Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Er du seriøs? Det er fra verdens bedste serie !!!

    Altså Seinfeld? Jaja da, så seriøs er jeg nu ikke, men nej. Har aldrig rigtigt faldet i den.

    T. Nielsen11-03-22 14:19

  • ★★★★★★0

    T. Nielsen - du tager orlov fra jobbet, fyrer familien og kommer tilbage igen om et par uger, når du har set serien!

    Der er ingen dårlige afsnit, et par middelmådige, men langt de fleste er rigtigt gode og der er flere geniale afsnit. For slet ikke at nævne alle seinphrases, som du er gået glip af! 

    Haha riiight….Så tager jeg hellere en tur på druk;)

    T. Nielsen11-03-22 14:19

  • ★★★★★★0

    Seinfeld er ligesom whisky. Jeg vil så fandens gerne kunne lide det, men på trods af en håndfuld forsøg, så siger det mig intet – uden at jeg i øvrigt synes, det er dårligt.

    Så skal vi ikke drikke sammen:-D 

    T. Nielsen11-03-22 14:21

  • ★★0

    Jeg har heller aldrig brudt mig om Seinfeld. 

    Jeg så den udelukkende kun på grund af Michael Richards og Jason Alexander.

    Har altid fundet Jerry Seinfeld en kedelig skuespiller, så forstår ikke den begejstring for serien. Men fint nok for dem, der kan lide serien, i guess.

    Ryder66611-03-22 14:21

  • ★★★★★★0

    Man skal holde af figurerne, og den åndsvage humor. Man ved altid omtrent hvad der går galt, inden det sker - og så glæder man sig bare til det uundgåelige :-)

    Blot lige, så har jeg tanke på dine frustrationer og tanker, som du omtaler. Kan bare ikke altid nå at kommentere på det hele. Men du får her en omsorgsfuld tanke<3

    T. Nielsen11-03-22 14:23

  • ★★★★★★0

    Jeg har heller aldrig brudt mig om Seinfeld. 

    Jeg så den udelukkende kun på grund af Michael Richards og Jason Alexander.

    Har altid fundet Jerry Seinfeld en kedelig skuespiller, så forstår ikke den begejstring for serien. Men fint nok for dem, der kan lide serien, i guess.

    Ja han er også en bet tør til min smag, nu du nævner det. 

    T. Nielsen11-03-22 14:24

  • ★★★★★★1

    Seinfeld er bestemt ikke en god skuespiller, men hans karakter har mange sjove idiosynkrasier. 

    Jeg elsker serien, og kommer med sikkerhed til at se den igen :)

    Guldager11-03-22 14:31

  • ★★★★0

    Dels fordi jeg aldrig rigtigt har gidet se sitcoms og/eller komedierserier. Har selvfølgelig indimellem fanget glimt af den i Tv. Men selv om det såmænd er morsomt nok, så gør det desværre ikke det helt store for mig. 

    PS. Jeg elsker god whisky:D

    En god Kentucky Bourbon kan også gå an.

    Har aldrig set hverken Seinfeld eller Friends. Men jeg er for nylig gået igang med Curb Your Enthusiasm. Den har bestemt sine momenter.

    S. Rico11-03-22 14:44

  • ★★★★★★0

    En god Kentucky Bourbon kan også gå an.

    Har aldrig set hverken Seinfeld eller Friends. Men jeg er for nylig gået igang med Curb Your Enthusiasm. Den har bestemt sine momenter.

    Jeg er mere en single malt kinda guy:)

    T. Nielsen11-03-22 15:00

  • ★★★★★2

    Jeg har i øvrigt Seinfeld Lego-sættet!

    David Lund11-03-22 16:16

  • ★★★★0

    Jeg er mere en single malt kinda guy:)

    Nogle dage er jeg mest til en god bitter irsk eller scotch whisky. Andre dage foretrækker jeg en Kentucky eller Tennessee bourbon. Og andre dage igen en god stærk rom.

    I flyet på vej hjem valgte jeg en Jack Daniels Nr. 7, og så spurgte stewardessen, om jeg ville have isterninger til. Jeg havde lyst til at svare: "Nej for helvede dit kvaj - jeg vil sgu' da ikke fortynde smagen". Jeg nøjedes dog med at svare "no thanks".

    Kunne du finde på at fortynde en god whiskey (eller rom) med is?

    S. Rico11-03-22 16:19

  • ★★★★★★0

    Kunne du finde på at fortynde en god whiskey (eller rom) med is?

    Nej, drikker dem altid rene. Andet ville være helligbrøde. Jeg bruger så heller ikke tricket med en dråbe vand i, som nogen gør. Om rigtige kendere gør det, ved jeg ikke. Men jeg behøver det ikke. 

    En god rom elsker jeg også. Bourbon kan jeg godt have det lidt sværere med. På en god dag, kan enkelte nok ramme mig. 

    Af whisky foretrækker jeg ofte en god røg, som f.eks en Laphroaig. Men gæster der er lidt mere "sarte" byder jeg for det meste på en plantation rom. De er næsten altid en sikker vinder, uanset hvilken. De er generelt søde og milde. 

    T. Nielsen11-03-22 16:33

  • ★★★0

    Jeg er mere en single malt kinda guy:)

    Ditto - den eneste whisky type der dur - og gerne så røget som muligt :)

    Gormanden11-03-22 17:02

  • ★★★★0

    Jeg har prøvet og prøvet, men kunne bare ikke lære at drikke det skidt og føle mig bad ass. Vodka siger mig heller ikke noget. Men øl og vin… ja tak :)

    Babo11-03-22 17:06

  • ★★★★★0

    Øl, whiskey og vodka her! Vin har aldrig været mig. Selvom jeg til tider gerne drikker en god en af slagsen.

    David Lund11-03-22 17:10

  • ★★★★0

    Vodka har jeg mest dårlige minder fra ungdommen hvor man blandede det med juice eller sådan noget :)

    Babo11-03-22 17:20

  • ★★★★0

    Og med øl er det specialøl 

    Babo11-03-22 17:21

  • ★★★★★★0

    Jeg har prøvet og prøvet, men kunne bare ikke lære at drikke det skidt og føle mig bad ass. Vodka siger mig heller ikke noget. Men øl og vin… ja tak :)

    Haha du har altid været en tyndarm når det kom til de stærke sager:D

    T. Nielsen11-03-22 17:22

  • ★★★★★★0

    Vodka siger mig intet. Har også smagt et par af dem der regnes for gode. Smagte en der vistnok var kåret til verdens bedste vodka på en messe engang. Den smagte som alle de andre:-/

    Vin kan være okay. Er mest til rød så. Skal jeg have øl, vil jeg helst have noget lidt mere specielt. Almindelig høkerbajere siger mig ikke det store. 

    Men er mere til øl end vin. Udvalget af øl er dog stort (eller måske mere smagsvarianterne) og der er også en del lort imellem. 

    T. Nielsen11-03-22 17:27

  • ★★0

    Jeg napper noget Jack N Coke i ny og næ....det plejer at være min afslutningsdrink når jeg har været i byen til koncerter. Skal noget indtages rent er det hot n sweet eller Cuba caramel.

    Ryder66611-03-22 17:30

  • ★★★★★0

    Rom, vin og portvin er det alkohol jeg nyder mest. Ikke nødvendigvis det jeg hælder ned, hvis jeg skal drikke mig i hegnet dog.

    Kruse11-03-22 17:30

  • ★★★★★★0

    Jeg napper noget Jack N Coke i ny og næ....det plejer at være min afslutningsdrink når jeg har været i byen til koncerter. Skal noget indtages rent er det hot n sweet eller Cuba caramel.

    Det er vel i teorien ikke “rent”, men blot mere eller mindre blandet på forhånd?

    T. Nielsen11-03-22 17:34

  • ★★★★0

    Haha du har altid været en tyndarm når det kom til de stærke sager:D

    Jeg foretrækker en fireball :) 

    Babo11-03-22 17:45

  • ★★0

    Det er vel i teorien ikke “rent”, men blot mere eller mindre blandet på forhånd?

    Det kan sagtens være du har ret.

    Ryder66611-03-22 17:51

  • ★★★★★★0

    Jeg foretrækker en fireball :) 

    Er det en drink?

    T. Nielsen11-03-22 17:54

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen