Forum - Forum-tråd: Fodboldtråden

Fodboldtråden

  • ★★★★1

    Jeg så slutningen af Nyborg mod Kanariefuglene i aftes, satme godt nok tryk på til sidst, og sikke et mål Pukki fik banket ind! Jeg håber inderligt, at Newcastle rykker ned!

    dyg 1-12-21 08:54

  • ★★★★★0

    Jeg håber inderligt, at Newcastle rykker ned!

    Ditto! Det ville vitterligt kompensere for min sorg over, at Chelsea ikke ender i top 4. 

    The Insider 1-12-21 09:11

  • ★★★★0

    Ditto! Det ville vitterligt kompensere for min sorg over, at Chelsea ikke ender i top 4. 

    Det vilde er ikke, at i ender som nummer 7, det vilde er, at Liverpool ender med at rykke ned i år!

    dyg 1-12-21 09:25

  • ★★★★★0

    Det vilde er ikke, at i ender som nummer 7, det vilde er, at Liverpool ender med at rykke ned i år!

    Åh, jeg ville fandme blive glad for en 7.-plads! Conference League er en turnering, jeg faktisk tror, vi kan komme langt i! Selvom trofæet naturligvis blegner ved siden af jeres Premier Leauge-trofæ for denne sæson!

    The Insider 1-12-21 09:30

  • ★★★★0

    Øv også, champions league lodtrækningen skal omgøres :( LFC havde ellers lige fået Salzburg, og PSG skulle møde ManU, samt Atleco vs Bayern. Nu ender det med.

    dyg13-12-21 13:55

  • ★★★★★0

    Ja, jeg nåede også lige at blive vildt lykkelig over Chelseas lodtrækning :-/ Nu får vi Bayern. Selvfølgelig var det Aletico og Villarreal, der virkelig pressede på for at få en ny lodtrækning, og det er jo egentlig fair nok. Men hvor kunne det være sjovt, hvis de så fik de samme igen.

    The Insider13-12-21 14:04

  • ★★★★0

    Pis. 

    Babo13-12-21 14:22

  • ★★★★0

    Leicester mod Randers, fedt!

    dyg13-12-21 14:25

  • ★★★★1

    PSG vs Real, nice! Og Chelsea fik det endnu engang nemt, naturligvis!

    dyg13-12-21 15:15

  • ★★★★★0

    Åh, fantastisk! <3 Første gang nogensinde i hele sportens historie, at Chelsea får en nogenlunde let lodtrækning i modsætning til alle de engelske klubber, og så går det sgu godt to gange i streg, wow! Nu taber vi STENSIKKERT til franskmændene!

    The Insider13-12-21 15:25

  • ★★★★0

    Real brokker sig lidt, lader det til :) Altså, jeg så da også helst, at den første trækning stod fast, men har fuld forståelse for, at det hele skal gå om, når fejlen nu engang er sket.

    dyg13-12-21 16:16

  • ★★★★0

    jeg er også glad på Bayerns vegne :)

    Babo13-12-21 16:28

  • ★★★★★0

    Ja, sikke en rodebutik. Men det er jo fair nok, når der er lavet en klokkeklar fejl, at man så laver en ny lodtrækning.

    Som Atletico Madrid fan er jeg ganske tilfreds med Manchester United. Det bliver også en svær kamp, men som Atletico spiller for tiden, så er der bedre chancer for at gå videre mod United end hvis dét havde været mod Bayern München. 

    NightHawk13-12-21 16:57

  • ★★★★1

    . Det bliver også en svær kamp, men som Atletico spiller for tiden, så er der bedre chancer for at gå videre mod United end hvis dét havde været mod Bayern München. 

    Uanset hvordan man spiller, så er der meget større chancer mod et middelmådigt ManU hold, fremfor et klasse Bayern mandskab. Men Atletico har i ChL ikke vist særligt meget, så jeg tror på et par intense og ret lige kampe.

    dyg13-12-21 17:05

  • 0

    Så var der rivalopgør i aftes og ikke mindst det største opgør i NFL mellem Green Bay Packers og Chicago Bears. Packers vandt selvfølgelig igen eller som Aaron Rodgers sagde senest de mødte hinanden:

    ""I own you, all my f***ing life, I still own you, I still own you". 

    www.youtube.com/watch

    Kiyonji13-12-21 19:55

  • ★★★★0

    Sergio Agüero, tak for alle de spektakulære ting på banen. En vanvittig angriber City havde. Selvom jeg ikke holdt med City, holder jeg altid af fantastisk talent. 

    Babo15-12-21 14:10

  • ★★★★0

    Selvom jeg ikke holdt med City, holder jeg altid af fantastisk talent. 

    Hørt! Jeg hader mange klubber, men har intet problem med at beundrer deres bedste spillere. For fanden, hvor vil jeg gerne have en N'Golo Kante eller en Bruno Fernandes på mit hold, uanset hvor meget jeg hader deres belortede sttinkende møgklubber!

    dyg15-12-21 14:25

  • ★★★★★0

    uanset hvor meget jeg hader deres belortede sttinkende møgklubber!

    Åh, tak, Stefan, for at give mig et stort, tiltrængt smil midt i disse kølige, triste tider! <3

    The Insider15-12-21 14:38

  • ★★★★1

    Åh, tak, Stefan, for at give mig et stort, tiltrængt smil midt i disse kølige, triste tider! <3

    I smølfer virker da ellers altid så glade :) <3

    dyg15-12-21 14:50

  • ★★★★★0

    I smølfer virker da ellers altid så glade :) <3

    Kun fordi alt andet end 0 point og en hårdt tilkæmpet 17.-plads altid kommer som en kæmpe, positiv overraskelse!

    The Insider15-12-21 14:56

  • ★★★★2

    Jeg vil ikke sige jeg hader nogle klubber. Jeg har ingen grund til at hade nogen som sådan, men jeg ved ofte det er sådan fans har det. Jeg er måske lidt mere afslappet eller ligeglad, men i det mindste bærer jeg ikke på negative følelser :)

    Babo15-12-21 14:59

  • ★★★★★0

    Damn, selv som Chelsea-fan gjorde Arsenals smerte i dag ondt på mig. Har det selvfølgelig langt værre om små 30 timer…

    The Insider 1-01-22 15:33

  • ★★★★★1

    Fantastisk indsats, som ikke fortjente så ond en skæbne. Jeg gik ind til kampen med en forventning om et nederlag, så det er lidt vildt, at sidde med en skuffet følelse over resultatet.

    Kruse 1-01-22 15:59

  • ★★★★0

    El classico er sgu ikke hvad det har været. Ingen Neymar, Messi, Ronaldo, Suarez, Ramos. Ingen fart over feltet. 

    Babo12-01-22 20:45

  • ★★★★1

    Ingen Ramos, ingen Pepe, så heller ingen voldelige overfald.

    dyg12-01-22 21:04

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen