til Luke-drengen!
Obi-Wan Kenobi
Andet navn: Jorus C’Baoth.
Var det udelukkende baseret på den konkrete figur, så er der kun en i min bog; Han Solo
Men nu er det navnet, og der er nogle ret seje - Dart Vader, Grand Admiral Thrawn, Qui-Gon Jinn
Men jeg vælger at gå med en som både er og lyder sej; Bo-Katan Kryze