Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★2

    Og to tosser på CBS - de burde helt sikkert fyres af mindst to årsager: manglende indsigt i videnskabelige processor og dårlig omdømme i forhold til CBS: ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/undervisere-ingen-vaesentlig-forskel-paa-coronapas-og-joedepas/9092647

    Læste lige den artikel også. Øj, det er jo helt væk fra virkelighedens verden!!! Selv Babo's lidt fjollede påstande, virker jo næsten positivt reflekterende i forhold til;-)

    T. Nielsen22-01-22 21:24

  • ★★★★★★1

    Agreed.

    For at citere skuespilleren Johs Gad: "If you think being told to get a vaccine that can help prevent unnecessary complications from a virus that has taken millions of lives, is the equivalent of my grandparents being put in concentration camps as their families were murdered, fuck you to your core."

    :-)

    Wayne22-01-22 21:28

  • ★★★★★★0

    Øvrig kontakt :) - bare for at være lidt pedantisk. Man er kun nærkontakt, hvis du bor sammen med nogen, er kærester med eller har sovet med nogen, der er smittet.

    Helt okay:-) 

    T. Nielsen, du er da pædagog, ikke? Spørger fordi du skrev noget om kunder i et indlæg.

    Jo og kører rundt til dem i deres private hjem, så kalder dem bare sådan engang imellem, selv om jeg godt ved at det er de ikke, men "blot" borgere i daglig tale (hos os). 

    T. Nielsen22-01-22 21:29

  • ★★★★★★0

    Læste lige den artikel også. Øj, det er jo helt væk fra virkelighedens verden!!! Selv Babo's lidt fjollede påstande, virker jo næsten positivt reflekterende i forhold til;-)

    I den grad ;-)

    Wayne22-01-22 21:31

  • ★★★3

    1000 siders jubilæum på denne tråd…. Det er vel rekord?

    men tillykke Moovy 

    Gormanden22-01-22 21:54

  • ★★★★★★2

    1000 siders jubilæum på denne tråd…. Det er vel rekord?

    men tillykke Moovy 

    Moovy må give kage ja:)

    T. Nielsen22-01-22 21:58

  • ★★★★★★0

    Helt okay:-) 

    Jo og kører rundt til dem i deres private hjem, så kalder dem bare sådan engang imellem, selv om jeg godt ved at det er de ikke, men "blot" borgere i daglig tale (hos os). 

    Nårh ok. Tænkte lige, at det måske var et begreb, der blev brugt af kommunen. Sådan helt new public management-agtigt

    Guldager22-01-22 22:19

  • ★★★★★★0

    Hehe dog ikke nej:)

    T. Nielsen22-01-22 22:22

  • ★★★★★★1

    Har lige igen-igen set Ricky Gervais' Golden Globe-præsentation fra 2020. Jeg elsker det. Det er genialt på så mange punkter.

    Guldager22-01-22 22:30

  • ★★★★★★0

    Lidt pudsigt. Jeg har haft denne her smittestop app på min mobil, siden den kom frem. Den har aldrig meldt noget. Her til aften, har den så meldt at jeg har været sammen med en smittet. Men okay, selv om min ene datter er smittet, så er smitten jo så udbredt at der vel intet særligt i at jeg har været tæt på en anden. Men fandt det bare sjovt det lige ramte præcis samme dag. Tænker dog det mest sandsynlige må være en forældre i går, da jeg hentede den mindste til fodbold. Min kollega som meldte sig syg i går og fik svar i dag, har jeg ikke set siden i mandags og så langt går den vel næppe tilbage, skulle hun have appen og slået den til? 

    T. Nielsen23-01-22 00:06

  • ★★2

    Nu er vi så alle 4 smittet her hjemme, så vi tager lige 48 timer mere i isolation..

    MadMartigan23-01-22 07:14

  • ★★★★★★0

    Nu er vi så alle 4 smittet her hjemme, så vi tager lige 48 timer mere i isolation..

    48 timer?

    T. Nielsen23-01-22 07:25

  • ★★★★★★0

    Nu er vi så alle 4 smittet her hjemme, så vi tager lige 48 timer mere i isolation..

    God bedring til jer alle 

    Wayne23-01-22 07:31

  • ★★★★★★0

    Min datter testede positiv i aftes, hjemme ved kæresten. Så skal til Holsted og hente hende. Og vi havde børnefødselsdag for hele familien i går. Regner med vi alle får det nu. (Hun hostede mig i hovedet i går, så...)

    davenport23-01-22 09:00

  • ★★★★★★0

    Nu er vi så alle 4 smittet her hjemme, så vi tager lige 48 timer mere i isolation..

    Min datter testede positiv i aftes, hjemme ved kæresten. Så skal til Holsted og hente hende. Og vi havde børnefødselsdag for hele familien i går. Regner med vi alle får det nu. (Hun hostede mig i hovedet i går, så...)

    God bedring, håber og tror i får et "mildt" forløb.

    T. Nielsen23-01-22 09:11

  • ★★★★★★0

    Min datter testede positiv i aftes, hjemme ved kæresten. Så skal til Holsted og hente hende. Og vi havde børnefødselsdag for hele familien i går. Regner med vi alle får det nu. (Hun hostede mig i hovedet i går, så...)

    God bedring til hende - håber I andre går fri

    Wayne23-01-22 09:18

  • ★★0

    Har set film hele natten, da jeg ikke kunne sove og fik ryddet op og sat mine film ordentligt på reolernes hylder. Der er ikke noget system over min samling, men var træt af at glo på det rod. Så fik jeg også lige fyldt en flyttekasse mere med dvd'er, som afleveres på genbrugspladsen.

    Ryder66623-01-22 09:41

  • ★★★★★★0

    Tak tak, men håber vi andre bare får det, så det kan blive normalt igen. Men det var lidt vildt at skulle ringe rundt til familien i aftes. Jeg tror vi har det, for der er en smule snotnæse og lidt hosten rundt i huset. 

    davenport23-01-22 09:43

  • ★★0

    48 timer?

    48 timer efter vi er symptomfri. Først var vi isolation, med vores søn, og nu os 2 voksne. Min kone har stadig symptomer, så vi er nok ikke ude før onsdag - torsdag stykker..

    MadMartigan23-01-22 14:32

  • ★★★★★★0

    48 timer efter vi er symptomfri. Først var vi isolation, med vores søn, og nu os 2 voksne. Min kone har stadig symptomer, så vi er nok ikke ude før onsdag - torsdag stykker..

    Jeps, misforstod dig nok. Uanset, så håber jeg i ee okay og snart er på banen igen. 

    T. Nielsen23-01-22 14:37

  • ★★★★★★0

    Jeg ee begyndt at blive sløj. Ved naturligvis ikke om det er smitte, ellers om det er en blanding af dårlig søvn og andet.

    T. Nielsen23-01-22 14:39

  • ★★★★★★0

    Fik min datter hjem. Hun er hæs og har lidt kvalme, men kunne dog godt spise pizza og chips... Hun var lidt træt af ikke at kunne kysse kæresten farvel. Kæft de boede godt nok ude på landet. Har aldrig været i Dondslund før...

    davenport23-01-22 15:58

  • ★★★0

    Så faldt der ro på herinde, nu alle åbenbart har fået den frygtede Corona. God bedring. Fejler stadig intet, så ingen corona ferie til mig. Er så spændt på om jeg er Palle alene i verden ude på arbejde imorgen. 

    Interessant med de der droner over i Sverige der flyver rundt ved atomkraftværkene. Synes jeg har hørt den historie før. Dengang kaldte man dem bare for UFO'er. Mon det er russerne eller besøgende fra det ydre rum? 

    Aranyhajú Nyárszépe23-01-22 22:16

  • ★★★★★★0

    Jeg er ret sikker på at det er UAPer, for man har hørt samme historier fra USA og UK over deres atomkraftværker. Hvad det så er, må være op til den enkelte, da der ikke er en forklaring.

    davenport23-01-22 23:31

  • ★★★★★★0

    soundvenue.com/film/2021/07/alle-marvels-23-superheltefilm-rangeret-fra-vaerst-til-bedst-424880

    T. Nielsen23-01-22 23:31

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen