Pitts bedste præstation: Snatch
Moovy Podcast: Draft: Brad Pitt-film m. Nikolai Schulz
-
-
Det går over min forstand, at Babel på intet tidspunkt blev nævnt. Et klart mesterværk efter min mening. OK, det er langt fra Pitt's bedste rolle, men hvis det handler om at vælge de bedste film - uagtet præstation - så skal Babel nødvendigvis med.
Med Seven, Fight Club og Once Upon a Time... ude af billedet, så ville jeg vælge disse 7 film (håber jeg husker kategorierne korrekt):
- Drama: Babel
- Brad Prix: Babylon
- Blockbuster: Thelma & Louise
- Birolle: Inglorious Basterds
- Action: Troy
- 90'er: Interview With an Vampire
- Joker: Being John Malkovich
For mig er en Brad Pitt film en film hvor han som minimum er med i en cameo. Så derfor synes jeg ikke at eksempelvis Kick-Ass eller The Departed bør tælle med.
Ud fra det må min stemme gå til Mikkel :-)
-
Det går over min forstand, at Babel på intet tidspunkt blev nævnt. Et klart mesterværk efter min mening. OK, det er langt fra Pitt's bedste rolle, men hvis det handler om at vælge de bedste film - uagtet præstation - så skal Babel nødvendigvis med.
Med Seven, Fight Club og Once Upon a Time... ude af billedet, så ville jeg vælge disse 7 film (håber jeg husker kategorierne korrekt):
- Drama: Babel
- Brad Prix: Babylon
- Blockbuster: Thelma & Louise
- Birolle: Inglorious Basterds
- Action: Troy
- 90'er: Interview With an Vampire
- Joker: Being John Malkovich
For mig er en Brad Pitt film en film hvor han som minimum er med i en cameo. Så derfor synes jeg ikke at eksempelvis Kick-Ass eller The Departed bør tælle med.
Ud fra det må min stemme gå til Mikkel :-)
Helt enig - Babel er en fantastisk film!