Forum - Forum-tråd: Fodboldtråden

Fodboldtråden

  • 0

    Det kan i øvrigt godt være at de engelske fans, som sædvanlig, er respektløse, men det er klasse over Gareth Southgate. Omend jeg ikke kan lide den form for fodbold han praktiserer så er han en virkelig fin fyr. 

    Kiyonji12-07-21 00:13

  • ★★★★★1

    For dælen jeg frygter for de engelske kvinder nu, når mændene kommer hjem og skal afreagere. Jeg håbede også Italien vandt self. Men det er bare en virkelig dårlig effekt som følger nederlag i Engelsk fodbold.

    Elwood12-07-21 00:17

  • ★★★★★1

    Jeg har stadig svært ved at forstå, at det skulle ende i straffesparkskonkurrence. Italien bør have vundet 3-0, som jeg ser det =)

    David Lund12-07-21 00:17

  • ★★★★★0

    Stort tillykke til Italien med et fuldt fortjent mesterskab. :)

    NightHawk12-07-21 00:29

  • ★★★★★1

    Fantastisk billede der med minimal effekt fortæller budskabet, som fortælles om i artiklen.

    www.feministgiant.com/p/essay-when-football-goes-home

    Elwood12-07-21 01:24

  • ★★★★★2

    Damm alle de racistiske toner er klamt, det var de rigtige som vandt men straffespark spillerne, har ikke fortjent den hetz der er mod dem.

    Elwood12-07-21 10:51

  • ★★★★★0

    Damm alle de racistiske toner er klamt, det var de rigtige som vandt men straffespark spillerne, har ikke fortjent den hetz der er mod dem.

    Ja, helt enig. Men sådan er der desværre bare nogle "fans" der er. Det er super primitivt og ondskabsfuldt at lade sin bitterhed over en tabt finale komme til udtryk på den svinske måde.

    Frem for at svine de unge spillere til, burde man i stedet vise noget klasse og i stedet anerkende dem som et par mandfolk, der påtog sig et stort ansvar i en meget svær situation. 

    NightHawk12-07-21 11:54

  • ★★★★★1

    Ja det har været pænt action packed, somme tider ;-D

    Skød han ikke en fugl også?

    Jo, han plaffede engang en due ned med en shotgun. Den mand hader vist bare duer generelt mere end alle andre. :P

    youtu.be/G82L0rQYVSk

    NightHawk12-07-21 11:58

  • ★★★★★★1

    Jo, han plaffede engang en due ned med en shotgun. Den mand hader vist bare duer generelt mere end alle andre. :P

    youtu.be/G82L0rQYVSk

    Shiiit det er sjovt :-D

    Wayne12-07-21 14:41

  • ★★★★0

    Huh? Han er da ikke taget til FCM?!

    Tsk....

    Men hvordan reagerer alle de café drenge, der konstant brokkede sig over ham og hans attitude sidste sæson?

    Aner det ikke, dem kender jeg ikke nogle af.

    Men at kalde FCK-fans for café drenge, svarer vel til at vi kjøvenhavnere tror, at alle AGF'ere er ligesom ham her:

    www.youtube.com/watch  ;) 

    Dyg ved jo godt at det endelig bliver De hvide, som bliver mestre i 2022

    I hvert fald når de har vundet de første par kampe ;)

    Og nu Kevin Diks... Rend mig.

    Lålålålålåj!!

    Åkepool13-07-21 17:32

  • ★★★★0

    Jeg husker en badebolds-episode ret godt

    But please, we NEVER speak of the Badebold-episode again.

    Åkepool13-07-21 17:33

  • ★★★★1

    Uh, har fået 2 billetter til FCK-Brøndby d. 8. i næste måned :)

    Så skal min yngste dreng til sit første derby :) 

    Åkepool28-07-21 17:55

  • 1

    Uh, har fået 2 billetter til FCK-Brøndby d. 8. i næste måned :)

    Så skal min yngste dreng til sit første derby :) 

    Det kan jeg kun være misundelig over! Vil gerne over og opleve et Derby engang, dog med Brøndby som hjemmehold ;)

    Superknys28-07-21 19:06

  • ★★★★0

    Så er Messi PSG spiller. Shit et hold mand. Det kunne være så fantastisk hvis de rent faktisk ikke formåede at vinde CL :)

    Babo11-08-21 07:11

  • ★★★★★★1

    Så er Messi PSG spiller. Shit et hold mand. Det kunne være så fantastisk hvis de rent faktisk ikke formåede at vinde CL :)

    Man kan købe sig til spillere - og det rækker også til at vinde kampe. Men for at vinde titler skal der også være en holdånd - som ikke kan købes for penge.

    Wayne11-08-21 08:14

  • ★★★★0

    Man kan købe sig til spillere - og det rækker også til at vinde kampe. Men for at vinde titler skal der også være en holdånd - som ikke kan købes for penge.

    Messi er den ingrediens, som PSG har manglet. De har været tæt på de senere år, så mon ikke det kommer nu. Med Ramos også, der er tilkommet. Men der ligger helt sikkert en forbandelse over dem og City i CL - der trods mange penge til rådighed ikke har vundet den svære titel endnu. 

    Babo11-08-21 08:45

  • ★★★★0

    Omend ærgerligt han ikke tog til England. Jeg gad godt se om han også kunne præstere der. Han har mange fine ting på sit cv, men mangler altså lige Ronaldos mod på at prøve sig i store ligaer. Og lykkedes med det. Ærgerligt. For det er da også nemt bare at vælge psg. 

    Babo11-08-21 08:54

  • ★★★★0

    Omend ærgerligt han ikke tog til England. Jeg gad godt se om han også kunne præstere der. Han har mange fine ting på sit cv, men mangler altså lige Ronaldos mod på at prøve sig i store ligaer. Og lykkedes med det. Ærgerligt. For det er da også nemt bare at vælge psg. 

    Der er vel ingen i England der hverken kan eller vil betale den løn som PSG gør (måske Shitty kan, men de skal trods alt også lige spare sammen til Harry Kane). Jeg ville gerne have set Messi i England da han var lidt yngre, men for en "gammel" mand som ham, så er farten og fysikken i PL nok ikke det mest oplagte valg.

    dyg11-08-21 09:02

  • ★★★★0

    Der er vel ingen i England der hverken kan eller vil betale den løn som PSG gør (måske Shitty kan, men de skal trods alt også lige spare sammen til Harry Kane). Jeg ville gerne have set Messi i England da han var lidt yngre, men for en "gammel" mand som ham, så er farten og fysikken i PL nok ikke det mest oplagte valg.

    Det var også City. Helt sikkert, han skulle have skiftet for nogle år tilbage, men manden er sgu stadig god og afgørende. Måske ville han ikke score så meget i England, men han ville være fantastisk i oplægger rollen for ethvert top hold i England. Der er for ham ingen udfordring i den franske liga. Så ud fra det sportslige, ja kedeligt valg. 

    Babo11-08-21 09:11

  • ★★★★0

    Så ud fra det sportslige, ja kedeligt valg. 

    Helt enig. Omend det er lidt af et dream team han kommer på, så er det sgu et kedeligt valg.

    dyg11-08-21 09:13

  • 0

    Der er en enorm skævvridning i øjeblikket hvor det er de engelske hold plus PSG der sidder på pengene. Så kan de andre hold vente på at de støvsuger markedet så de kan købe de spillere der bliver til overs.

    Det ses også på tv rettighederne hvor Viaplay lige er steget med 30 procent pga. rettighederne til premier league. Det kunne være sjovt hvis pengene blev delt ud på flere ligaer så vi fik en mere konkurrencedygtig og spændende sport 

    Kiyonji11-08-21 13:17

  • ★★2

    4-2 til Barcelona. 2 mål, 1 oplæg og Man of the Match: Messi? Nej, Martin Braithwaite! Stærkt.

    Michael Andersen15-08-21 23:14

  • ★★★★0

    4-2 til Barcelona. 2 mål, 1 oplæg og Man of the Match: Messi? Nej, Martin Braithwaite! Stærkt.

    Det kan være både ham og Countinho nu går hen og bliver fremragende :) De skal også bare hente 40 mål pr sæson. 

    Babo16-08-21 07:24

  • ★★★★0

    Han kom da vist ned på jorden igen ham Braithwaite, der blev pillet ud efter 1 time i hans anden kamp. Han var ikke god. Ærgerligt. Målet for dem er vel at slutte på 3-4 plads. 

    Babo22-08-21 15:18

  • ★★★★0

    City vs PSG i CL gruppespillet 

    Barca vs Bayern. Bliver nogle gode kampe. 

    Babo27-08-21 08:09

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen