Forum - Forum-tråd: Fodboldtråden

Fodboldtråden

  • ★★★★0

    Italien er godt bud. 

    Babo19-06-21 21:52

  • 0

    Så er 2. runde færdigspillet. Konklusionen for DK er, at de resultatmæssigt er blandt de 3 dårligste hold. Jeg kan godt være lidt bekymret for hvem der skal scorer nogle mål mod USSR. Man skal helst vinde med 3 mål eller flere hvis man ender på 3. pladsen i gruppen. Belgien kunne godt i teorien pønse på at tabe mod Finland for at ende på 2. pladsen, da de så nok enten skal op mod Wales eller Schweiz. En 1. plads i gruppen kan risikere at møde 3. pladsen i gruppe F, som pt er Portugal. 

    Ellers har Ukraine og Tjekkiet været positive overraskelser, mens Kroatien og Spanien har været lidt skuffende. Tyrkiet har været ringe, men dem havde jeg ingen fidus til alligevel.  

    Det er et eller andet sted mærkeligt at det kun er 8 hold der bliver elimineret efter gruppespillet, men det positive i det er dog at alle hold stadig har muligheden for at spille sig videre i sidste runde. 

    Popeye19-06-21 23:08

  • ★★★★★0

    Her i gruppespillet ser jeg selvfølgelig Danmarks kampe men derudover bliver det kun til et par særligt udvalgte kampe med de øvrige hold. Ellers plejer jeg først for alvor at følge med, når vi når til knockout fasen.

    Wales kan jeg dog også rigtig godt lide og jeg så deres kamp mod Tyrkiet, hvor Bale og Ramsey spillede på næsten samme suveræne niveau som i slutrunden i 2016, hvor Wales nåede helt frem til semifinalen.

    I aften kl 21 står den så på kampen om førstepladsen i deres gruppe mod stor-favoritterne fra Italien, som har været dem blandt de største fodboldnationer, der har spillet bedst. 

    Jeg tror det bliver en top-underholdende kamp, hvor man måske godt kan ende med at få en lille overraskelse. :)

    NightHawk20-06-21 15:18

  • ★★★★★0

    Italien har skiftet ud på hele 8 pladser, så der er muligheder for et resultat for Wales.

    Kruse20-06-21 17:54

  • ★★★★★0

    Italien har skiftet ud på hele 8 pladser, så der er muligheder for et resultat for Wales.

    Det er alligevel meget sigende for Italiens nuværende styrke, at de kan lave så mange udskiftninger og stadig være i stand til at vinde forholdsvis sikkert. Jeg har dem som storfavorit til at vinder EM.

    Men Wales beholdt trods alt stadig deres andenplads og gik direkte videre, så det et ok resultat for dem. Jeg mener sågar, at vi skal møde dem i 16-del finalen, hvis alt går som det skal i aften.

    Kunne være ret sjovt da de to målmænd fra Leicester,  Kasper Schmeichel og Danny Ward, jo så skal møde hinanden til en EM kamp.  :) 

    NightHawk21-06-21 15:48

  • ★★★★★★0

    Josefine kunne rulle sig i friskt hundelort, og stadig være lækker. (Har så også en ting for frisk hundelort...)

    davenport21-06-21 20:14

  • ★★★★0

    Hun er da velkommen til at rulle sig i mit :)

    Babo21-06-21 20:23

  • ★★★★★★2

    Hvis du lægger hundelort, så er det nok tegn på en tur til praktiserende læge :D 

    davenport21-06-21 20:30

  • ★★★★★★0

    Josefine kunne rulle sig i friskt hundelort, og stadig være lækker. (Har så også en ting for frisk hundelort...)

    Smiley tatoos på pletten?

    T. Nielsen21-06-21 20:31

  • ★★★★★★0

    Hvis du lægger hundelort, så er det nok tegn på en tur til praktiserende læge :D 

    Hahaha han skider som en pekingeser:D

    T. Nielsen21-06-21 20:33

  • ★★★★0

    Efter hun har rullet sig, vil jeg s(pule) hende :)

    Babo21-06-21 20:45

  • ★★★★★★1

    Håber det bliver en god kamp 

    Wayne21-06-21 20:53

  • ★★★★0

    Sys umiddelbart ikke jeg er tryg ved denne kamp. Dk kommer ikke frem til noget. 

    Babo21-06-21 21:21

  • ★★★★★★0

    Hvis jeg ikke lige holdte med DK, ville jeg nok påstå det var en temmelig kedelig kamp.

    T. Nielsen21-06-21 21:33

  • ★★★★0

    Meget!

    Babo21-06-21 21:36

  • ★★★★★★1

    Yes Mikkel Damsgaard

    Wayne21-06-21 21:39

  • ★★★★★★0

    Flot mål!!!

    T. Nielsen21-06-21 21:39

  • ★★★★0

    Så skete der sgu noget 

    Babo21-06-21 21:40

  • ★★★0

    Men kom nu, Belgien ! Den skal vindes

    Gormanden21-06-21 22:00

  • ★★★★★1

    Kongemål af Mikkel Damsgaard! :)

    Jeg tror bestemt på, at vi nok skal vinde over Rusland. Men desværre så frygter jeg, at Belgien har det helt fint med 0-0 ligesom Finland. 

    NightHawk21-06-21 21:53

  • ★★★★★★0

    Nej, de belgiske spillere har måske og så forståeligt nok, ikke de vilde lyst til at spille sig ud og risikere skader?!?

    T. Nielsen21-06-21 21:55

  • ★★★★★★1

    Kongemål af Mikkel Damsgaard! :)

    Jeg tror bestemt på, at vi nok skal vinde over Rusland. Men desværre så frygter jeg, at Belgien har det helt fint med 0-0 ligesom Finland. 

    Vi mangler i den grad et mål af Belgien - de prøver dog. Jeg følger den simultant på DR2 - finnerne står massivt og forsvarer. Men Belgien vil vinde

    Wayne21-06-21 21:56

  • ★★★0

    Vi mangler i den grad et mål af Belgien - de prøver dog. Jeg følger den simultant på DR2 - finnerne står massivt og forsvarer. Men Belgien vil vinde

    Godt at høre. Mon ikke det går så :)

    Gormanden21-06-21 22:01

  • ★★★★★0

    Nej, de belgiske spillere har måske og så forståeligt nok, ikke de vilde lyst til at spille sig ud og risikere skader?!?

    Det spiller afgjort også en rolle for motivationen. 

    Det man kan håbe på er, at der er marginal-spillere med i kampeni aften, som gerne vil overbevise deres træner om, at de bør starte inde næste gang og som derfor giver den lidt ekstra gas og får scoret et mål. 

    NightHawk21-06-21 22:01

  • ★★★★★1

    Vi mangler i den grad et mål af Belgien - de prøver dog. Jeg følger den simultant på DR2 - finnerne står massivt og forsvarer. Men Belgien vil vinde

    Ok, det var trods alt positivt at høre. Lad os krydse fingre for at det lykkedes dem at nedbryde den finske mur. :)

    NightHawk21-06-21 22:02

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen