Forum - Forum-tråd: Fodboldtråden

Fodboldtråden

  • ★★★★★★0

    Læser at FC Barca sammen med andre, endnu unavngivne storklubber, har valgt at træde ind i en “udbryder-liga”, fordi de synes de tjener for lidt på CL. 

    T. Nielsen28-10-20 09:20

  • ★★★★★★1

    Læser at FC Barca sammen med andre, endnu unavngivne storklubber, har valgt at træde ind i en “udbryder-liga”, fordi de synes de tjener for lidt på CL. 

    Det har være på vej i et stykke tid - nu mangler klubberne for alvor penge på grund af Corona, så nok derfor det sker nu.

    Men gad vide om ikke de fortsætter med alt det andet? Hvis, så kræver det virkelig en bred trup.

    Wayne28-10-20 09:24

  • ★★★★★★0

    Det har være på vej i et stykke tid - nu mangler klubberne for alvor penge på grund af Corona, så nok derfor det sker nu.

    Men gad vide om ikke de fortsætter med alt det andet? Hvis, så kræver det virkelig en bred trup.

    Spørgsmålet er vel også om der snart kan presses flere kampe ind, uanset truppens bredde? Så noget kunne de jo risikere at vælge fra og det kan vel i så fald, kun være CL? 

    T. Nielsen28-10-20 09:25

  • ★★★★0

    Læser at FC Barca sammen med andre, endnu unavngivne storklubber, har valgt at træde ind i en “udbryder-liga”, fordi de synes de tjener for lidt på CL. 

    Ja, det var Barcelonas afgående præsident, der lige fik lyst til at smide den bombe.

    Det er så latterligt at alt bare handler om penge og charmen ved fodbold bliver bare mindre og mindre.

    Jeg er forresten imod sådan en europæisk superliga, hvis i skulle være i tvivl.

    Åkepool28-10-20 09:36

  • ★★★★★★1

    Spørgsmålet er vel også om der snart kan presses flere kampe ind, uanset truppens bredde? Så noget kunne de jo risikere at vælge fra og det kan vel i så fald, kun være CL? 

    Tror de tjener for meget på CL til at kunne vælge det fra - spørgsmålet er om de lader et b hold klare de nationale pokalturneringer. Man så det i aftes hvor Liverpool sparede en del af de offensive kræfter, det handler virkelig om at bruge resourcerne bedst muligt.

    Wayne28-10-20 09:37

  • ★★★★★★0

    Ja, det var Barcelonas afgående præsident, der lige fik lyst til at smide den bombe.

    Det er så latterligt at alt bare handler om penge og charmen ved fodbold bliver bare mindre og mindre.

    Jeg er forresten imod sådan en europæisk superliga, hvis i skulle være i tvivl.

    Jeg hører dig og jeg er med dig. Men sådan fik jeg det allerede da CL ikke længere kun var en turnering for mesterholdene. 

    T. Nielsen28-10-20 09:37

  • ★★★★★★1

    Ja, det var Barcelonas afgående præsident, der lige fik lyst til at smide den bombe.

    Det er så latterligt at alt bare handler om penge og charmen ved fodbold bliver bare mindre og mindre.

    Jeg er forresten imod sådan en europæisk superliga, hvis i skulle være i tvivl.

    Enig - ucharmerende - men money talks.

    Wayne28-10-20 09:38

  • ★★★★0

    Jeg hører dig og jeg er med dig. Men sådan fik jeg det allerede da CL ikke længere kun var en turnering for mesterholdene. 

    Det gjorde jeg også. Det var også en del af grunden til at charmen stille og roligt forsvinder.

    Åkepool28-10-20 09:39

  • ★★0

    Fedt med en sejr til Arsenal i dag. Så desværre ikke kampen, men er vild med startopstillingen, og kunne se det gav pote :D

    MadMartigan 1-11-20 19:37

  • ★★★★★0

    Røvsyg kamp. Men aaaaaltid dejligt at se Maguire tabe, woohooo!

    The Insider 1-11-20 19:33

  • ★★★★1

    Røvsyg kamp. Men aaaaaltid dejligt at se Maguire tabe, woohooo!

    Åkepool 1-11-20 19:41

  • ★★★★★0

    Solid kamp af Arsenal. Ikke specielt chanceskabende, men en god organisation og struktur på holdet, og endnu en stærk præstation af Arsenals defensiv. Elneny og Partey styrede midtbanen og Gabriel leverede igen endnu en præstation, der bejler til Man of the Match. Han er dog lidt heldig at Mike Dean ikke gav ham et andet gult kort.

    Kruse 1-11-20 19:51

  • 0

    Milan vandt med Zlatan saksesparksmål og assist, så de er stadigvæk ubesejrede efter Corona og Zlatan er topscorer. Så mangler jeg bare at Packers også vinder for at gøre det til en perfekt fodboldsöndag. 

    Og nu er Jess Thorup på vej til FCK hvilket virker fornuftigt af dem i forhold til de trods alt begrænsede muligheder de har. Det er ikke nemt at hente en træner midt i sæsonen og med covid er det endnu sværere at hente en udenlandsk træner. Og for Jess Thorup er FCK også et godt match. Danmarks største klub og også en større klub end Gent og Genk, men i en svagere liga. Ikke mindst økonomisk.

    Whispering Horse 1-11-20 20:05

  • ★★★★★0

    Kææææææft, Maguire slipper af sted med mange voldsangreb. Mest usympatiske spiller siden Rivaldo?

    The Insider 7-11-20 14:56

  • ★★★★0

    Kææææææft, Maguire slipper af sted med mange voldsangreb.

    Hvad har han nu lavet? Jeg så desværre ikke deres kamp.

    Mest usympatiske spiller siden Rivaldo?

    Rivaldo spillede da ellers før både Pepe og Ramos ;) 

    Åkepool 8-11-20 14:34

  • ★★★★★0

    Hvad har han nu lavet? Jeg så desværre ikke deres kamp.

    Skrækkelig tackling på Everton-forsvarsspiller, som sagtens kunne have brækket hans fod, men der var blevet fløjtet for offside forinden. Så meget à la Pickford-situationen, så nogle vil sikkert sige "karma", men det var stadig vildt ækelt. Både BBC og de danske kommentatorer var også "forundrede".

    Fordi spansk fodbold ikke siger mig en døjt (og d'herrer ikke har ageret svinsk over for Chelsea), har jeg ikke noget større had til Pepe eller Ramos :-D men altså... måske er Maguire egentlig bare den mest usympatiske spiller nogensinde.

    The Insider 8-11-20 14:44

  • ★★★★1

    men altså... måske er Maguire egentlig bare den mest usympatiske spiller nogensinde.

    Muligheden foreligger :) 

    Åkepool 8-11-20 14:45

  • ★★★★★0

    Skrækkelig tackling på Everton-forsvarsspiller, som sagtens kunne have brækket hans fod, men der var blevet fløjtet for offside forinden. Så meget à la Pickford-situationen, så nogle vil sikkert sige "karma", men det var stadig vildt ækelt. Både BBC og de danske kommentatorer var også "forundrede".

    Fordi spansk fodbold ikke siger mig en døjt (og d'herrer ikke har ageret svinsk over for Chelsea), har jeg ikke noget større had til Pepe eller Ramos :-D men altså... måske er Maguire egentlig bare den mest usympatiske spiller nogensinde.

    Du glemmer vist både Vinnie Jones og Roy Keane. :) 

    NightHawk 8-11-20 14:47

  • ★★★★★0

    Du glemmer vist både Vinnie Jones og Roy Keane. :) 

    Et eller andet forhindrer mig i at skrive min tekst om Maguire, uden at jeg får beskeden "Ugyldigt indhold". Har nu prøvet 10-15 gange at fjerne bestemte ord og finde frem til fejlen :-D Det er sgu sikkert Maguire, som sitet reagerer voldsomt på. Måske hjælper det på opslaget af have disse ord først. Anyhow...

    Jeg overvejede at henvise til Jones, som helt sikkert var unødigt brutal, men han var mere fjoget og flamboyant, og han havde helt sikkert indrømmet det prompte, hvis han havde lavet en svinestreg.

    Således er det langt sværere for mig at respektere en voldsom og krysteragtig Karl Smart som Maguire. Og Keane var trods alt også en mere elegant fodboldspiller og ligeledes en no-bullshit-type à la Jones, så igen overgår Maguire dem let på de usympatiske fjolsers podium.

    The Insider 8-11-20 14:58

  • ★★★★★0

    Ordet "UDSPEKULERET" fik simpelthen oplægget til at blive afvist :-D

    The Insider 8-11-20 14:58

  • ★★★★★★2

    Og 1-0 Danmark sat ind på straffespark af Eriksen.

    Et billigt mål - men ok start

    Wayne15-11-20 21:01

  • ★★★★★★1

    Island fortjente uafgjort - Danmark spillede en dårlig kamp - især 2. halvleg var ringe.

    Men 2-1 kan bruges

    Wayne15-11-20 23:01

  • ★★★★★★1

    Hmm - lige et fumlet belgisk målmandsdrop  - fulgt af en afgørende scoring til Belgien.

    4-2 - og det var vist det.

    Wayne18-11-20 22:30

  • ★★★★★★0

    Dér fik vi satme høvl, men det var en underholdende kamp.

    davenport18-11-20 22:40

  • ★★★★★1

    Hvis man vil se kvinde-landsholdet spille deres sidste EM-kval kamp mod Italien, så vises den lige nu på DR2. :)

    Pernille Harder og Co er allerede kvalificeret, så kampen i aften gælder blot om at sætte en tyk streg under, at vi er det bedste hold og dermed gå ubesejret gennem puljen.

    For Italien er kampen derimod meget vigtig, da det antal point de slutter med på andenpladsen betyder, om de får en ekstra playoff chance.

    NightHawk 1-12-20 17:23

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen