Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★1

    Haha svin:D

    Hey - hvad blev der lige af “intet galt ved at være hulfætre” ;-D

    Wayne16-02-22 17:55

  • ★★★★★★0

    Good one ;)

    Kunne ikke dy mig:->

    T. Nielsen16-02-22 18:20

  • ★★★★★★1

    Hey - hvad blev der lige af “intet galt ved at være hulfætre” ;-D

    Haha touché:D

    T. Nielsen16-02-22 18:20

  • ★★★★★★0

    Haha touché:D

    ;-)

    Wayne16-02-22 19:15

  • ★★★★★★1

    Er endelig "landet" helt hjemme - godt hunden er hjemme. Fruen er for 13 dag på stribe på hospitalet, hvor svigerfar stadig kæmper for livet, med de organer der stadig fungerer.

    Manglende coroanaramt personale, med trætte sygeplejersker som tager endnu en ekstra vagt, på afdelinger de ikke kender - gør bare ikke noget som helst bedre...

    Wayne16-02-22 19:19

  • ★★★1

    Jeg synes stadig ikke blev svaret på hvorfor det skulle være "amoralsk". Er generelt noget skeptisk overfor andres moralisering overfor andre der lever anderledes, men ellers ikke gør noget ulovligt eller nogen fortræd. Nu kom den her med aldersforskellen også op. Det er også mange der ser skævt til. Specielt hvis det er kvinden er den yngre part.

    Får helt lyst til at se Fassbinder suveræne gennembrudsfilm "Angst æder sjæle op".

    Skal snart på arbejde og er ved spise mine havregryn. Overarbejde i morgen. Der bliver flere og flere ting jeg ikke kan finde. Ud over min nøddehakker, mangler jeg nu også min dåseåbner og min hue. 

    Aranyhajú Nyárszépe17-02-22 12:30

  • ★★★2

    Hører i lige i radioavisen at politiet foreslår at alle værtshuse skal lukke klokken 2 senest, da det er mere sikkert.

    Synes folk går fuldstændig i selvsving på grund en det mord i Aalborg. Det er altså trodsalt sjældent det sker og det bliver for det meste opklaret. Politiet dummede sig gevaldigt i Emilie Meng, men det ved de godt ikke skal gentage sig. Det er ikke specielt farligt at gå i byen. Tag det nu lige lidt med ro.

    Aranyhajú Nyárszépe17-02-22 12:35

  • ★★0

    Sidder ude hos pigernes farmor. Kigger lidt i et Se & Hør hun har liggende. I det står der at Oliver Bjerrehus udtaler at ham og hans søn på 21 er hulfætre? Altså betyder det ikke at de har haft sex med den samme kvinde? Måske jeg er lidt gammeldags, men er det noget at prale med i så fald? 

    Det kan jo så ske at der går en kvinde rundt og syntes det er værd at prale med at hun har været sammen med begge Bjerrehuse :-).

    Weird_J17-02-22 15:26

  • ★★★★★★1

    Min datter har kæresten på besøg i sommerhus. Han er faldet i søvn til Shrek. Sådan er det at have teenagere i huset. De spiser og sover. Og så håber jeg ikke de laver andet!!

    davenport17-02-22 15:33

  • ★★★★1

    ... Du kan vel kontrollere hans ånde?

    ;-P

    thomsen17-02-22 16:22

  • ★★★★★★0

    Fiser den af.

    Wayne17-02-22 17:34

  • 0

    My mother is a fish

    Kiyonji17-02-22 22:27

  • ★★★0

    Bliver sgu en smule hyped på den der nye Batman film. Der er lige omkommet lidt nye interviews med Robert Pattinson og Zoë Kravitz og jeg begynder sgu at glæde mig lidt. Jeg er vist lidt af en Batman-nørd og en ny Batman film er en af den slags film, som jeg altid SKAL se i biffen. Jeg har helt klart haft min tvivl, men desto mere jeg hører om Matt Reeves tanker og vision med filmen, desto mere tror jeg virkelig at han har ramt en stil og tone fra tegneserierne, som vi ikke har set i en liveaction version endnu. 

    Fåååååårk jeg glæder mig!

    Jeg skal så meget have købt billetter ligeså snart de kan købes.

    Essal17-02-22 23:04

  • ★★1

    Bliver sgu en smule hyped på den der nye Batman film. Der er lige omkommet lidt nye interviews med Robert Pattinson og Zoë Kravitz og jeg begynder sgu at glæde mig lidt. Jeg er vist lidt af en Batman-nørd og en ny Batman film er en af den slags film, som jeg altid SKAL se i biffen. Jeg har helt klart haft min tvivl, men desto mere jeg hører om Matt Reeves tanker og vision med filmen, desto mere tror jeg virkelig at han har ramt en stil og tone fra tegneserierne, som vi ikke har set i en liveaction version endnu. 

    Fåååååårk jeg glæder mig!

    Jeg skal så meget have købt billetter ligeså snart de kan købes.

    Har købt billetter d. 2 i IMAX igennem arbejdet og jeg glæder mig :)

    Wangsgaard18-02-22 10:15

  • 0

    Har lige fået to små katte neutraliseret. Så nu får de i hvertfald ikke killinger. Gik nemt og hurtigt

    Kiyonji18-02-22 11:41

  • ★★★★★★2

    Endeligt lidt godt nyt fra sygehuset i aftes. En sygeplejerske med overskud fik overbevist svigermor om at hun ville hjælpe alle hvis hun overnattede ved siden af svigerfar. Det fjernede øjeblikkeligt noget af presset fra fruens skuldre, at hun ikke skulle have dårlig samvittighed over at overlade ham til sig selv om natten.

    Samtidig er der svag fremgang i tallene for den nyre som stadig lever lidt - og han har været ude af sengen for at gå nogle skridt med stomipose og rollator.

    Bare lidt der peger op i stedet for ned føles godt.

    Wayne18-02-22 11:50

  • ★★★0

    Har købt billetter d. 2 i IMAX igennem arbejdet og jeg glæder mig :)

    Lucky! ;)

    Essal18-02-22 12:38

  • ★★★★★★0

    Sidste dag i sommerhus. Gad godt vi havde en uge mere, for jeg kan mærke stressen vender tilbage, selvom det stadig er weekend. Det har bare været så dejligt at være hjemmefra. 

    davenport18-02-22 12:58

  • ★★★★★0

    Ligger i sengen syg.

    Elwood18-02-22 13:17

  • 0

    Har nok sidste sygedag men har så også været syg hele ugen. Tror det er min leder der har smittet mig med covid...det svin :)

    Er stadig lidt stoppet i næsen, men feberen er heldigvis væk. Så håber jeg at energien snart vender tilbage sammen med min smagssans, for det er da godt nok kedeligt at spise for tiden.

    Popeye18-02-22 13:33

  • 0

    Har lige fået to små katte neutraliseret. Så nu får de i hvertfald ikke killinger. Gik nemt og hurtigt

    Vi har så fået at vide at de skal være inde den første stykke tid, men det er udekatte og især den ene kan bestemt ikke lide at være inde og hænger i udedøren og piver på trods af at bedøvelsen ikke er helt aftaget

    Kiyonji18-02-22 13:44

  • ★★★★★0

    Vi har så fået at vide at de skal være inde den første stykke tid, men det er udekatte og især den ene kan bestemt ikke lide at være inde og hænger i udedøren og piver på trods af at bedøvelsen ikke er helt aftaget

    Ah jeg læste ordet i forkert sammenhæng og nåede lige at tænke okay, det da sikkert mere humant end plastiksækken der kastes i vandet.

    Elwood18-02-22 13:55

  • ★★★★★★0

    Fruen er afsted indtil søndag aften, sønnike afsted indtil søndag morgen og jeg er taget på druk + koncert med LLNN og We Are Among Storms.

    Så tømmermænd i morgen og brætspil med sønnike i den lokale rollespilsforening søndag 

    Guldager18-02-22 14:27

  • 1

    Ah jeg læste ordet i forkert sammenhæng og nåede lige at tænke okay, det da sikkert mere humant end plastiksækken der kastes i vandet.

    Nej dog ikke. Det er blot i stedet for at skrive steriliseret eller kastreret, så bruges der denne fællesbetegnelse.

    I øvrigt er det ulovligt at drukne katte og killinger, men det er der forhåbentlig heller ingen der gør. Du må til gengæld godt, hvis du er jæger eller kender nogle som er det, skyde dem, da det er en human måde at gøre det på.

    Kiyonji18-02-22 14:53

  • ★★★★★0

    Nej dog ikke. Det er blot i stedet for at skrive steriliseret eller kastreret, så bruges der denne fællesbetegnelse.

    I øvrigt er det ulovligt at drukne katte og killinger, men det er der forhåbentlig heller ingen der gør. Du må til gengæld godt, hvis du er jæger eller kender nogle som er det, skyde dem, da det er en human måde at gøre det på.

    Jeg har bare læst de der historier om der er blevet set smidt en sort affalds sæk i vandet hvor folk så jR hoppet ud i vandet efter den oh fundet et kuld killinger i den, det er så sygt, ved ikke om det fordi de ikke magter at forære/sælge dem væk, ingen undskyldning self.

    Elwood18-02-22 15:06

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen