Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Så du vil synes det var sådan helt fedt at knalde den samme kvinde som din søn, når han er voksen? Det bliver vi så nok aldrig enig om. Synes det er direkte ulækkert!

    Næh, ikke fedt. Jeg er nok mere sådan ligeglad :)

    Det kan jo sagtens være, det er en tilfældig ting. Hvis det er planlagt, så er det rimelig mærkeligt.

    Guldager16-02-22 13:15

  • ★★★★★★0

    Det kan være de har lavet en Alabama forklift?

    davenport16-02-22 13:17

  • ★★★★★★0

    Næh, ikke fedt. Jeg er nok mere sådan ligeglad :)

    Det kan jo sagtens være, det er en tilfældig ting. Hvis det er planlagt, så er det rimelig mærkeligt.

    Det kan jo tænkes og så ville jeg dog nok bare holde det for mig selv. Kender selvsagt ikke omstændighederne. Men da også muligt jeg overreagerer. 

    T. Nielsen16-02-22 13:17

  • ★★★★★★0

    og så ville jeg dog nok bare holde det for mig selv

    Her er vi helt enige.

    Og du overreagerer skam ikke. Det er jo bare din mening. 

    Guldager16-02-22 13:20

  • ★★★1

    Fordi jeg rent faktisk synes der er steder man ikke bevæger sig hen, når man er forældre. Den der tolerance med at alt er godt og fint, deler jeg tydeligvis ikke. 

    Enig - der er et klart skel mellem generationerne. Og skulle det vise sig at været sket - uden der var viden om det på tidspunktet - så fair nok, men sgu ikke noget at prale af. Nogen er bare lidt tabt for omverdenen imo.

    Gormanden16-02-22 14:24

  • ★★★★★2

    Det overrasker mig ikke spor, at Oliver Bjerrehus kan være så bramfri om at knalde sin søns ex/date, når man tænker tilbage på, at han engang rendte ned af strøget kun iført en gokkesok. Nogle mennesker som ham elsker bare at få opmærksomhed uanset, hvor lavt et niveau der skal synkes ned på. :P 

    NightHawk16-02-22 14:52

  • 0

    Han får så også opmærksomhed, så det virker.

    SoyBoy16-02-22 15:16

  • ★★★★3

    Det overrasker mig ikke spor, at Oliver Bjerrehus kan være så bramfri om at knalde sin søns ex/date, når man tænker tilbage på, at han engang rendte ned af strøget kun iført en gokkesok. Nogle mennesker som ham elsker bare at få opmærksomhed uanset, hvor lavt et niveau der skal synkes ned på. :P 

    Præcis. Han har vel også knaldet sig gennem det meste af hovedstaden efterhånden, så det er jo sikkert nærmest umuligt at undgå.

    Mig bekendt er hans seneste kæreste også på samme alder som sønnen. Det, synes jeg faktisk, er lidt mere klamt. 

    Måske ham og Lasse Rimmer har en klub sammen?

    thomsen16-02-22 16:12

  • ★★★★★★0

    Præcis. Han har vel også knaldet sig gennem det meste af hovedstaden efterhånden, så det er jo sikkert nærmest umuligt at undgå.

    Mig bekendt er hans seneste kæreste også på samme alder som sønnen. Det, synes jeg faktisk, er lidt mere klamt. 

    Måske ham og Lasse Rimmer har en klub sammen?

    Med Casper C - evt?

    Wayne16-02-22 16:16

  • ★★★★★★0

    Med Casper C - evt?

    The Sugardaddys;-D

    T. Nielsen16-02-22 16:27

  • ★★★★★★0

    The Sugardaddys;-D

    Du er glad for det ord for tiden ;-D

    Wayne16-02-22 16:28

  • ★★★★★★1

    Du er glad for det ord for tiden ;-D

    Du inspirerer mig til det…..dunno wry?

    T. Nielsen16-02-22 16:29

  • ★★★★★★1

    Du inspirerer mig til det…..dunno wry?

    Du trænger til en endefuld knægt - men det vil jo nok ikke være en straf ;- D

    Wayne16-02-22 16:32

  • ★★★★★★1

    Du trænger til en endefuld knægt - men det vil jo nok ikke være en straf ;- D

    Så længe jeg slipper for et shitty fjæs, lyder det meste næsten godt:-/

    T. Nielsen16-02-22 16:38

  • ★★★★★★1

    Så længe jeg slipper for et shitty fjæs, lyder det meste næsten godt:-/

    DET var der ikke nogen der lovede dig - Bruno 

    Wayne16-02-22 16:45

  • ★★★★1

    Danmark er et lille land. Jeg er fx også hulfætter med en Moovy-kollega...

    chandler7516-02-22 16:47

  • ★★★★★★0

    Danmark er et lille land. Jeg er fx også hulfætter med en Moovy-kollega...

    Johan for helvede 

    Wayne16-02-22 16:50

  • ★★★★0

    Johan for helvede 

    Haha, det er ikke Johan. Personen ved godt, at vi er hulfætre...

    chandler7516-02-22 16:56

  • ★★★★★★0

    Haha, det er ikke Johan. Personen ved godt, at vi er hulfætre...

    Fenger for helvede 

    Wayne16-02-22 17:00

  • ★★★★★★0

    Danmark er et lille land. Jeg er fx også hulfætter med en Moovy-kollega...

    Der er intet galt i at være hulfætre, så længe det ikke er med ens børn man er det. Der går grænsen i hvert fald for mig. 

    Men ellers er jeg skam ikke for fin til den slags:)

    T. Nielsen16-02-22 17:01

  • ★★★★1

    Efter kun en måned er min airbnb allerede blevet et "sjældent fund". Det er sku gået hurtigt!

    chandler7516-02-22 17:19

  • ★★★★★★1

    Der er intet galt i at være hulfætre, så længe det ikke er med ens børn man er det. Der går grænsen i hvert fald for mig. 

    Men ellers er jeg skam ikke for fin til den slags:)

    Hvilket minder mig om at jeg jo snart skal forbi hos dig - du behøver jo ikke være hjemme…. ;-D

    Wayne16-02-22 17:25

  • ★★★★★★0

    Efter kun en måned er min airbnb allerede blevet et "sjældent fund". Det er sku gået hurtigt!

    Har du prøvet at gøre rent?

    T. Nielsen16-02-22 17:50

  • ★★★★★★1

    Hvilket minder mig om at jeg jo snart skal forbi hos dig - du behøver jo ikke være hjemme…. ;-D

    Haha svin:D

    T. Nielsen16-02-22 17:50

  • ★★★★0

    Har du prøvet at gøre rent?

    Good one ;)

    chandler7516-02-22 17:55

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen