Forumtråd - Nyheder: LEGO afslører sit første "Star Trek"-sæt: Rumskibet Enterprise-D i 3.600 dele til 3.000 kroner

Nyheder: LEGO afslører sit første "Star Trek"-sæt: Rumskibet Enterprise-D i 3.600 dele til 3.000 kroner

• Episk :-)

Men hvor er Q?

Og burde Deanna ikke have sin lårkorte nederdel på?

Er det en kop "earl tea hot" som Picard holder i hånden? Det burde det vel være, men jeg synes mere det ligner et glas øl.

Lidt ærgerligt at Picard skal have den der knop i toppen af hans isse. Men sådan er det vel altid med skaldede Lego figurer. Voldemort havde det vist også.

Der burde følge et Borg skiftesæt kostume med til Picard. Det ville være sejt.


    1
  • Måske det er en romulansk øl han står med?


    0
  • Tror aldrig jeg nogensinde har set en Star Trek film eller serie, kun små klip her og der. Men tænker at Johan nok skal få fingrene i den, i det øjeblik den kan købes...og samler da de 3600 brikker på en time efter modtagelsen. Så kan han selv regne ud af hvor mange han skal samle i sekundet/minuttet for at færdiggøre projektet.


    1
  • Jeg kunne godt have et glas blood wine. Lige med lidt gagh som snack.


    0
  • Tror aldrig jeg nogensinde har set en Star Trek film eller serie, kun små klip her og der. Men tænker at Johan nok skal få fingrene i den, i det øjeblik den kan købes...og samler da de 3600 brikker på en time efter modtagelsen. Så kan han selv regne ud af hvor mange han skal samle i sekundet/minuttet for at færdiggøre projektet.

Den skal naturligvis erhverves øjeblikkeligt! Men med barn i domicilet tager det nok små syv sæsoner (ligesom TNG), før den er helt bygget færdigt :-)


    1
  • Den skal naturligvis erhverves øjeblikkeligt! Men med barn i domicilet tager det nok små syv sæsoner (ligesom TNG), før den er helt bygget færdigt :-)

Men så har du en fair grund, til ikke at have råd til julegaver i år...kunne godt forestille mig at den hurtigt runs out of stock.

Enten det, eller ønske dig en pre-julegave


    2
  • Men så har du en fair grund, til ikke at have råd til julegaver i år...kunne godt forestille mig at den hurtigt runs out of stock.

Enten det, eller ønske dig en pre-julegave

Oh yes! Havregryn og vand til alle dagens måltider i flere måneder - men sjælen bliver mættet, hver gang man kigger på Enterprise!


    0
  • Den skal naturligvis erhverves øjeblikkeligt! Men med barn i domicilet tager det nok små syv sæsoner (ligesom TNG), før den er helt bygget færdigt :-)

Nah, det ville kræve at pakken blev åbnet ;-)


    0