"The Bear" vender tilbage med sin femte og sidste sæson den 26. juni på Disney+, Alle otte afsnit bliver lagt ud samtidig.
Den nye sæson fortsætter dagen efter, at Sydney, Richie og Natalie opdager, at Carmy har forladt restaurantbranchen og efterladt restauranten til dem.
Uden penge, truet af et muligt salg og med en voldsom storm på vej må holdet samle sig til én sidste service – i håbet om endelig at opnå den eftertragtede Michelin-stjerne. Ifølge synopsis bliver sæsonen samtidig en fortælling om, at det måske ikke er maden, men menneskene, der gør en restaurant perfekt.
Overraskelsesepisode ude nu
Samtidig har serien overraskende udgivet flashback-episoden "Gary", som kan streames allerede nu. Episoden følger Richie og Mikey på en arbejdstur til Gary, Indiana, og er medskrevet af Ebon Moss-Bachrach, der også medvirker sammen med Jon Bernthal.
I sidste sæson vender Jeremy Allen White tilbage som Carmy sammen med blandt andre Ayo Edebiri, Abby Elliott og Jamie Lee Curtis.
Serien er skabt af Christopher Storer og har vundet et hav af Emmy-priser siden premieren i 2022. Se plakaten til den nye sæson her:





