At vinde den her konkurrence virker som det letteste i verden, hvis humoren i traileren er sigende for det generelle niveau.
Trailers: Grinene står i kø i traileren til "LOL: Den der ler sidst - Halloween"
-
-
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er allergisk overfor langt det meste danske komedie og standup. Derimod kan jeg varmt anbefale den britiske udgave af LOL, hvis man i forvejen har lidt kærlighed til den engelske humor.
-
Er det her en sponsoreret "nyhed". Kan ikke rigtig se relevansen i det for en filmside.
Moovy må jo i sidste ende skrive om hvad de vil, denne stak bare lidt ud for mig.
-
Er det her en sponsoreret "nyhed". Kan ikke rigtig relevansen i det for en filmside.
Moovy må jo i sidste ende skrive om hvad de vil, denne stak bare lidt ud for mig.
Nej, så havde den stået som “sponsoreret” :) Men jo, den er klart lidt en afstikker, som der også står i nyhedsteksten, men et dansk produceret show med mange store danske film/tv-personligheder i et Halloween-miljø, det gjorde den relevant for undertegnede. Synes også, LOL er et muntert koncept - om end jeg ikke har prøvet kræfter med det før!
-
Jeg har aldrig grinet så lidt som i sæson et.
Spring bare dette over...
-
Tjah, jeg har sjældent grint så meget over sådan et program. Hygger mig med det, og dem jeg kender synes det samme. Ser altid frem til mere :)