Forumtråd - Afstemninger: Bedste film med Sigourney Weaver? (ud over "Alien"-franchisen)

Afstemninger: Bedste film med Sigourney Weaver? (ud over "Alien"-franchisen)

• Stemte Avatar - men wall-e og særligt the Ice Storm får også kærlighed herfra.


    0
  • By Grabthar's Hammer, by the Suns Of Warvan...det må være Galaxy Quest.


    1
  • By Grabthar's Hammer, by the Suns Of Warvan...det må være Galaxy Quest.

Den fik også min stemme...en af de film jeg ikke anede en dyt om da jeg så den i biografen, men blev glædeligt overrasket...så den primært udfra castet på plakaten som tiltalte mig...


    1
  • Den fik også min stemme...en af de film jeg ikke anede en dyt om da jeg så den i biografen, men blev glædeligt overrasket...så den primært udfra castet på plakaten som tiltalte mig...

Mnjah, var lidt i tvivl. MEN "bedste film" tolker Jeg som værende:

Noget man husker, holder af, måske ligefrem gør en glad selv efter årtier?

^Death and the Maiden gør f.eks ikke Gasi' glad/feel good.


    2
  • Roman Polanskis "Death and the Maiden" skulle have lidt kærlighed. Det er også en virkelig stærk præstation af Weaver (og Ben Kingsley).


    1
  • Det blev Ghostbusters. Der er alligevel 4 film jeg ikke har set.

0
  • Galaxy Quest elskede jeg, så den fik min stemme. Men der er mange gode at vælge imellem. 


    1
  • Galaxy Quest elskede jeg, så den fik min stemme. Men der er mange gode at vælge imellem. 

Samme her - helt spontant ;-)


    1
  • Heartbreakers fra 2001 fortjener også at blive nævn. Herlig svindlerkomedie, med bla. Gene Hackman og Jennifer Love Hewitt.


    1
  • Heartbreakers fra 2001 fortjener også at blive nævn. Herlig svindlerkomedie, med bla. Gene Hackman og Jennifer Love Hewitt.

Ja for fa'en. Den havde jeg helt svedt ud. Elsker den.


    1
  • Ja for fa'en. Den havde jeg helt svedt ud. Elsker den.

Den fortjener at blive set af flere ;-)


    0
  • Jeg stemte på Ghostbusters med "Galaxy Quest" og "Death and the Maiden" lige i hælene. :)


    0