Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★3

    soundvenue.com/film/2021/07/alle-marvels-23-superheltefilm-rangeret-fra-vaerst-til-bedst-424880

    Den liste kan jeg ikke tage seriøs. Hvordan kan man rangere The Dark World højere end The Winter Soldier?

    Den første er en af de mest udskældte, mens den anden er en af de mest roste. Smag og behag er selvfølgelig forskellig, men der er godt nok mange pudsige valg på listen.

    S. Rico24-01-22 00:52

  • ★★★★★0

    Jeg mener også, at Lise Ulrich (som har skrevet den Soundvenue-artikel) i sin tid gav Wonder Woman 1984 hele 5-stjerner. Så helt samme smag har vi da ikke.

    David Lund24-01-22 05:18

  • ★★★★★★3

    Den liste kan jeg ikke tage seriøs. Hvordan kan man rangere The Dark World højere end The Winter Soldier?

    Den første er en af de mest udskældte, mens den anden er en af de mest roste. Smag og behag er selvfølgelig forskellig, men der er godt nok mange pudsige valg på listen.

    Jeg kan også kun tage ting seriøst, når jeg er enig! ;)

    Guldager24-01-22 06:02

  • ★★★★★★2

    Den liste kan jeg ikke tage seriøs. Hvordan kan man rangere The Dark World højere end The Winter Soldier?

    Den første er en af de mest udskældte, mens den anden er en af de mest roste. Smag og behag er selvfølgelig forskellig, men der er godt nok mange pudsige valg på listen.

    Præcist da jeg nåede dertil, gad jeg ikke læse videre - helt enig, ikke seriøst.

    The Winter Soldier (9/10) er klar 2'er blandt MCU's film på min liste - mens The Dark World (6/10) er det mest søvndyssende MCU har lavet og lavest placeret IMO.

    Wayne24-01-22 06:41

  • ★★★★★★1

    Den liste kan jeg ikke tage seriøs. Hvordan kan man rangere The Dark World højere end The Winter Soldier?

    Den første er en af de mest udskældte, mens den anden er en af de mest roste. Smag og behag er selvfølgelig forskellig, men der er godt nok mange pudsige valg på listen.

    Jeg er da heller ikke enig i den. Derfor så meget sjovere at læse den synes jeg:)

    T. Nielsen24-01-22 06:50

  • ★★★★★★0

    Storepigen er som sagt testet positiv på både lyn og pcr. Fruen og mindstepigen har ingen symptomer og er nu (og indtil videre) testet negativ på pcr. Jeg har de samme symptomer som den store havde (har). I mild mild grad som hun også har. Jeg er dog også negstiv ifølge pcr. Det overrasker mig faktisk lidt. Sagde dog til fruen i går da jeg forlod testcenter, at den poder jeg var inde hos, var lige lovlig overfladisk. Pinden kom ikke ret langt bagover i forhold til andre og strejfede kun kort venstre side af munden. Gad vide om det kan have noget at sige? Nå, jeg har alligevel fri i dag og skal jo være hjemme så det ændrer ikke det store lige nu. Men havde dog været rart at få det overstået, så jeg ikke skal trække pinen i for mange dage.

    T. Nielsen24-01-22 06:59

  • ★★0

    soundvenue.com/film/2021/07/alle-marvels-23-superheltefilm-rangeret-fra-vaerst-til-bedst-424880

    Enig i Ragnarok har potentiale af bedste MCU, men der er godt nok nogen der har taget meget hash da de lavede den liste

    HelmerJ24-01-22 07:40

  • ★★★★★★0

    Enig i Ragnarok har potentiale af bedste MCU, men der er godt nok nogen der har taget meget hash da de lavede den liste

    Er det ikke bare Soundvenue:)

    T. Nielsen24-01-22 07:52

  • ★★★★★★0

    Storepigen er som sagt testet positiv på både lyn og pcr. Fruen og mindstepigen har ingen symptomer og er nu (og indtil videre) testet negativ på pcr. Jeg har de samme symptomer som den store havde (har). I mild mild grad som hun også har. Jeg er dog også negstiv ifølge pcr. Det overrasker mig faktisk lidt. Sagde dog til fruen i går da jeg forlod testcenter, at den poder jeg var inde hos, var lige lovlig overfladisk. Pinden kom ikke ret langt bagover i forhold til andre og strejfede kun kort venstre side af munden. Gad vide om det kan have noget at sige? Nå, jeg har alligevel fri i dag og skal jo være hjemme så det ændrer ikke det store lige nu. Men havde dog været rart at få det overstået, så jeg ikke skal trække pinen i for mange dage.

    Går der ikke også nogle dage før man kan være helt sikker på at være sluppet?

    Wayne24-01-22 10:56

  • ★★★★0

    Går der ikke også nogle dage før man kan være helt sikker på at være sluppet?

    48 timer efter man ikke længere er i kontakt med en smittet (eller en smittet er smittefri). Første gang min søn havde det, testede han først positiv 1.5 dag efter både jeg og fruen var ude af isolation, og dermed smittefri.

    dyg24-01-22 11:00

  • ★★★★★★0

    Går der ikke også nogle dage før man kan være helt sikker på at være sluppet?

    Sikkert, men da jeg har præcis samme symptomer tænkte jeg det var oplagt. Men måske ikke? 

    T. Nielsen24-01-22 11:05

  • ★★★★★★0

    Sikkert, men da jeg har præcis samme symptomer tænkte jeg det var oplagt. Men måske ikke? 

    Det tager jo noget tid før det kan registreres via en pcr test, så du må nok afsted igen. Men jeg håber da klart at du slipper med skrækken.

    Wayne24-01-22 11:16

  • ★★★★★★0

    Det tager jo noget tid før det kan registreres via en pcr test, så du må nok afsted igen. Men jeg håber da klart at du slipper med skrækken.

    Hvis man har symptomer som snot, feber, hovedpine og ondt i halsen, burde en pcr test vel kunne fange coronavirus, hvis det er det som det er. Burde den ikke det mener du? Er det ikke når man selv har symptomer man smitter mest? 

    Jeg skal dog også af sted igen, da jeg jo af naturlige årsager er ret meget i kontakt med min 8 årig datter:D

    T. Nielsen24-01-22 11:20

  • ★★★★★★0

    Er det ikke når man selv har symptomer man smitter mest? 

    Aner det ikke - nogen har jo stort set ingen symptomer, men har en positiv pcr. test - så det er nok forskelligt.

    Wayne24-01-22 11:22

  • ★★★★★★0

    Aner det ikke - nogen har jo stort set ingen symptomer, men har en positiv pcr. test - så det er nok forskelligt.

    Det er korrekt. Som sagt, måske er jeg blot så “uheldig” at ramme en mild forkælelse netop nu. Eller måske var podningen simpelthen for ringe (hvad den nok også var, men ved ikke hvor stor indflydelse det har). 

    Uanset, så har jeg fri i dag og da begge pigerne er hjemme da den store er smittet, så ved du nok hvad jeg laver på min fridag:)

    T. Nielsen24-01-22 11:26

  • ★★★★★★0

    en mild forkælelse

    Du bliver voldforkælet - konstant :-D

    Wayne24-01-22 11:27

  • ★★★★★★0

    Uanset, så har jeg fri i dag og da begge pigerne er hjemme da den store er smittet, så ved du nok hvad jeg laver på min fridag:)

    Gætter på at du ser film - evt med pigerne :-)

    Wayne24-01-22 11:29

  • ★★★★★★0

    Du bliver voldforkælet - konstant :-D

    Haha episk fejl:D Forkølelse;-P

    Mine smagsløg er da også fucked helt op!?!? Jeg fik en vegatarisk rødbedebøf i går og fandt den var hamrende fantastisk, hahaha:D

    T. Nielsen24-01-22 11:30

  • ★★★★★★1

    Gætter på at du ser film - evt med pigerne :-)

    Servicerer, vasker tøj og den slags. Tænker jeg også må lave lidt lektier med dem. Mere syg er den store trods alt ikke. 

    T. Nielsen24-01-22 11:32

  • ★★★★★★0

    Haha episk fejl:D Forkølelse;-P

    Mine smagsløg er da også fucked helt op!?!? Jeg fik en vegatarisk rødbedebøf i går og fandt den var hamrende fantastisk, hahaha:D

    Et af mine faste mottoer er; Der er aldrig noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget ;-)

    Wayne24-01-22 11:32

  • ★★★★★★1

    Der er aldrig noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget ;-)

    Sagde jøden i gaskammeret;)

    T. Nielsen24-01-22 11:33

  • ★★★★★★0

    Servicerer, vasker tøj og den slags. Tænker jeg også må lave lidt lektier med dem. Mere syg er den store trods alt ikke. 

    It's Hard to be a Nielsen Man :-)

    Wayne24-01-22 11:33

  • ★★★★★★1

    Sagde jøden i gaskammeret;)

    Nazisten, der stjal hans guld var glad :-)

    Wayne24-01-22 11:36

  • ★★★★★★0

    Nazisten, der stjal hans guld var glad :-)

    Point taken:-O

    T. Nielsen24-01-22 11:48

  • ★★★★★★0

    Point taken:-O

    Man kan altid finde noget :-)

    Wayne24-01-22 11:55

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen