CE3 - fordi den rammer tidsånden den foregår i, er dvælende på den positive måde i sit tempo, og skræmmende i scenerne med encounters. Men stærkt forfulgt af ET - en film der skræmte mig usandsynligt meget som barn, ikke mindst fordi jeg så den på det store lærred og ikke kunne slippe væk, måske i 83? Jeg skal den dag i dag stadig tage mig sammen for at se den, da den nærmest satte sig i mig som en fobi. Det er en fortryllende oplevelse, ikke mindst fordi den har sat så dybe spor i mig.

31-05-2026 17:30





