Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★1

    Jeg synes det er særdeles upassende…….at du undskylder for at glæde dig til jeres ferie. Så har i fanme ikke fortjent den;) God ferie. 

    T. Nielsen12-02-22 23:52

  • ★★★★0

    Jeg synes det er særdeles upassende…….at du undskylder for at glæde dig til jeres ferie. Så har i fanme ikke fortjent den;) God ferie. 

    S. Rico13-02-22 00:00

  • ★★★★★★1

    Jeg ved ikke helt, om det er upassende at juble, når så mange af jer andre og jeres familie ligger med corona og er syge. Men jeg tager chancen og håber, der ikke kommer for meget back-lash:

    YES!  YES!  YES!  DET LYKKEDES SGU' !!!

    Jeg blev lukket ind i USA. 

    Da USA åbnede for turisme igen tilbage i november, satsede jeg hele butikken og bestilte straks vinterferie i Florida.  

    Men så kom Omicron...

    USA indførte nye travel bans, og der kom krav om, at man skulle fremvise en negativ test, som kun måtte være 1 dag gammel. Herudover skal man naturligvis være fuldt vaccineret.

    Det troede vi dog ikke ville være noget problem. Dvs. indtil det hele eksploderede i december og alle omkring os blev smittet. Og sidst i december blev det ene fly efter det andet aflyst, fordi al personalet blev lagt ned af corona.

    Og så 3 uger før vi skulle afsted, blev vores ene datter testet positiv.

    Heldigvis kan man få et immunitetspas, hvis man har været symptomfri i 14 dage. Så det kunne hun lige nå at få. Men vi andre var jo hunderæde for at blive smittet af hende. For hvis vi blev smittet inden for 2 uger, før vi skulle afsted, så var der ikke noget at gøre. 

    Men mystisk nok blev vi andre tre ikke smittet. Men hold kæft hvor var vi nervøse, da vi dagen før afgang tog den afgørende test.

    Men det lykkedes sgu'! Og nu står den bare på 100% ferie de næste 3 uger, hvor vi skal på roadtrip rundt i Florida.

    Life's Good :-)

    God tur ;-)

    Jeg er slet ikke misundelig - gu er jeg så!

    Hvad er planen?

    Wayne13-02-22 01:38

  • ★★1

    Jeg ved ikke helt, om det er upassende at juble, når så mange af jer andre og jeres familie ligger med corona og er syge. Men jeg tager chancen og håber, der ikke kommer for meget back-lash:

    YES!  YES!  YES!  DET LYKKEDES SGU' !!!

    Fedt, god tur!!!

    MadMartigan13-02-22 06:32

  • ★★★★★★0

    Skal have pigerne og fruen med ud og spise brunch på Ritz (ikke et gourmet spisested ligefrem, men et par niveauer over de fleste steder hernede). Bagefter tager vi i biffen og vælter os i popcorn og sodavand, mens vi ser Pil’s Eventyr. Good day:)

    T. Nielsen13-02-22 09:23

  • ★★★★2

    Så er traileren landet til Peeles nye film. 

    m.youtube.com/watch

    Yeah!!!

    Babo13-02-22 09:23

  • ★★★★★0

    Så er traileren landet til Peeles nye film. 

    m.youtube.com/watch

    Yeah!!!

    Damm det ser godt ud, og ja suspence dom altid med teaser uden at afsløre så meget.

    Elwood13-02-22 10:02

  • ★★★★0

    Damm det ser godt ud, og ja suspence dom altid med teaser uden at afsløre så meget.

    Tror ikke jeg ser mere. Vil prøve og se hvordan det føles. 

    Babo13-02-22 10:32

  • ★★★★★0

    Tror ikke jeg ser mere. Vil prøve og se hvordan det føles. 

    Har også kun set en trailer fra hver af hans film.

    Elwood13-02-22 10:44

  • ★★★★1

    Har lige ordnet det sidste i den gamle lejlighed og slæbt de sidste ting op fra kælderen. Så skal nøglen afleveres i morgen, og røvhullet gøres klar til at blive gennempulet..

    dyg13-02-22 12:12

  • ★★★★1

    God tur ;-)

    Jeg er slet ikke misundelig - gu er jeg så!

    Hvad er planen?

    Vi starter med afslapning i Orlando. Herfra går turen sydpå gennem det centrale Florida og diverse naturreservater.

    Ud til atlanterhavskysten og ned langs langs kysten til Miami, Key Largo, og ud til Key West.

    Op langs den Mexicanske Golf til bl.a. Fort Myers og øerne langs kysten.

    Et smut op til det nordlige Florida, inden vi tager tilbage til Orlando og puster ud på et lækkert resort.

    I aften er der Super Bowl. Det er ret sjovt at se, hvor seriøst amerikanerne tager denne kamp, som de kalder "den største sports begivenhed på Jorden" !!!

    S. Rico13-02-22 17:51

  • ★★★★★★1

    Vi starter med afslapning i Orlando. Herfra går turen sydpå gennem det centrale Florida og diverse naturreservater.

    Ud til atlanterhavskysten og ned langs langs kysten til Miami, Key Largo, og ud til Key West.

    Op langs den Mexicanske Golf til bl.a. Fort Myers og øerne langs kysten.

    Et smut op til det nordlige Florida, inden vi tager tilbage til Orlando og puster ud på et lækkert resort.

    I aften er der Super Bowl. Det er ret sjovt at se, hvor seriøst amerikanerne tager denne kamp, som de kalder "den største sports begivenhed på Jorden" !!!

    Det lyder dæleme fedt! Det gad jeg godt prøve en dag. Ved godt det aldrig kommer til at ske, men man har vel lov til at drømme. Smid lige lidt Update om turen, når i kommer rundt:)

    T. Nielsen13-02-22 17:55

  • ★★★★★★1

    Kom til at købe en Nintendo Switch...sønnike er nok lige ung nok endnu til mange af spillene. Men købte Animal Crossings: New Horizons, Mario Super Party og Mario Kart 8 Deluxe til også.

    Sådan lidt egoistisk - så irriterer det mig en smule, at han ikke helt værdsætter det - altså i forhold til pris. Han ville blive lige så glad for noget sjovt til 100 kr...Men altså, han skal nok få mange timers underholdning ud af det, og det er trods alt det vigtigste

    Guldager13-02-22 18:58

  • ★★★★★★1

    Vi starter med afslapning i Orlando. Herfra går turen sydpå gennem det centrale Florida og diverse naturreservater.

    Ud til atlanterhavskysten og ned langs langs kysten til Miami, Key Largo, og ud til Key West.

    Op langs den Mexicanske Golf til bl.a. Fort Myers og øerne langs kysten.

    Et smut op til det nordlige Florida, inden vi tager tilbage til Orlando og puster ud på et lækkert resort.

    I aften er der Super Bowl. Det er ret sjovt at se, hvor seriøst amerikanerne tager denne kamp, som de kalder "den største sports begivenhed på Jorden" !!!

    Skønt program - tænker der er lagt tid ind til shopping, med 3 tøser?

    Og måske en temapark, eller 2?

    Wayne13-02-22 20:34

  • 0

    Kom til at købe en Nintendo Switch...sønnike er nok lige ung nok endnu til mange af spillene. Men købte Animal Crossings: New Horizons, Mario Super Party og Mario Kart 8 Deluxe til også.

    Sådan lidt egoistisk - så irriterer det mig en smule, at han ikke helt værdsætter det - altså i forhold til pris. Han ville blive lige så glad for noget sjovt til 100 kr...Men altså, han skal nok få mange timers underholdning ud af det, og det er trods alt det vigtigste

    I Mario Kart kan du sætte hjælp til, så sønnike ikke skal trykke på knappen til acceleration, ligesom der også er hjælp at hente i forhold til at køre af banen.

    Verbal13-02-22 21:07

  • ★★★★1

    Vi starter med afslapning i Orlando. Herfra går turen sydpå gennem det centrale Florida og diverse naturreservater.

    Ud til atlanterhavskysten og ned langs langs kysten til Miami, Key Largo, og ud til Key West.

    Op langs den Mexicanske Golf til bl.a. Fort Myers og øerne langs kysten.

    Et smut op til det nordlige Florida, inden vi tager tilbage til Orlando og puster ud på et lækkert resort.

    I aften er der Super Bowl. Det er ret sjovt at se, hvor seriøst amerikanerne tager denne kamp, som de kalder "den største sports begivenhed på Jorden" !!!

    Det er måske uden for sæsonen, men vores bedste oplevelse i Florida var en kanotur på floden i Weeki Wachee parken. At sejle roligt op ad floden ved siden af oddere, skildpadder og sågar en enkelt manatee var absolut fantastisk!

    Og naturligvis raketkigning på Cape Canaveral..

    dyg13-02-22 21:50

  • ★★★★★★1

    Tag ud på NASA! Har været der 2 gange og det er mega fedt. Hvis man har bare den mindste begejstring for rumfart, så er det her det her det ultimative ride, og du kan se en Saturn5 raket og røre ved både Apollo 13 og et stykke af Månen. Men spis jer mæt først, for de tager spidsen af en Falcon5 for en ussel burger og en cola!

    davenport14-02-22 00:22

  • ★★★★★★0

    Jeg fik en pakke superheltesokker af den mindste i fødselsdagsgave. I dag er jeg nået til Grønne Lygte. Er lidt skuffet over de ikke er selvlysende:)

    T. Nielsen14-02-22 08:05

  • ★★★★★★0

    Jeg fik en pakke superheltesokker af den mindste i fødselsdagsgave. I dag er jeg nået til Grønne Lygte. Er lidt skuffet over de ikke er selvlysende:)

    Pas på det gule idag ;-D

    Wayne14-02-22 08:26

  • ★★1

    In brightest day, in blackest night, no evil shall escape my sight. Let those who worship evil's might, beware my power, T. Nielsens varme fusser

    HelmerJ14-02-22 08:27

  • ★★★★★0

    Trailer til LOTR serien.

    youtu.be/v7v1hIkYH24

    Der er nok nogle hardcore Tolkien fans der kan udtale sig mere :)

    Elwood14-02-22 08:35

  • ★★★★0

    Trailer til LOTR serien.

    youtu.be/v7v1hIkYH24

    Der er nok nogle hardcore Tolkien fans der kan udtale sig mere :)

    Langt fra imponeret. Man går efter det episke, men synes det klingede hult. 

    Babo14-02-22 08:41

  • 2

    Man går efter det episke, men synes det klingede hult. 

    Hvad skulle man ellers gå efter? En socialrealistisk udgave af Lord of the Rings?

    SoyBoy14-02-22 11:40

  • ★★★★★★0

    Hvad skulle man ellers gå efter? En socialrealistisk udgave af Lord of the Rings?

    Det ville være stort. Tolkiens univers som dogmeramt socialrealistisk drama:) Se, det ville da være noget nyt og anderledes…..!

    T. Nielsen14-02-22 12:15

  • ★★★★0

    Hvad skulle man ellers gå efter? En socialrealistisk udgave af Lord of the Rings?

    Traileren var nøjagtig som jeg forestillede mig. En kliché. Så måske…. Noget andet? 

    Babo14-02-22 13:13

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen