Forum - Forum-tråd: Fodboldtråden

Fodboldtråden

  • ★★★★★0

    Jeg tror stadig på Italien som endelig vinder af EM, så jeg må også tro på dem i aftens kamp. De har spillet væsentligt bedre fodbold end Spanien igennem denne turnering, selvom at Spanien dog virker til at være vågnet op de seneste par kampe.

    Kruse 6-07-21 21:13

  • ★★★★★★0

    De er i hvert fald startet klart bedst.

    T. Nielsen 6-07-21 21:14

  • ★★★★★★0

    Ja, men samtidig ville det irritere mig ekstra meget hvis vi ATTER tabte til dem:-/

    Jeg tror på Hjulmand & Co’s evne til at fokusere på nuet og egne evner, frem for fortiden.

    Wayne 6-07-21 21:15

  • ★★★★0

    Som de nævnte, har det for Spanien nærmest ikke været nødvendigt at spille på toppen af ydeevnen. Indtil nu. 

    Babo 6-07-21 21:17

  • ★★★★0

    Åh hvor jeg savner kanter, der udfordrer i dagens fodbold. Alt for meget bolddlytteri synes jeg. 

    Babo 6-07-21 21:19

  • ★★★★★★0

    Jeg tror stadig på Italien som endelig vinder af EM, så jeg må også tro på dem i aftens kamp. De har spillet væsentligt bedre fodbold end Spanien igennem denne turnering, selvom at Spanien dog virker til at være vågnet op de seneste par kampe.

    Alt der er sket til nu er vigtigt for moralen - men det vigtigste er hvem der er bedst motiveret, og mest heldig/dygtig.

    Mange favoritter er faldet inden, eller i finalen fordi de ikke ramte dagen.

    Derfor kan Italien dog sagtens ende med pokalen, til sidst.

    Wayne 6-07-21 21:20

  • ★★★★★★0

    Jeg tror på Hjulmand & Co’s evne til at fokusere på nuet og egne evner, frem for fortiden.

    Ja, men tvivler på at Hjulmand lommer forbi her og hiver mig ind i nutiden:-)

    T. Nielsen 6-07-21 21:20

  • ★★★★★★1

    Ja, men tvivler på at Hjulmand lommer forbi her og hiver mig ind i nutiden:-)

    Selvfølgelig gør han det ;-D

    Nok ikke liiige de næste par dage.

    Wayne 6-07-21 21:22

  • 0

    Jeg har Italien som favorit i denne kamp, selvom Spanien har oppet sig gevaldigt de seneste kampe. Er dog overbevist om at det bliver England som løber med trofæet.

    Verbal 6-07-21 21:22

  • ★★★★★★0

    Jeg har Italien som favorit i denne kamp, selvom Spanien har oppet sig gevaldigt de seneste kampe. Er dog overbevist om at det bliver England som løber med trofæet.

    Jeg har set for meget fodbold til at være overbevist om noget som helst - når det drejer sig om slutrunder og landshold 

    Wayne 6-07-21 21:24

  • 0

    Jeg har set for meget fodbold til at være overbevist om noget som helst - når det drejer sig om slutrunder og landshold 

    Det er rigtigt. Meget bliver afgjort af held og tilfældigheder, og jeg håber også at jeg tager fejl.

    Verbal 6-07-21 21:27

  • ★★★★0

    Jeg er overbevist om et af de sidste 4 holder vinder EM. 

    Babo 6-07-21 21:27

  • 0

    Jeg er overbevist om et af de sidste 4 holder vinder EM. 

    Det må siges at være en helgardering.

    Verbal 6-07-21 21:28

  • ★★★★0

    Hvorfor var det Pique og Ramos ikke spiller ?

    Babo 6-07-21 21:28

  • ★★★★0

    Det må siges at være en helgardering.

    :)

    Babo 6-07-21 21:29

  • 0

    Jeg håber på Italien. Det vil være så godt med alt det de har været igennem og som det mest fodboldgale land i Europa fortjener lidt succes

    Kiyonji 6-07-21 21:29

  • ★★★★★0

    De spiller ganske fint Spanien, men jeg kunne godt forestille mig, at det bliver en masse forspil uden klimaks. De mangler lidt nogle naturlige målscorere. Jeg tror Italien er mere kyniske.

    Kruse 6-07-21 21:35

  • ★★★★★★0

    Men en boldbesidelse på 70% alligevel...

    davenport 6-07-21 21:49

  • ★★★★0

    Hvad fanden har de så mod et svagere hold end Italien? :)

    Babo 6-07-21 21:59

  • ★★★★★★0

    Det bygger op til fest i morgen. Havde inviteret et hold venner og deres børn. Nu lader det til, at min søster kommer og min kones kusine. Tror der lurer noget druk på "sidelinjen".... ;)

    davenport 6-07-21 22:01

  • ★★★★★★0

    Godt nok mange ledige pladser på Wembley …

    Wayne 6-07-21 22:03

  • ★★★★★★0

    Rodet men ret underholdende start på 2 halvleg 

    Wayne 6-07-21 22:16

  • ★★★★★★0

    Mål Italien - på trods af Spansk boldbesiddelse 

    Wayne 6-07-21 22:18

  • ★★★★★0

    Det er præcis den kynisme hos italienerne som jeg hentydede til. De har ingen problemer med ikke at have bolden.

    Kruse 6-07-21 22:18

  • 0

    Sådan! Fantastiske Chiesa

    Kiyonji 6-07-21 22:18

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen