Jeg har ikke hørt fra PostNord endnu omkring min pakke. Men til gengæld har jeg selv fundet den!
Jeg fik fat i kundeservice i går, og de ville efterlyse den og vende tilbage indenfor et par hverdage.
Jeg været lidt stresset over det, fordi pakken selvfølgelig holder en betydelig værdi, som jeg ikke vil kunne få erstattet, fordi jeg har snydt ved at få den sendt som gave, og fordi den indeholder en del ting fra et "clearance sale," hvor flere titler nu er udgået.
Så jeg har siddet og holdt lige øje i dag med både Postnords app og min mailkonto, om der skulle dukke noget nyt op.
Jeg opdagede, at der faktisk lå et billede af pakken inde i app'en, fra i torsdags, hvor de forsøgte at aflevere den på adressen. Det var en brun æske, der var lukket med grå gaffatape.
Af en eller anden grund havde jeg en fornemmelse, at jeg havde set netop sådan en æske stå ude ved siden ned i kiosken, da jeg var forbi søndag.
Så efter ikke at have hørt noget kl. 16, besluttede jeg at smutte forbi igen for at se.
Pakken stod igen som ikke afleveret til butikken, da kioskmanden scannede QR-koden, og ligesom i søndags påstod han, at så kunne den ikke være afleveret til dem.
Jeg begyndte så at spørge ind til, hvem der scannede den, når den ankom, og om den måske godt kunne være der, hvis nogen havde glemt at scanne den. Da jeg samtidigt kunne vise ham et billede af pakken, så ville han pludseligt godt kigge efter den, og han fandt den på mindre end 10 sekunder.
Konklusionen må vel så være, at han har glemt at scanne den, da den ankom. Men PostNord går ikke helt fri, for da han forsøgte at scanne den kode, der skulle svare til QR-koden, på pakken, så virkede den ikke. Så postbudet har formentlig også lavet en eller anden fejl. Han endte dog med at kunne registrere den som afleveret gennem dem originale, amerikansk trackingkode.
Der faldt en sten fra mit hjerte.
The Beyond 4K er i hus! Nu mangler jeg bare at tjekke, om den og alt andet i kassen er ankommet i fin stand.