| Indlæg | Tid | Tråd |
|---|
| En frygtelig kedelig film tænker jeg. | 8 år | Kontroversiel dansk in... |
| Godt nytår! Må I alle se flere Arnold-film i 2018! | 8 år | Moovy ønsker godt nytå... |
| Den ser jeg frem til. Det er godt nok ikke meget der findes om John... | 8 år | Den officielle trailer... |
| Men hov, hvor er "Jingle All The Way"? | 8 år | Bedste julefilm til en... |
| Økonomisk flop, men bestemt ikke et filmisk flop. | 8 år | "Blade Runner 2049" er... |
| Jeg så den i går i CinemaxX, og jeg var yderst tilfreds! Den stod... | 8 år | Terminator 2: Dommedag 3D |
| Og jeg kan se den kører helt til d.15.! | 8 år | Terminator 2: Dommedag 3D |
|
Er det mig der kigger forkert, eller har den kun forestilling(er)... | 8 år | Terminator 2: Dommedag 3D |
| Jeg troede ikke det ville ske! Jeg har hevet og flået i Cinemaxx, og det... | 8 år | "Terminator 2" i 3D in... |
| Jeg er, som altid, klar på mere Terminator, mere Arnold, mere Cameron.... | 8 år | Linda Hamilton vender ... |
| Billetprisen er kun 50 kr, plus en ekstra bonusfilm! Og den vises i... | 8 år | Predator i biografen 2... |
|
Ved du hvilket format den vises i?
Er ikke tech nok til at forstå dit... | 8 år | Predator i biografen 2... |
| Baltoppen Bio viser den originale Predator d.22.september. Man skal være... | 8 år | Predator i biografen 2... |
| Bravo! Holder meget af at læse mine filmnyheder her. Men altså; "moovy".... | 8 år | Moovy fylder 2 år! |
| Well, jeg glæder mig sgu! | 8 år | Killing Gunther! |
| Den ser edderhylemig fed ud! Jeg er megaklar! | 8 år | Første trailer til Arn... |
| Så landede traileren til Arnolds nye actionkomedie! I love... | 8 år | Killing Gunther! |
| Blendstrups bog er ganske enkelt fremragende, så det bliver spændende om... | 8 år | Trailer til Henrik Rub... |
| Stadig ingen dansk premiere, men filmklubben Seje bøffer & Hårde... | 8 år | James Cameron optræder... |
|
Det har han da heller ikke ?
Det da derfor han er i... | 8 år | Spejder-Man til galla ... |