Forum - Forum-tråd: Fodboldtråden

Fodboldtråden

  • ★★★★0

    Er umiddelbart ikke blæst væk af dette belgisk hold. Enkelte spillere gør forskellen, men oppe mod et Frankrig og Mbappe, det brænder han ikke de chancer dk trods alt har. 

    Babo17-06-21 19:47

  • ★★★★★★1

    Sgu desværre en flot kamp - synd den ikke lige fik det sidste

    Wayne17-06-21 19:56

  • ★★★★★0

    Er umiddelbart ikke blæst væk af dette belgisk hold. Enkelte spillere gør forskellen, men oppe mod et Frankrig og Mbappe, det brænder han ikke de chancer dk trods alt har. 

    Synes de spillede betydeligt bedre mod Rusland i hvert fald. 

    David Lund17-06-21 19:57

  • ★★★★★0

    Øv....Vi spiller sgu’ ellers ret godt, men Lukaku og De Bruyne kan afgøre kampe på egen hånd.

    Kruse17-06-21 19:57

  • ★★★★★0

    Et af de mest ufortjente nederlag nogensinde. Vi havde klart fortjent at få point i denne kamp.

    De leverede en mandfolke-præstation over hele linjen, så det må de tage med videre til Rusland, som vi helt klart vinder over, hvis vi spiller på samme måde.

    Men vi kan vel næsten kun blive nr 3 nu, eller er der stadig mulighed for en andenplads?

    NightHawk17-06-21 20:01

  • ★★★★★1

    Men vi kan vel næsten kun blive nr 3 nu, eller er der stadig mulighed for en andenplads?

    Sagtens. Vi skal besejre Rusland, og Belgien skal slå Finland. Hvis Belgien slår Finland med minimum 2-0, så bliver vi nummer 2 (eller hvis vi bare scorer adskillige mål mod russerne).

    The Insider17-06-21 20:05

  • ★★★★★★0

    Fanme ærgerligt. Det var en flot kamp. 

    davenport17-06-21 20:05

  • ★★★★★1

    Sagtens. Vi skal besejre Rusland, og Belgien skal slå Finland. Hvis Belgien slår Finland med minimum 2-0, så bliver vi nummer 2 (eller hvis vi bare scorer adskillige mål mod russerne).

    Jeg vil også sige, at der faktisk er en ret god chance for, at vi blive nr. 2. 

    Noget kvalificeret bud på kampen mod Rusland? Jeg tænker vi slår dem 0-2!

    David Lund17-06-21 20:15

  • ★★★★0

    Gode chancer trods 2 nederlag. Bare at vinde mod Rusland. Og så Venter Wales. Det er da heller ikke noget vildt. 

    Babo17-06-21 20:16

  • ★★★★0

    Synes de spillede betydeligt bedre mod Rusland i hvert fald. 

    Jeg har også set dem spille langt bedre. Men de er tynde bag i forsvaret. Ser dem ikke som EM vinderen. 

    Babo17-06-21 20:20

  • ★★★★★1

    Sagtens. Vi skal besejre Rusland, og Belgien skal slå Finland. Hvis Belgien slår Finland med minimum 2-0, så bliver vi nummer 2 (eller hvis vi bare scorer adskillige mål mod russerne).

    Ok, det er jo rigtig godt så. Så ser det jo slet ikke så sort ud igen.

    Jeg var blot i tvivl om indbyrdes opgør talte før målscoren.

    Men det er godt at høre. Nu er jeg meget mere optimistisk inden den sidste kamp. :) 

    NightHawk17-06-21 20:23

  • ★★★★★★0

    Flot kamp, hvor en uafgjort havde været mere fortjent. DK havde klart flest chancer, men er bare ikke skarpe nok foran mål. Belgien er langt mere træfsikre, men kan få problemer mod hold der udnytter deres chancer bedre end DK. 

    T. Nielsen17-06-21 20:46

  • ★★★0

    Flot kamp, hvor en uafgjort havde været mere fortjent. DK havde klart flest chancer, men er bare ikke skarpe nok foran mål. Belgien er langt mere træfsikre, men kan få problemer mod hold der udnytter deres chancer bedre end DK. 

    Meget fin analyse, synd men godt kæmpet af drengene. Sejr over Rusland og vi er sikkert videre (Håber ikke Belgien stiller med for mange reserver mod Finland)

    Gormanden17-06-21 20:49

  • 0

    Det mål man trods alt fik scoret mod Belgien kan vise sig at blive afgørende for videre avancement. Det kræver dog en sejr mod russerne og at Belgien slår Finland - helst uden at finnerne scorer. 

    Men DK mangler godt nok lidt skarphed foran mål. Det skal blive bedre.

    Popeye17-06-21 21:21

  • ★★★★★★0

    Jeg blev kraftedeme tosset, da Viasat gik ned. De var på lånt tid, da det ikke som sådan er landsdækkende, og så går deres shit ned. Og de sender fra Englang eller noi. DR skulle bare have sendt hele lortet, så er der da professionelle mennesker bag udsendelsen, og ikke reklamehungrende realityTVstationer bag.

    davenport17-06-21 21:37

  • ★★★0

    Tiebreak regler fra UEFAs regelsæt.

    Hele regelsættet.

    Steffan Rasmussen17-06-21 21:48

  • ★★★★★★0

    Tyskland er ved at straffe Portugal :D 

    davenport19-06-21 18:40

  • ★★★★0

    Vildt nok af Tyskland. Frankrig knap så godt. Kan ikke helt regne ud hvem der er favoritten til at vinde det hele :)

    Babo19-06-21 19:53

  • ★★★0

    Vildt nok af Tyskland. Frankrig knap så godt. Kan ikke helt regne ud hvem der er favoritten til at vinde det hele :)

    Belgien

    Steffan Rasmussen19-06-21 19:56

  • ★★★★0

    Belgien

    Jeg var ikke imponeret over dem mod DK, så dømt ud fra den kamp, nej. Godt være de på papir er favoritter. 

    Babo19-06-21 20:13

  • ★★★0

    Jeg var ikke imponeret over dem mod DK, så dømt ud fra den kamp, nej. Godt være de på papir er favoritter. 

    De spillede ikke deres bedste kamp, men det var alligevel nok til at slå en super motiveret verdens nummer 10.

    Steffan Rasmussen19-06-21 20:33

  • ★★★★0

    De spillede ikke deres bedste kamp, men det var alligevel nok til at slå en super motiveret verdens nummer 10.

    Det var det. Men oppe imod et hold med bedre angreb som Tyskland og Frankrig? Vi får se. Jeg har indtil da været mest underholdt af Tyskland. De spiller flot. 

    Babo19-06-21 20:35

  • ★★★★★0

    Italien har spillet som et sammentømret hold, hvilket de har gjort i lang tid efterhånden, siden at Mancini blev landstræner. Det er både flot og effektivt, og så har de ikke lukket mål ind i deres seneste 10 kampe. Jeg tror på Italien som turneringens vinder.

    Kruse19-06-21 21:17

  • 0

    Jeg har også sat mine sparepenge på Italien. Men Frankrig og Belgien (og til dels DDR) er også gode bud. 

    Popeye19-06-21 21:21

  • ★★★★★★1

    Danmark er så meget underdogs at hvis vi slår russerne og kryber videre - og undgår Spanien, så vil alle andre være favoritter - og så er det at vi slår tyskerne i finalen, igen :-)

    Wayne19-06-21 21:30

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen