Forumtråd - Afstemninger: Bedste film med Simon Pegg?

Afstemninger: Bedste film med Simon Pegg?

• Åh, det gør helt ondt ikke at stemme på (den fremragende) "Star Trek", men jeg må slynge min stemme efter "Hot Fuzz" – den eneste 6-stjernede film på listen.


    1
  • Filmen med ham kan da være gode, men ikke ham der trækker dem op hvert fald....


    0
  • Star Trek!


    1
  • Hot Fuzz!


    1
  • Må klart tilslutte mig Hot Fuzz, selvom Shaun of the Dead også er fantastisk film og nok den bedste Zombie film til dato. 

0
  • Filmen med ham kan da være gode, men ikke ham der trækker dem op hvert fald....

Både Hot Fuzz, Shaun of the Dead og Paul må han da i den grad trække op eftersom han har været med til at skrive manuskript til filmene.

0
  • Åh, det gør helt ondt ikke at stemme på (den fremragende) "Star Trek", men jeg må slynge min stemme efter "Hot Fuzz" – den eneste 6-stjernede film på listen.

Jeg er med på Hot Fuzz - med Star Trek, lige efter :-)


    1
  • Helt klart “Hot Fuzz”!


    1
  • Uden tvivl Hot Fuzz!

1
  • Det er en no brainer det er "Hot Fuzz" !!!

1
  • Jeg er ikke imponeret over Cornetto trilogien, så min stemme gik til Ghost Protocol, der er MI, når det er mest underholdende.


    0
  • Jeg stemte på Hot Fuzz og min top 5 Simon Pegg liste ville se således ud. :)

1. Hot Fuzz 
    2. Star Trek 
    3. Mission Impossible : Rogue Nation 
    4. Shaun of The Dead 
    5. Guest House Paradiso 
    
    0
  • Jeg er meget overrasket over, at Shaun of the Dead ikke er en klar førsteplads indehaver, men I giver mig da lyst til at se Hot Fuzz igen! Shaun of the Dead er et mesterværk i mine øjne.

1
  • Paul fik min stemme. Den er sgu sjov. 

1
  • Det rigtige svar er: "Hot Fuzz".


    1
  • jeg stemte “Shaun of the Dead”

..men noget kunne tyde på jeg burde give “Hot Fuzz” en chance mere, den er jo tydeligvis ganske populær.

1
  • Min favorit is-trilogi <3

Må snart få genset de film igen, og selvfølgelig Hot Fuzz!

1
  • Paul - genial film !

0
  • De to "Mission Impossible" film.


    0
  • De to "Mission Impossible" film.

Du har stavet "Hot Fuzz" forkert.


    1
  • Du har stavet "Hot Fuzz" forkert.

Ha ha, funny :)