Jackie Brown, alt før holder stadig, alt efter er stærkt uinteressant.
Jackie Brown, alt før holder stadig, alt efter er stærkt uinteressant.
1) Pulp Fiction - 10/10
2) Reservoir Dogs - 10/10
3) Kill Bill: vol 1 + 2 - 9/10
4) Inglourious Basterds - 9/10
5) Jackie Brown - 8/10
6) Death Proof - 7/10
7) Django Unchained - 7/10
8) The Hatefull Eight - 7/10 (mangler gensyn med den).
Han laver gode film.
Reservoir Dogs. De sidste par film har været lidt skuffende, men Hatefull Eight var virkeligt et stærkt comeback. Jeg synes, at det er den bedste film, han har lavet i mange år.
Min stemme gik til "Kill Bill: Vol.1". Den har jeg set flere gange end "Pulp Fiction" og "Reservoir Dogs", selvom de også er forrygende. Der er bare noget ved den originale "Kill Bill", der tager pusten fra mig gang på gang. Musik og billeder smelter virkelig sammen i en fantastisk cocktail.
1. Kill Bill: Vol. 1
2. Pulp Fiction
3. Kill Bill: Vol. 2
4. Reservoir Dogs
5. Inglourious Basterds
Thomas Fenger22-05-17 10:46
Reservoir Dogs har i mange år været en af mine absolutte yndlingsfilm, og er stadigvæk min absolutte Quentin favorit, men generelt er jeg helt vild med alle mine top 5 Quentin film:
Jeg mangler stadigvæk at få set Hateful Eight, men den ligger derhjemme og venter på mig.
Pulp all the way!
Pulp Fiction - stadigvæk!
1. Pulp Fiction - 10/10
2. Reservoir Dogs - 9/10
3. Kill Bill Vol. 2 - 8/10
4. Django Unchained - 8/10
5. The Hateful Eight - 8/10
6. Kill Bill Vol. 1 - 7/10
7. Inglourious Basterds - 7/10
8. Jackie Brown - 7/10
9. Death Proof - 7/10
Pulp.
1. Kill Bill vol. 1
2. The Hateful 8
3. Reservoir Dogs
4.Kill Bill vol. 2
5. Pulp Fiction
6. Django Unchained
7. Inglourious Basterds
8. Jackie Brown
9. Death Proof
Pulp.
Jeg synes hans film efter årtusindeskiftet er plaget af lidt af hvert. Jeg er enig i meget af Mark Kermodes kritik til Tarantinos film.
Bobby Long22-05-17 12:32
David Lund22-05-17 13:25
1. Inglourious Basterds 10/10
2. Pulp Fiction 10/10
3. Django Unchained 9/10
4. Kill Bill vol. 1 9/10
5. The Hateful Eight 8/10
6. Kill Bill vol. 2 8/10
7. Jackie Brown 7/10
8. Death Proof 5/10
Kyllingebenet22-05-17 16:28
1. Pulp Fiction - 10/10
2. Kill Bill Vol. 1 - 10/10
3. Kill Bill Vol. 2 - 9/10
4. Jackie Brown - 9/10
5. Django Unchained - 8/10
6. Death Proof - 8/10
7. The Hateful Eight - 8/10
8. Inglourious Basterds - 7/10
9. Reservoir Dogs - 7/10