Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Har tændt årets første gril :)

    Babo 6-03-22 17:22

  • ★★★★★★0

    Amen - men det kan vi ikke gøre noget ved, udover at ignorere, så de ikke får vores øjne, ører og kliks.

    Vi skal vel heller ikke gøre noget ved det?

    Guldager 6-03-22 18:09

  • ★★0

    Jeg ser sæson 25 af South Park, hvor de, ihvertfald, to første afsnit, lader til at have mistet noget af gnisten. Derudover er jeg godt nok træt af tegridy sidehistorien. Havde håbet på noget nyt. Og så er towelie med, jeg hader den karakter!!!

    Ryder666 6-03-22 18:19

  • ★★★0

    Jeg ser sæson 25 af South Park, hvor de, ihvertfald, to første afsnit, lader til at have mistet noget af gnisten. Derudover er jeg godt nok træt af tegridy sidehistorien. Havde håbet på noget nyt. Og så er towelie med, jeg hader den karakter!!!

    Skulle du mon ikke bare droppe sæsonen så…

    Gormanden 6-03-22 20:18

  • ★★0

    Skulle du mon ikke bare droppe sæsonen så…

    Der var kun fire afsnit, og jeg så dem alle...  Episode 3+4 var dog bedre end de to første, så jeg hægter mig på lidt endnu.

    Det sagt, kunne jeg bedre lide sæson 25 end de post COVID (eller hvad de nu hedder) film. Karaktererne er tilbage til det "normale" igen. Og heldigvis for det.

    Ryder666 6-03-22 20:27

  • ★★★★★★0

    Jeg venter på at familien går i seng, så jeg kan se videre på TWD s.11.e.7. Skal skynde mig, inden D+ abb. render ud. Havde ellers opsagt, men de valgte at hæve pengene alligevel, og man er jo lost hvis man skal brokke sig. Det samme med PS. Man kan ikke rigtig komme i kontakt med dem, så det er bare at spærre dem via banken.

    davenport 6-03-22 20:36

  • ★★★0

    Det kan man da sagtens. Det er nordisk film der har supporten på Playstation. Dem har jeg haft i før.

    Aranyhajú Nyárszépe 6-03-22 20:45

  • ★★★0

    Og hvis man spærre dem via banken, risikere man så ikke at de blot sletter/deaktivere ens Playstation-konto? Den løsning ville jeg nok ikke vælge.

    Aranyhajú Nyárszépe 6-03-22 21:18

  • ★★★★★0

    Jeg skrev bare en e-mail til PS back then. Først mente de, at man ikke kunne få pengene tilbage, men da jeg truede med Forbrugerombudsmanden, var pengene tilbage et par dage efter.

    David Lund 6-03-22 23:00

  • ★★0

    Har lige læst at Mitchell Ryan, er gået bort. RIP 

    Ryder666 7-03-22 19:48

  • ★★0

    Ser Fresh Prince Of Bel Air, og er ved at varme nogle butter flavored popcorn 

    Ryder666 7-03-22 20:25

  • ★★★★2

    Hvorfor er det, at mange rygere smider deres skodder overalt? Og hvorfor spytter mange deres tyggegummi ud uanset hvor de er? Hvorfor kan folk med hunde ikke samle deres hundes lort op? Jeg har enormt svært ved at forstå, hvordan man kan være så ligeglad.

    Vi er flyttet til en lejlighed i stueetagen, og ser nu langt flere mennesker opføre sig som svin. Og når man påtaler det med et "undskyld, men du tabte noget", så bliver de ekstremt defensive og sure! Vi har også en genbo, der ryger ud af stuevinduet og konsekvent smider sine skodder i den kanal, der går mellem vores bygninger.

    dyg 8-03-22 14:52

  • ★★★2

    Hvorfor er det, at mange rygere smider deres skodder overalt? Og hvorfor spytter mange deres tyggegummi ud uanset hvor de er? Hvorfor kan folk med hunde ikke samle deres hundes lort op? Jeg har enormt svært ved at forstå, hvordan man kan være så ligeglad.

    Vi er flyttet til en lejlighed i stueetagen, og ser nu langt flere mennesker opføre sig som svin. Og når man påtaler det med et "undskyld, men du tabte noget", så bliver de ekstremt defensive og sure! Vi har også en genbo, der ryger ud af stuevinduet og konsekvent smider sine skodder i den kanal, der går mellem vores bygninger.

    Der er ikke noget der får en til at miste tiltroen til menneskeheden som at bo i en lejlighed. Man får virkelig at se hvor langt folk kan have hovedet oppe i egen røv og bare være fuldstændig ligeglad med at der bor andre mennesker omkring dem.

    Essal 8-03-22 15:44

  • ★★★★0

    Hvorfor er det, at mange rygere smider deres skodder overalt? Og hvorfor spytter mange deres tyggegummi ud uanset hvor de er? Hvorfor kan folk med hunde ikke samle deres hundes lort op? Jeg har enormt svært ved at forstå, hvordan man kan være så ligeglad.

    Vi er flyttet til en lejlighed i stueetagen, og ser nu langt flere mennesker opføre sig som svin. Og når man påtaler det med et "undskyld, men du tabte noget", så bliver de ekstremt defensive og sure! Vi har også en genbo, der ryger ud af stuevinduet og konsekvent smider sine skodder i den kanal, der går mellem vores bygninger.

    Det har altid pisset mig. Jeg forstår heller ikke folk, der bare smider papir fra sig på gaden. Så find dog en skraldespand eller tag det med! Det er helt galt efter hver weekend, hvor det flyder med pizzabakker og burgerpapir overalt. 

    thomsen 8-03-22 15:59

  • ★★★★★★1

    Der er ikke noget der får en til at miste tiltroen til menneskeheden som at bo i en lejlighed. Man får virkelig at se hvor langt folk kan have hovedet oppe i egen røv og bare være fuldstændig ligeglad med at der bor andre mennesker omkring dem.

    Det behøver ikke være en lejlighed - det er utroligt hvad folk bare kyler ud af deres biler mens de kører. Det er åbenbart meget svært st vente til man når til en skraldespand!

    Det samme gælder stranden - man kan sagtens bære fyldte øl NED til stranden - det er umuligt at tage de tomme med retur.

    I vores lille lokale biograf hænger et skilt, som siger meget mere end normalt;

    I tilfælde af krig - søg tilflugt i skraldespanden. Den er der alligevel aldrig nogen der rammer …….

    Wayne 8-03-22 19:08

  • ★★★1

    I tilfælde af krig - søg tilflugt i skraldespanden. Den er der alligevel aldrig nogen der rammer …….

    Gormanden 8-03-22 20:01

  • ★★★★★★0

    :-)

    Wayne 8-03-22 23:50

  • ★★★★★★0

    Blev sendt hjem fra arbejde. Jeg stod og skar løg, og pludselig faldt et 2 meter overskab ned over mig. Havde lige skåret fem kilo kød, men der var glasskår i hele køkkenet, så alt var ødelagt. Jeg har pisse ondt i venstre håndled, da der primært var der skabet ramte, men det lader ikke til at der er brud. Hold kæft jeg fik et chok. Så nu tager chefen op på kroen, og laver mad der, da han godt måtte låne deres køkken i eftermiddag. 

    davenport10-03-22 12:44

  • ★★★★0

    Godt du er ok, men husk at få det meldt som arbejdsskade, da det gør livet nemmere, hvis du får gener senere! (jeg aner ikke hvad jeg snakker om, men har hørt mange sige det)

    dyg10-03-22 12:57

  • ★★★★★★0

    Vildt. Godt det ikke værre, trods alt.

    Wayne10-03-22 13:29

  • ★★★★0

    Blev sendt hjem fra arbejde.

    Og her gik jeg og troede at du var arbejdsløs :)

    gi-jones10-03-22 13:52

  • ★★★★★★2

    Det er bare en praktik, men en jeg er glad for, da det er superfedt. (Bare ikke lige at få et skab ned over sig...)

    davenport10-03-22 14:06

  • ★★★★★★2

    Dommens dag.

    Skejby er alt for stort for ældre mennesker. Endeløse gange, med ingen mennesker - og ingen information.

    Svigerfar blev sendt derud igen i mandags - babu, babu - igen i kritisk tilstand - og er heldigvis stabil igen efter et par dage.

    Tirsdag formiddag fik de besøg af en hel delegation af læger, som alle var positive - og han skulle selvfølgelig blive der, til alt var ok igen.

    Anette ligger i sengen med Corona, så hendes søster står for alt lige nu - og hun kørte kortvarigt for at hente noget.

    Da hun kom tilbage var glæde vendt til tårer - for der havde lige været en læge forbi som mente at de bare skulle sendes hjem!!!

    De sidder alle bag nogle kæmpe skærme, og skriver hele dagen - snakker de aldrig sammen - eller læser de ikke det hinanden skriver?

    Det er en fabrik - ikke et sted for mennesker.

    Nå - jeg kom af med lidt frustrationer, og i dag var der så endelig en behjertet læge som gav lidt håb, midt i al elendigheden.

    Han bliver sendt hjem - og de forventer at se ham igen om 4-5 uger, hvor de skal vurdere om han kan holde til en ny kræft behandling - og som lægen sagde; Jeg forventer at du selv er i stand til at gå når du kommer.

    Endelig en positiv melding til ham - vi havde frygtet at de ville sige at de ikke kunne gøre mere - men nu sender de ham hjem med et håb. Det kan vi arbejde med!

    Men for s..... det er en drøj omgang - og det er langt fra slut, heldigvis.

    Wayne10-03-22 16:02

  • ★★★★1

    Uha - det lyder temmelig belastende. Håber på det bedste.

    Sygehusvæsenet i Danmark er på mange fronter slet ikke så godt, som det burde være i et velfærdssamfund.

    Det hjælper så heller ikke, at alle lægerne var corona-ramte:


    Tirsdag formiddag fik de besøg af en hel delegation af læger, som alle var positive

    S. Rico10-03-22 16:57

  • ★★★★★★1

    Uha - det lyder temmelig belastende. Håber på det bedste.

    Sygehusvæsenet i Danmark er på mange fronter slet ikke så godt, som det burde være i et velfærdssamfund.

    Det hjælper så heller ikke, at alle lægerne var corona-ramte:

    Sgu helt rart med et godt grin ;-)

    Wayne10-03-22 17:05

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen