Det skal nok pisse infantile Trump af.
Nyheder: Trump har en lille penis og dyrker sex med Satan i nyt "South Park"-afsnit – se de kontroversielle klip her
-
-
Det er da en slank Trump udgave som han må være glad for :)
-
Det geniale er jo også de har sikret den her Big deal nu her, så hvis orange shit vil ha dem canceled, så kan de ikke sige finaciel reasons igen og som i øvrigt var bullshit. De kan vitterligt ikke gøre det uden direkte at vise at deres undskyldning for Colbert var rent vås, fordi eneste anden grund de har den vil direkte gå i clinch med freedom of speech som jeg ser det. Noget South Park vægter meget højt.
Ting er stadigvæk fucked over there, men det her var sku et tiltrængt grin, ligesom da de lavede grin med Bin Laden.
Matt Stone og Trey Parker udtalte i øvrigt på Comic Con at de var sorry, men jeg kunne ikke undgå at tænke på deres Tony Hayward sorry video fra SP, da jeg så det.
-
Jeg tror ikke jeg har set ret meget southpark de seneste par årtier. Jeg synes det kørte længere og længere ud og efter de første 3 sæsoner syntes jeg ikke det var sjovt mere. Men de er efterhånden de eneste derovre, der ikke er bange for nogen - så må vi se hvor længe det holder. Så måske skulle jeg give det et skud mere.
-
Nøj, hvor fik jeg et flashback til filmen.
Det er godt lavet, jeg er glad af grin...
-
Jeg synes alle de her opkøb og fyringer osv. lugter så langt væk af korruption, at man næsten kan skrabe det af sålen på en rendesten.
-
jeg er glad af grin...
Det vil jeg da håbe... jeg er nok mere flad af grin. ;)
-
Har aldrig set et eneste afsnit. Men så dog i sin tid filmen.
-
Jeg har aldrig syntes, at serien var sjov overhovedet, men fint nok, hvis de kan skabe nogle kontroverser :)
-
Bravo South Park