Forum - Forum-tråd: Fodboldtråden

Fodboldtråden

  • ★★★★★1

    Vildt nok PSG røg ud. Fatter det simpelthen ikke. De var langt bedre i det første opgør end Madrid. 

    Den kan ikke klare modgang. De har ikke mentaliteten til det. Det er efterhånden en tradition, at de falder fuldstændigt sammen.

    Kruse10-03-22 13:23

  • ★★★★0

    Den kan ikke klare modgang. De har ikke mentaliteten til det. Det er efterhånden en tradition, at de falder fuldstændigt sammen.

    Det er oppe i hovedet, den er gal med, ja :) Men alligevel vildt nok. Jeg vil så også sige Madrid var lidt heldige med målene, men ok. 

    Babo10-03-22 15:45

  • ★★★★★★0

    Forrygende underholdning i Brøndby som fortjent slutter 1-1 mod AGF

    Wayne13-03-22 17:56

  • ★★★★0

    Første agf kamp i en evighed som jeg misser...

    dyg13-03-22 18:44

  • ★★★★0

    Shit, Ronaldo den mest scorende spiller nogensinde. Han er så vild den mand. Fra en anden planet. Ganske enkelt. 

    Babo13-03-22 19:10

  • ★★★★★★0

    Første agf kamp i en evighed som jeg misser...

    Ærgerligt - du gik virkelig glip af en kamp med non stop action - især i 2. halvleg...

    Wayne14-03-22 07:56

  • ★★★★0

    Ærgerligt - du gik virkelig glip af en kamp med non stop action - især i 2. halvleg...

    Øv, måske ser jeg 2. halvleg senere i dag.

    dyg14-03-22 09:09

  • ★★★★★★0

    Øv, måske ser jeg 2. halvleg senere i dag.

    Det kan du roligt gøre - AGF turde virkelig spille - og jeg har sjældent set så mange gule kort blive delt ud, uden det satte en dæmper på løjerne.

    Wayne14-03-22 09:12

  • ★★★0

    Det kan du roligt gøre - AGF turde virkelig spille - og jeg har sjældent set så mange gule kort blive delt ud, uden det satte en dæmper på løjerne.

    Også på tide - KSDH :)

    Gormanden14-03-22 10:16

  • ★★★★★★0

    Også på tide - KSDH :)

    Bedre sent end aldrig - havde man set mere af det, så havde de været en del af medaljespillet, i stedet for "best of the rest"

    Men vigtigt at de tager den indstilling med sig i nedryknings kampene. :-)

    Wayne14-03-22 10:55

  • ★★★0

    Bedre sent end aldrig - havde man set mere af det, så havde de været en del af medaljespillet, i stedet for "best of the rest"

    Men vigtigt at de tager den indstilling med sig i nedryknings kampene. :-)

    Yep ;)

    Gormanden14-03-22 12:55

  • ★★★★★★1

    Eriksen er tilbage på landsholdet. Ikke at det er en kæmpe overraskelse - men herligt, det er det :-)

    sport.tv2.dk/fodbold/2022-03-15-eriksen-er-tilbage-paa-landsholdet

    Wayne15-03-22 11:21

  • ★★★★★★0

    Er fodboldfansene herinde enige?

    www.bt.dk/fodbold/bts-fodboldkommentator-paa-tide-med-et-opgoer-med-idiotien

    T. Nielsen16-03-22 14:07

  • ★★★★★★0

    Er fodboldfansene herinde enige?

    www.bt.dk/fodbold/bts-fodboldkommentator-paa-tide-med-et-opgoer-med-idiotien

    Der er desværre intet nyt i at magt og penge korrumperer - og desværre vil penge altid være den korteste vej til succes, hvis man ikke har det.

    Wayne16-03-22 14:19

  • ★★★★★★0

    Der er desværre intet nyt i at magt og penge korrumperer - og desværre vil penge altid være den korteste vej til succes, hvis man ikke har det.

    Det var ikke så meget det mit spørgsmål gik på. Men nej, det er der intet nyt i. Jeg tænkte mere om folk ville være enige i, at man begynder at sige stop og ikke ukritisk sluger CL, VM, diverse klubber som Chelsea osv. 

    T. Nielsen16-03-22 14:32

  • ★★★★★★0

    Det var ikke så meget det mit spørgsmål gik på. Men nej, det er der intet nyt i. Jeg tænkte mere om folk ville være enige i, at man begynder at sige stop og ikke ukritisk sluger CL, VM, diverse klubber som Chelsea osv. 

    Problemet er også at fans i starten er så forhippede på at se deres klub vende tilbage til fordums storhed, at de er billigt til salg - det er først bagefter at de for alvor opdager at de har solgt deres sjæl.

    Jeg tror desværre ikke du ser den store masse af mennesker vende ryggen til, når det handler om deres klub eller landsholdet. Det er der for mange følelser viklet ind i.

    Jeg har ikke tænkt mig at boykotte VM, når Danmark spiller - trods den dårlige historie. Jeg ville da ønske at kampene blev spillet et andet sted - men spillerne har fortjent vundet de kampe der skal til for de skal med.

    Den store forskel, fra tidligere, er at det er blevet mere transparent. 

    Sidste VM var i Rusland - forrige gang var i Brasilien - nok heller ikke steder hvor forholdene har været helt optimale.

    Trist - men vi har med statsgaranti ikke set den sidste dårlige sag inden for sport.

    Wayne16-03-22 14:55

  • ★★★★★★0

    Du behøver ikke skrive “du”. Det er ikke en opfordring fra min side af. Jeg skal også se VM. Jeg var blot nysgerrig. 

    T. Nielsen16-03-22 15:20

  • ★★★★★★0

    Du behøver ikke skrive “du”. Det er ikke en opfordring fra min side af. Jeg skal også se VM. Jeg var blot nysgerrig. 

    Vi skal nok se en del hellige, når VM starter - men det bliver nok fortrinsvis dem som alligevel kun ser kampene når vi har vundet nok til at det er interessant.

    Wayne16-03-22 15:23

  • ★★★★0

    Det var ikke så meget det mit spørgsmål gik på. Men nej, det er der intet nyt i. Jeg tænkte mere om folk ville være enige i, at man begynder at sige stop og ikke ukritisk sluger CL, VM, diverse klubber som Chelsea osv. 

    Jeg er helt enig mht at sige stop. Og jeg er ligeglad med om det rammer ens egen klub. Min etik og moral går jeg ikke på kompromis med, uanset. Jeg savner i det hele tiden gamle dage ved fodbold generelt set. 

    Babo16-03-22 16:07

  • ★★★★0

    Læser at en eller anden amerikansk baseball klub ejer byder på Chelsea. Ja ja, hvis det ikke de russiske hajer og blodpenge, så er det amerikanerne. 

    Babo16-03-22 19:29

  • ★★★★1


    Chelsea-Real Madrid

    Manchester City-Atletico Madrid

    Villarreal-Bayern München

    Benfica-Liverpool

    Meget tilfreds med Bayerns lodtrækning selvom Villarreal spillede godt mod Juve. Jeg så gerne City vs Bayern i finalen :)

    Babo18-03-22 18:02

  • ★★★★0

    Shit, Ronaldo den mest scorende spiller nogensinde. Han er så vild den mand. Fra en anden planet. Ganske enkelt. 

    Men målt på mål pr. antal kampe, ligger han selvfølgelig efter Messi. Som så ligger efter 15 andre med langt bedre gennemsnit.

    Åkepool19-03-22 20:33

  • ★★★★0

    Men målt på mål pr. antal kampe, ligger han selvfølgelig efter Messi. Som så ligger efter 15 andre med langt bedre gennemsnit.

    Hvad kan du bruge det gennemsnit til og hvem er disse 15 spillere? En rekord i mest scorende spiller i officielle kampe, siger kun 1 ting. At han har scoret flest mål. Været god i adskillige år. Så kan det godt være du kan finde en spiller, der har spillet to kampe og scoret 35 mål :)

    Sådan seriøst, der findes ikke en bedre fodbold spiller end Ronaldo. Jeg har ikke set nogen i min levetid og at være så afgørende i de bedste ligaer, landshold og stadig i en høj alder være Uniteds bedste, er kraftedme ikke normalt :)

    Babo20-03-22 00:07

  • ★★★★★★0

    Fest på Bernabeu ;-)

    Wayne20-03-22 22:46

  • ★★★★0

    Fest på Bernabeu ;-)

    For vildt. Al hail, Xavi!!

    Babo20-03-22 22:48

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen