Forum - Forum-tråd: Fodboldtråden

Fodboldtråden

  • ★★0

    Faldt lige over den her:

    bornsvilkar.dk/faa-gode-raad/gode-raad-til-at-tale-om-christian-eriksen/

    Kunne se der var mange der have børn herinde, så tænkte bare lige jeg ville smide den her.

    Weird_J13-06-21 12:44

  • ★★★★★★1

    Det var såmænd ikke så meget derfor. Jeg kan godt se det og ellers kan jeg se det hos andre. Det var blot mere nysgerrighed, da jeg bilder mig ind at det blev vedtaget at sportsbegivenheder af national interesse skulle vises på landsdækkende kanaler. Det er givet noget jeg har misforstået, men hvorfor har jeg så fået dette indtryk?

    Det var der en beslutning om engang - men den er tilsyneladende ændret (penge?) Eller også opfattes Viasat/viaplay som "landsdækkende"...

    Wayne13-06-21 13:12

  • 0

    Det lyder som om at Eriksen er ved at komme ovenpå igen. Det er godt at høre. Man kan sige at det var held i uheld at det skete på banen, så hjælpen var tæt på og behandlingen kunne starte næsten med det samme.

    For jer med børn, så er det en oplagt anledning til at få snakket med dem vedrørende førstehjælp. Det kan de næsten ikke lære for tidligt. 

    Popeye13-06-21 15:41

  • ★★★★★★0

    Aner det ikke - hvis du kan se svensk eller norsk tv så kan du fange det der.

    Ellers kan du nuppe et Viaplay månedsabonnenent til 119kr

    Så vidt jeg kan læse, vises lige præcis Dk - Belgien kun på TV3? Nå, jeg er ude hvor Tv kan ses den dag.

    T. Nielsen13-06-21 19:49

  • ★★★1

    Så vidt jeg kan læse, vises lige præcis Dk - Belgien kun på TV3? Nå, jeg er ude hvor Tv kan ses den dag.

    Den vises på ZDF i følge TVSporten.dk

    Steffan Rasmussen13-06-21 19:59

  • ★★★★★★0

    Vild start på Holland - Ukraine

    T. Nielsen13-06-21 21:05

  • ★★★★★0

    Begge hold spiller faktisk ganske flot fodbold. Der mangler bare lige det sidste.

    Kruse13-06-21 21:28

  • ★★★★★0

    Vanvittig fodbold kamp. Klart turneringens bedste hidtil, og den bliver svær at slå.

    Kruse13-06-21 22:42

  • ★★★★0

    Vanvittig fodbold kamp. Klart turneringens bedste hidtil, og den bliver svær at slå.

    Dejligt med noget intensitet på den helt rigtige måde!

    dyg13-06-21 22:44

  • ★★★★★★0

    Fed fed kamp!

    T. Nielsen13-06-21 23:04

  • ★★★★★★1

    Ja herlig underholdning

    Wayne13-06-21 23:20

  • ★★★★★1

    I betragtning af hvor ofte fodboldfans(mig selv inkluderet) tordner mod dommere og dommerstanden, så må jeg rose dommerpræstationerne hidtil i turneringen. De har holdt en god linje og er ikke faldet for de mest grelle forsøg på film. VAR har heller ikke suget luften ud af nogen kamp endnu.

    Kruse14-06-21 10:59

  • ★★★★0

    I betragtning af hvor ofte fodboldfans(mig selv inkluderet) tordner mod dommere og dommerstanden, så må jeg rose dommerpræstationerne hidtil i turneringen. De har holdt en god linje og er ikke faldet for de mest grelle forsøg på film. VAR har heller ikke suget luften ud af nogen kamp endnu.

    Enig! VAR har indtil nu fungeret som det burde, og kun taget sig af clear and obvious fejlkendelser. Hvilket jo også resulterer i meget hurtigere bedømmelser fra deres side, så vi er fri for at vente en halv time på en offside kendelse.

    Det er også rart med en mere afslappet holdning til hånd på bolden igen!

    dyg14-06-21 11:02

  • ★★★★★0

    Det er også rart med en mere afslappet holdning til hånd på bolden igen!

    Enig, og man kan kun undre sig over, at dette ikke har været standarden hidtil.

    Kruse14-06-21 11:24

  • ★★★★0

    Enig, og man kan kun undre sig over, at dette ikke har været standarden hidtil.

    Ja, der har godt nok været mange gyselige kendelser i den netop afsluttede sæson!

    dyg14-06-21 11:36

  • ★★★★★0

    Vildt nok - jeg har fået de penge tilbage, jeg spillede på kampen mellem Danmark og Finland. De skal så bruges næste gang min søn insisterer på, at vi ser en kamp. Det hjalp en hel del på indlevelsen og spændingen for mit vedkommende, at have sat nogle penge på skidtet. 

    Men meget vildt gjort af Danske Spil. De kunne jo bare have sagt “too bad”, og jeg ville end ikke have ondt i røven over det.

    David Lund14-06-21 13:14

  • ★★★★0

    Men meget vildt gjort af Danske Spil. De kunne jo bare have sagt “too bad”, og jeg ville end ikke have ondt i røven over det.

    Ja, det er god stil. De skriver mere om det her.

    Jeg mener at have læst, at der var spillet 8 mio. på dansk sejr.

    chandler7514-06-21 13:41

  • ★★★★★0

    Det var næppe sket med et privatejet bettingfirma.

    Kruse14-06-21 13:53

  • ★★★★0

    Det var næppe sket med et privatejet bettingfirma.

    Nej, jeg har i hvert fald ikke hørt nogen af dem melde noget lignende ud.

    chandler7514-06-21 14:26

  • ★★★★0

    Ifølge Peter Schmeichel havde spillerne også fået en 3. mulighed af UEFA: At lade sig taberdømme 0-3.

    UEFA fremstår mere og mere usympatiske...

    chandler7514-06-21 14:27

  • ★★★★★0

    Ifølge Peter Schmeichel havde spillerne også fået en 3. mulighed af UEFA: At lade sig taberdømme 0-3.

    UEFA fremstår mere og mere usympatiske...

    Wtf?! Det er lige før, at jeg boykotter lortet nu! Sindssygt at bringe en sådan mulighed på banen.

    David Lund14-06-21 14:31

  • ★★★★0

    Det forstår jeg ikke en skid af som valgmulighed. Jeg har selv oplevet, at vi under en fodbold kamp kom galt afsted med en spiller, at ambulancen skulle ind på banen og det træk jo ud, inden de kom. Vi blev spurgt af dommeren om at genoptage kampen eller blot sige uafgjort. Vi blev enige om det sidste. Det er sgu da ikke fair at taberdømme et hold pga et uheld eller hvad man skal kalde det. Det gør de i tennis hvis man pludselig får en skade og bliver nødt til at trække sig, der for man ikke kampen genoptaget en anden dag. Men ja, det virker sgu for kynisk. 

    Babo14-06-21 14:41

  • ★★★★★0

    At lade sig taberdømme er skørt nok allerede som mulighed. Men 0-3? Fuck da aaaaaaaf!

    David Lund14-06-21 14:41

  • ★★★★0

    vanvittigt ja, når man i tilfælde af pointlighed går videre på målforskel. Så 3-0 i minus er sgu skidt.

    Babo14-06-21 14:49

  • ★★0

    Det var næppe sket med et privatejet bettingfirma.

    Nej, jeg har i hvert fald ikke hørt nogen af dem melde noget lignende ud.

    Ifølge betxpert.com har Unibet også gjort det.

    Michael Andersen14-06-21 14:50

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen