Forum - Forum-tråd: Fodboldtråden

Fodboldtråden

  • ★★★★★★1

    Kun VM i 1966. Det er vist et ret stort sår for dem. Håber vi smider salt i såret i aften, selv om det nok bliver svært. 

    Ja fedt at Kasper Schmeichel lige fik pointeret at England aldrig har vundet denne pokal.

    Wayne 7-07-21 19:25

  • ★★★★0

    Kun VM i 1966. Det er vist et ret stort sår for dem. Håber vi smider salt i såret i aften, selv om det nok bliver svært. 

    Ja helt vildt, for en stor fodbold nation. Det siger måske også lidt om kvaliteten af de engelske spillere. 

    Babo 7-07-21 19:26

  • ★★★★★★0

    Ja fedt at Kasper Schmeichel lige fik pointeret at England aldrig har vundet denne pokal.

    Ja det var dejlig frækt:)

    T. Nielsen 7-07-21 19:34

  • ★★★★★0

    Jeg har en god fornemmelse af kampen i aften. Det engelske hold står godt til os og vi kan i den grad gøre ondt på dem på vores hurtige omstillinger.

    Vi har desuden en af verdens bedste målmænd, et verdensklasse forsvar, en midtbane der kæmper til sidste blodsdråbe og så mange offensive esser oppe i ærmet, at England aldrig ved præcist hvem de skal dække op.

    Jeg tipper 3-1 til Danmark i aften. :)

    Og pisse herligt svar fra Kasper Schmeichel på det kvabsede spørgsmål fra den totalt humorforladte journalist. :D

    NightHawk 7-07-21 19:49

  • ★★★★★★2

    For satan Josefine har fået spændt brysterne op:-P Gad vide om der ee tryk på dem, nu hun er gravid, så det er derfor de stritter så sommerligt:D

    T. Nielsen 7-07-21 19:51

  • ★★★★★1

    For satan Josefine har fået spændt brysterne op:-P Gad vide om der ee tryk på dem, nu hun er gravid, så det er derfor de stritter så sommerligt:D

    Og Lars Jakobsen har som sædvanlig fået raget den plads til sig, der er tættest på hende. Den lumre stodder. :D

    NightHawk 7-07-21 19:53

  • ★★★★★★1

    Og Lars Jakobsen har som sædvanlig fået raget den plads til sig, der er tættest på hende. Den lumre stodder. :D

    Hahaha ja, han ved hvor udsigten er bedst:D Uanset, så synes jeg hun er en frisk sportsvært. Hun virker måske ikke helt så skolet, som hende på TV3+, der også viser kampen. Men det kan jo også have sin charme.

    T. Nielsen 7-07-21 19:59

  • ★★★★★1

    Hahaha ja, han ved hvor udsigten er bedst:D Uanset, så synes jeg hun er en frisk sportsvært. Hun virker måske ikke helt så skolet, som hende på TV3+, der også viser kampen. Men det kan jo også have sin charme.

    Jeg synes Josephine Høgh gør det mega godt som vært. Hun er altid godt sat ind i kampene og stiller altid gode og relevante spørgsmål. Og så er hun dejlig meget nede på jorden, super sød og har en herlig humor og siger oftest hvad hun føler i situationen frem for at pakke det ind, og det synes jeg er dejligt befriende. :)

    NightHawk 7-07-21 20:22

  • ★★★★★★1

    Jeg synes Josephine Høgh gør det mega godt som vært. Hun er altid godt sat ind i kampene og stiller altid gode og relevante spørgsmål. Og så er hun dejlig meget nede på jorden, super sød og har en herlig humor og siger oftest hvad hun føler i situationen frem for at pakke det ind, og det synes jeg er dejligt befriende. :)

    Bestemt:)

    T. Nielsen 7-07-21 20:23

  • ★★★★★★1

    Hva’ satan Wayne, du har sneget dig op på en anden plads over flest modtagne stjerner og fortrængt ZeroBruno til tredje pladsen:-D Det varer ikke længe, så ligger du nummer et;-) 

    Smukt!

    T. Nielsen 7-07-21 20:31

  • ★★★★★★1

    Hva’ satan Wayne, du har sneget dig op på en anden plads over flest modtagne stjerner og fortrængt ZeroBruno til tredje pladsen:-D Det varer ikke længe, så ligger du nummer et;-) 

    Smukt!

    Jeg siger pænt tak for stjernerne - men du vil altid være nr 1 ;-)

    Wayne 7-07-21 20:34

  • ★★★★★★0

    Jeg siger pænt tak for stjernerne - men du vil altid være nr 1 ;-)

    Well, I don't care if the stars don't shine. I get my lovin' in the evening time, when I'm with my baby;-P

    Go’ kamp!

    T. Nielsen 7-07-21 20:38

  • ★★★★1

    I slikker alt for meget røv. Men måske er det bare mest på hinanden ? :)

    Babo 7-07-21 20:39

  • ★★★★★★1

    I slikker alt for meget røv. Men måske er det bare på hinanden ? :)

    Misundelse er en grim ting;-)

    T. Nielsen 7-07-21 20:39

  • ★★★★2

    Misundelse er en grim ting;-)

    Jeg har det nu fint med min tunge ikke skal lege rundt om alles anus :)

    Babo 7-07-21 20:44

  • ★★★★0

    Du vover på at give mig stjerne for anus kommentar selvom det nok frister dig :)

    Babo 7-07-21 20:45

  • ★★★★★★0

    Du vover på at give mig stjerne for anus kommentar selvom det nok frister dig :)

    For sent;) 

    T. Nielsen 7-07-21 20:47

  • ★★★★0

    For sent;) 

    Haha, svin!!

    Babo 7-07-21 20:59

  • ★★★★★★0

    Nervøs start, måske er dk lidt for intimideret.

    T. Nielsen 7-07-21 21:13

  • ★★★★0

    Hvor er de dog tamme England. Bliv endelig med det. 

    Babo 7-07-21 21:24

  • ★★0

    !!!!!!!

    Weird_J 7-07-21 21:30

  • ★★★★1

    Jaaaaa fuck et mål 

    Babo 7-07-21 21:30

  • ★★★★★★0

    !!!!!!!!!Yeeeeeaaah

    T. Nielsen 7-07-21 21:31

  • ★★★★★0

    Fuck yeah!!!

    Kruse 7-07-21 21:32

  • ★★★★★★0

    Smuuuuuuukt Damsinio

    Wayne 7-07-21 21:32

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen