Forum - Forum-tråd: Fodboldtråden

Fodboldtråden

  • ★★★★★★0

    Jeg satser på - det bliver farWales i aften - lige en sidste Wales joke:

    An art student is visiting the National Gallery in Wales.About halfway around, they spot a large painting of three black men sitting on a bench, all three buck naked. Even more strangely, the one in the middle has an entirely pink penis.

    A curator sees the art student observing the painting and approaches.

    “Fascinating, isn’t it?” He says. “I can tell you about it. It’s a commentary on historical racial tensions, particularly in Western nations, and the emasculation many ethnic minorities suffered at the hands of Westerners.”

    “Fascinating,” the art student murmurs as the curator walks away.

    Soon after, a scruffy Welshman walks over to the art student. “Oy, I’ll tell you what that painting really represents, I will.”

    The art student raises an eyebrow. “And why would you know more about it than the curator?”

    The Welshman chuckles. “Because I bloody painted it! It’s not nearly as complicated as all that. Them three are coal miners, up in the valleys, and the one in the middle went home for his lunch.”

    :D

    T. Nielsen26-06-21 17:15

  • ★★★★0

     Virker desværre som om de har taget styringen 

    Babo26-06-21 18:12

  • ★★★★★★0

    DK spiller svagt. Kæft vi smider meget væk med svage afleveringer.

    T. Nielsen26-06-21 18:16

  • ★★★★1

    Men vi scorer flotte mål :)

    Babo26-06-21 18:28

  • ★★★★★★0

    Vi er kommet godt igen og scoringen følger op på godt spil!

    T. Nielsen26-06-21 18:30

  • ★★★★★★0

    Med al respekt for Braithwaite, så synes jeg ofte jeg kan undre mig han har fået så meget spilletid for FCB som han trods alt har. 

    T. Nielsen26-06-21 18:44

  • ★★★★0

    Med al respekt for Braithwaite, så synes jeg ofte jeg kan undre mig han har fået så meget spilletid for FCB som han trods alt har. 

    Det kan være pga skaderne. Han indgår slet ikke i planerne næste sæson læser jeg og de forsøger at sælge ham. Jeg aner faktisk ikke hvor meget han har spillet. Jeg undrede mig i det hele taget Barca hentede ham. Han er god spiller, men ikke på det niveau. 

    Babo26-06-21 18:51

  • ★★★★★★0

    Det kan være pga skaderne. Han indgår slet ikke i planerne næste sæson læser jeg og de forsøger at sælge ham. Jeg aner faktisk ikke hvor meget han har spillet. Jeg undrede mig i det hele taget Barca hentede ham. Han er god spiller, men ikke på det niveau. 

    Det var lige præcis mine tanker. Havde Bilbao (som jo også er en stor klub) eller sådanne klubber hentet ham, så ja. Men FCB er lige et niveau mere krævende!

    T. Nielsen26-06-21 19:02

  • ★★★★★★0

    Det var som at se Elkjær i gamle dage:D

    T. Nielsen26-06-21 19:37

  • ★★★★★★1

    4-0 til DK

    Jeg fik ret;)

    T. Nielsen26-06-21 19:58

  • ★★0

    Det var nice:-)

    Weird_J26-06-21 20:01

  • ★★★★★0

    Kæft, hvor er der stort! Tænkt sig, at jeg i sin tid kritiserede DBU for at man skilte sig af med Åge Hareide. Det var fornemt set, og Hjulmand har gjort det fantastisk,

    Kruse26-06-21 20:14

  • ★★★★★★1

    Det var da helt nydeligt ;-)

    Vildt at Dolberg aldrig slipper stenansigtet - Mæhle er vild - og fedt at Braithwaite fik anderkendt sit mål

    Forhåbentlig er Simon Kjær’s skade ikke slem, han er svær at undvære 

    Wayne26-06-21 20:32

  • ★★★★★★0

    Shit, Østrig er foran mod em favoritten Italien:-0

    Edit: Underkendt af “VAR”:-/

    T. Nielsen26-06-21 22:24

  • ★★★★★0

    Og nu har italienerne scoret et smukt mål i forlænget spilletid. Nu bliver der svært for østrigerne, men Italien har bestemt været til at tale med i dag.

    Kruse26-06-21 23:05

  • ★★3

    Godt man først tændte for Italien-Østrig, da de gik igang med den forlængede spilletid :D

    Tiany26-06-21 23:15

  • ★★★★★0

    Jeg var ude hos mine forældre i går og holde fødselsdag for min far og efterfølgende se kampen mellem Wales og Danmark. Selvom Wales og især Bale virkede som om de allerede fra start af var tappet for energi, så spillede vores hold set over hele kampen jo bare forrygende godt med flotte mål oven i hatten - særligt det første af Dohlberg og det tredje mål af magiske Mæhle. 

    Det jeg dog er allermest imponeret over, er Kasper Hjulmands evne til at skifte rundt på spillerne og sin taktik uden at vores spil bliver ødelagt af det eller, at flowet i spillet går helt i stå. Det er befriende at se på efter så mange år med Morten Olsens rigide og stivnakkede spillesystem.

    Haha, og hvor var det i øvrigt fedt at se Cornelius i to Messi-agtige dribleturer. Det siger noget om det store overskud og den spilleglæde hele holdet har.

    Nu står den så på enten Holland eller Tjekkiet på lørdag kl 18 og dem tror jeg sgu også godt, at vi kan vinde over. Holland fik godt nok 9 point i puljen men det var på en - synes jeg - billig baggrund og derudover er de stadig i en opbyngsfase efter to kiksede kvalifikationer. Tjekkiet er nok lidt tungere at danse med, men med så mange offensive kræfter vi har så burde det også være muligt at nedbryde den tjekkiske mur. :)

    Og så skal jeg dæleme også se braget i aften kl 21 på DR mellem Belgien og Portugal. Det blive med statsgaranti top-underholdning. :)

    NightHawk27-06-21 17:03

  • ★★★★★0

    Umiddelbart tror jeg godt vi kan slå Tjekkiet eller Holland.

    David Lund27-06-21 19:16

  • ★★★★★0

    Umiddelbart tror jeg godt vi kan slå Tjekkiet eller Holland.

    Ja, ingen af de to hold virker skræmmende. Nu ser det ud til at blive Tjekkiet.

    Kruse27-06-21 19:28

  • 0

    Hellere Tjekkiet end Holland. Danmark er lidt sårbare ved hurtige kontraløb og der har Holland nogle hurtige og dygtige spillere. 

    Men jeg synes nu at det røde kort var lidt hårdt. Det kan forsvares, men det er ikke en oplagt scoringsmulighed der bliver taget fra Tjekkiet.

    Popeye27-06-21 19:31

  • ★★★★★0

    Ja, ingen af de to hold virker skræmmende. Nu ser det ud til at blive Tjekkiet.

    Vildt nok mål. Men det lader til, at det er den, vi får det nemmest ved at slå.

    David Lund27-06-21 19:31

  • 0

    Nu kan jeg ikke se kampen da jeg ikke længere har Viaplay, efter deres massive prisøgning. Det overrasker mig dog ikke så meget at Tjekkiet slår Nederlandene, da de har et solidt hold og jeg synes at Nederlandene får for lidt ud af deres hold og spiller på en måde som er meget ukarakteristisk for dem. 

    Det bliver ikke en let kamp, da alle hold som spiller sig i en kvartfinale er gode, men i forhold til dem der ellers kvalificerer sig er det ikke det værste. Jeg tror også det er et hold som står godt til os. Det er bare ærgerligt at kampen skal spilles i Baku, som aldrig burde tildeles noget som helst. Spændende hvor mange danskere som tager turen dertil.

    Kiyonji27-06-21 19:45

  • ★★★★0

    Alligevel flot at slå Holland med 2-0. Håber på vi ikke tager noget for givet hvis man kan sige det sådan. Men det er sgu ikke helt urimeligt at forvente vi når semi :) 

    Babo27-06-21 19:58

  • ★★★★★★0

    Synes ingen af dem var noget at komme efter. Den skal vi  sgu nok klare.

    davenport27-06-21 20:11

  • ★★★★★★1

    Alene det at det er overraskende at Tjekkiet vandt, bør gøre at vi skal have respekt.

    Wayne27-06-21 21:03

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen