Helt enig - og også enig i at det ofte er et "lotteri" med mange fra plads 6 og ned ;-)
Ja, jeg tror ikke jeg kunne ramme en liste ens igen, hvis jeg forsøgte:-D
Helt enig - og også enig i at det ofte er et "lotteri" med mange fra plads 6 og ned ;-)
Ja, jeg tror ikke jeg kunne ramme en liste ens igen, hvis jeg forsøgte:-D
T. Nielsen 4-12-20 13:15
Næh - det er top-hemmeligt :-D
Vi kunne godt svare ham, men ville nok være nød til at sterilisere ham bagefter! Eller hvad tænker du?
T. Nielsen 4-12-20 13:15
Så gør det da her, så vi andre også kan se det.
Altså svaret ;)
Det var blot at jeg var overrasket over at Jagten, trods dens store kvaliteter, lå nummer 1 hos Wayne. Det er egentlig ikke ret ofte man ser en dansk film som nummer 1 på sådanne lister hos folk som os, synes jeg.
T. Nielsen 4-12-20 13:17
Vi kunne godt svare ham, men ville nok være nød til at sterilisere ham bagefter! Eller hvad tænker du?
Ja - det hvide snit vil nok alligevel ikke gøre nogen forskel :-D
Ja, jeg tror ikke jeg kunne ramme en liste ens igen, hvis jeg forsøgte:-D
Det kunne jeg heller ikke :-D
Ja - det hvide snit vil nok alligevel ikke gøre nogen forskel :-D
Haha:-)
T. Nielsen 4-12-20 13:23
Haha:-)
;-D
Det var blot at jeg var overrasket over at Jagten, trods dens store kvaliteter, lå nummer 1 hos Wayne. Det er egentlig ikke ret ofte man ser en dansk film som nummer 1 på sådanne lister hos folk som os, synes jeg.
Jeg tror også den kunne ligge nr. 1 på min liste for det år. Jeg skal selvfølgelig lige se hvad den er oppe imod ;)
Ja - det hvide snit vil nok alligevel ikke gøre nogen forskel :-D
Det tror jeg sgu heller ikke :)
Jeg tror også den kunne ligge nr. 1 på min liste for det år. Jeg skal selvfølgelig lige se hvad den er oppe imod ;)
Du har jo god smag :-)
Det tror jeg sgu heller ikke :)
Og god humor :-)
Vi har haft 2018 med Steffan, men her er min opdaterede:
1. Avengers: Infinity War.
2. Mission: Impossible - Fallout.
3. A Quiet Place.
4. Bad Times at the El Royale.
5. Ready Player One.
6. Robin Williams: Come Inside My Mind.
7. Searching.
8. Boy Erased.
9. Journal 64.
10. A Simple Favor.
11. Ant-Man and the Wasp.
12. Deadpool 2.
13. Ternet Ninja.
14. The Christmas Chronicles.
15. Spider-Man: Into the Spider-Verse.
16. The Favourite.
17. Venom.
18. Upgrade.
19. Ralph Breaks the Internet.
20. Taylor Swift: Reputation Stadium Tour.
21. Den Skyldige.
22. Roma.
23. Mortal Engines.
24. Black Panther.
25. Bird Box.
Værst: Vildheks.
Fra jeres 2018 lister, er jeg mest interesseret i at få set disse:
First Man.
Utøya 22. Juli.
Den tid på året.
Mandy.
Sicario 2
Bohemian Rhapsody.
Widows.
Fra jeres 2018 lister, er jeg mest interesseret i at få set disse:
First Man.
Utøya 22. Juli.
Den tid på året.
Mandy.
Sicario 2
Bohemian Rhapsody.
Widows.
Jeg fik aldrig set Sicario 2 pga. dårlige anmeldelser. Er den virklig værd at se?
Jeg fik aldrig set Sicario 2 pga. dårlige anmeldelser. Er den virklig værd at se?
Værd at se, ja. Fantastisk, nej. Jeg har rated den 6/10.
T. Nielsen 4-12-20 15:03
Vi fik ikke postet nogen igår - men her kommer;
Top 25 – 2011
Vi fik ikke postet nogen igår - men her kommer;
Top 25 – 2011
- Take Shelter
- X-Men: First Class
- Nader og Simin - en separation
- The Artist
- De urørlige
- 50/50
- Drive
- Oslo, 31. august
- Shame
- Carnage
- Midnight in Paris
- Crazy, Stupid, Love
- War Horse
- Contagion
- Blackthorn
- Mission: Impossible - Ghost Protocol
- Warrior
- Limitless
- Super 8
- Colombiana
- Dame, konge, es, spion
- Niceville
- Sherlock Holmes 2: Skyggespillet
- Harry Potter og dødsregalierne - del 2
- Rango
Og jeg får ikke postet i dag, da mine lister er på pc og den er pakket væk:-/
Men fed liste, din. Mange superfede og også ret mange....tja...Men det viser selvfølgelig en alsidig, om end meget mainstream præget smag. Præcis som min:)
T. Nielsen 6-12-20 12:23
Der ser ud til at være en "trykfejl" i listen. War Horse? På en liste over årets bedste film. Det er vist første gamg, jeg har set den film fået en form for ros :-)
Der ser ud til at være en "trykfejl" i listen. War Horse? På en liste over årets bedste film. Det er vist første gamg, jeg har set den film fået en form for ros :-)
Ha ha :)
Super 8
Jeg var ellers overbevist om, at den var noget ældre?
Jeg magter ikke at lave så mange top25'er...men vil da gerne bidrage til tråden. Så i stedet poster jeg mine 9'er og 10'er fra de pågældende år. Indtil videre er de her fra 2011-2018 (10'erne er fremhævet)
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
Der ser ud til at være en "trykfejl" i listen. War Horse? På en liste over årets bedste film. Det er vist første gamg, jeg har set den film fået en form for ros :-)
Der blev det afsløret - jeg er lidt en "hestepige" :-D
Og jeg får ikke postet i dag, da mine lister er på pc og den er pakket væk:-/
Men fed liste, din. Mange superfede og også ret mange....tja...Men det viser selvfølgelig en alsidig, om end meget mainstream præget smag. Præcis som min:)
Tak :-)
Så aftaler vi bare at holde week-enderne fri. Du poster en idag og kommer ajoru - og så smider vi begge en 2010'er i morgen.
Der ser ud til at være en "trykfejl" i listen. War Horse? På en liste over årets bedste film. Det er vist første gamg, jeg har set den film fået en form for ros :-)
Haha The War Whore:-D
T. Nielsen 7-12-20 11:24
Haha The War Whore:-D
Hey - det er en fin hest, nå :-)
Jeg magter ikke at lave så mange top25'er...men vil da gerne bidrage til tråden. Så i stedet poster jeg mine 9'er og 10'er fra de pågældende år. Indtil videre er de her fra 2011-2018 (10'erne er fremhævet)
2018
- A Star Is Born
- The Old Man and the Gun
- Leave No Trace
- Never Look Away
- Climax
- Don't Worry, He Won't Get Far on Foot
- Den Skyldige
- Blackkklansman
- Blind Spot
2017
- Let the Sunshine In
- Mother!
- Underverden
- Logan
- Bomb City
- Lucky
- Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
- Wind River
- Song to Song
2016
- American Honey
- The Salesman
- The Handmaiden
- La La Land
- The Edge of Seventeen
- I, Daniel Blake
- Manchester By the Sea
- A Dark Song
- Your Name
- A Silent Voice
2015
- Mænd og Høns
- Embrace of the Serpent
- En Man Som Heter Ove
- Room
- Requiem For An American Dream (docu)
2014
- Timbuktu
- Stille Hjerte
- Interstellar
- Stations of the Cross
- Song of the Sea
- Boyhood
2013
- Nebraska
- The Past
- Stoker
- The Selfish Giant
- The Tale of the Princess Kaguya
- The Young and Prodigous T.S. Pivet
- The Square (docu)
- Only Lovers Left Alive
- Wolf Children
- Philomena
- 12 Years A Slave
2012
- Cosmopolis
- The House I Live In (docu)
- Rust and Bone
- Robot & Frank
- Game Change
- Zero Dark Thirty
- Amour
- Frances Ha
- Jagten
- Kapringen
- The Broken Circle Breakdown
- Blancanvenies
2011
- Weekend
- The Turin Horse
- Warrior
- Jeff, Who Lives at Home
- Oslo 31. august
- Elite Squad 2: The Enemy Within
- Melancholia
- We Need To Talk About Kevin
- Untouchable
- Tyrannosaur
- Martha Marcy May Marlene
- Shame
- A Separation
Man kan i hvert fald ikke sætte dig i bås Guldager, i forhold til din filmsmag. Den er måske ikke så kulørt som min smag, men det er vist også det. Jeg har set de fleste du har med. Der er et par undtagelser, som jeg må notere ned.
T. Nielsen 7-12-20 11:28
Hey - det er en fin hest, nå :-)
Right:-)
T. Nielsen 7-12-20 11:28
Right:-)
Og den spiller godt - og er god til at hænge i pigtråd :-D