Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    Stod til at skulle af med 1731 kr, men det underlige er at det ligner at de har glemt mit kørselsfradrag og hvis det passer, så kommer tingene til at se noget anderledes ud. Det virker lovende, men har ikke tid til at rette det nu, da jeg skal til at afsted på arbejde. Så har jeg noget at hygge mig med i morgen.

    Mit kørselsfradrag var også blevet glemt, så måske er det et generelt problem. Havde ellers tastet det ind og det hele.

    David Lund14-03-22 13:08

  • ★★★★★★1

    Mit kørselsfradrag var også blevet glemt, så måske er det et generelt problem. Havde ellers tastet det ind og det hele.

    Stod til at skulle af med 1731 kr, men det underlige er at det ligner at de har glemt mit kørselsfradrag og hvis det passer, så kommer tingene til at se noget anderledes ud. Det virker lovende, men har ikke tid til at rette det nu, da jeg skal til at afsted på arbejde. Så har jeg noget at hygge mig med i morgen.

    Du skal selv tilføje kørselsfradraget - det har de fjernet pga Covid19 og alle de der har arbejdet hjemmefra

    Wayne14-03-22 13:43

  • 0

    Det var også tilfældet sidste år, at man selv skulle tilføje kørsel, på samme måde som i år.

    SoyBoy14-03-22 13:58

  • ★★★★★★0

    Nu er det 4 dage siden at der stod hos Postnord, at min pakke fra Laserdisken “Forsendelsen gøres klar til levering. Det var den 10 og nu det den 14. Jeg havde ellers netop fravalgt den lidt billigere levering, hvor der stod der godt kunne gå mere end en uge fra bestilling til levering. Jeg bestilte den 8, så synes sgu det trækker ud?

    T. Nielsen14-03-22 14:47

  • ★★★★★★0

    De har splittet rentefradrag på min og Pias opgørelse, hvor det hele har været på min på forskudsopgørelse. Men i sidste er det jo ligegyldigt, det er bare et spørgsmål, hvornår pengene bliver udbetalt eller skal betales. Jeg lader dog de 2500 kr, jeg skal betale, indgå i næste års skat 

    Guldager14-03-22 15:14

  • ★★★★★0

    Du skal selv tilføje kørselsfradraget - det har de fjernet pga Covid19 og alle de der har arbejdet hjemmefra

    Hmm tastede det ellers ind i Oktober, men det kunne måske ikke gøres på den måde så?

    David Lund14-03-22 16:01

  • ★★★★★★0

    soundvenue.com/film/2022/03/fra-bale-til-baffleck-og-battinson-de-bedste-batmaend-i-nyere-tid-rangeret-474789

    Jeg er enig, men mangler at se The Batman, for at vide om Pattison skulle placeres henne. 

    T. Nielsen15-03-22 10:29

  • ★★★★★1

    Jeg har set The Batman, og er også enig =)

    David Lund15-03-22 10:46

  • ★★★★0

    Afgjort ikke enig :)

    Babo15-03-22 10:59

  • ★★★★2

    God liste, enig (udover jeg ikke har set The Patman). Men vi ved jo alle, at den ubestridt bedste Batman er Adam West.

    dyg15-03-22 11:06

  • ★★★★★★0

    Afgjort ikke enig :)

    Her er jeg sgu enig med dig, Babo :-)

    Wayne15-03-22 11:08

  • ★★★★0

    1. Bale 

    2. Pattinson 

    3. Keaton

    4. Affleck 

    Alle har noget, som de bidrager med. Reeves portræt med Batman i skyggerne var det bedste set fhidtil. Keaton har det campy over sig, som er sjovt. Affleck var en rigtig bøf i rollen. Men kun én af dem (Bale) blødte jeg for rent følelsesmæssigt. De andre kom faktisk ikke engang i nærheden. Og det er det, jeg vægter når Batman ligesom skal være en karakter, der taler til en på flere niveauer. 

    Edit: jeg skal altså se noget Adam West. Han kunne måske rykke Affleck ud af listen :)

    Babo15-03-22 11:11

  • ★★★★1

    Her er jeg sgu enig med dig, Babo :-)

    Som Borat ville sige:

    Nice!! :)

    Babo15-03-22 11:12

  • ★★★★★★1

    Som Borat ville sige:

    Nice!! :)

    Også med din rangering af Bat-mænd - selvom jeg endnu ikke har oplevet Pattinson´s udgave.

    Wayne15-03-22 11:14

  • ★★★★0

    Også med din rangering af Bat-mænd - selvom jeg endnu ikke har oplevet Pattinson´s udgave.

    Jeg tror du vil kunne lide ham. Nok den film som har dedikeret mest tid til, ja Batman delen. 

    Min favorit batmobile er faktisk fra den nye film. Den er for vild! 

    Babo15-03-22 11:21

  • ★★★★1

    ekstrabladet.dk/underholdning/filmogtv/bekraeftet-giganter-smelter-sammen/9173070

    Gad vide hvad det vil betyde for priserne for os, der har halv-pris-for-life abonnementet? Jeg kunne da godt fristes af en pakke med live-tv fra Discovery blandet med mit eksisterende HBO Max abonnement.

    dyg15-03-22 11:21

  • ★★★★★★0

    Fedt, har kontaktet Postnord og de har smidt min pakke væk. For næsten 2000 kr film, hvoraf Laserdisken ikke skulle have flere eksemplarer. To af filmene har jeg ledt efter i over 10 år og endelig er de ude, dog kun i amerikanske udgaver. Kæft jeg er vred:-(

    T. Nielsen15-03-22 14:44

  • ★★★★★★0

    Fedt, har kontaktet Postnord og de har smidt min pakke væk. For næsten 2000 kr film, hvoraf Laserdisken ikke skulle have flere eksemplarer. To af filmene har jeg ledt efter i over 10 år og endelig er de ude, dog kun i amerikanske udgaver. Kæft jeg er vred:-(

    Post Nord lykkedes med at smadre 20 filmplakater jeg købte forrige år. De sagde ikke engang undskyld - men henviste bare til at jeg skulle klage over dem til sælgeren.

    Når jeg kan undgå at bruge dem så gør jeg det.

    Wayne15-03-22 14:48

  • ★★★★★★0

    Post Nord lykkedes med at smadre 20 filmplakater jeg købte forrige år. De sagde ikke engang undskyld - men henviste bare til at jeg skulle klage over dem til sælgeren.

    Når jeg kan undgå at bruge dem så gør jeg det.

    Jeg kan ikke forstå hvordan pakken kan stå som ankommet til Køge og gøres klar og så bare forsvinder, uden registrering. Så tænker jeg straks tyveri. 

    T. Nielsen15-03-22 14:50

  • ★★★★★★0

    Jeg kan ikke forstå hvordan pakken kan stå som ankommet til Køge og gøres klar og så bare forsvinder, uden registrering. Så tænker jeg straks tyveri. 

    Det er vist desværre set før :-(

    Wayne15-03-22 14:51

  • ★★★★★★0

    Kan man “risikere” at de har sendt den, så den befinder sig i Kvickly (hvor den skulle sendes til), men de har glemt at registrere det? Men ved ikke om det giver mening om at spørge efter en pakke, der ikke er registreret?

    T. Nielsen15-03-22 14:53

  • ★★★★★★0

    Kan man “risikere” at de har sendt den, så den befinder sig i Kvickly (hvor den skulle sendes til), men de har glemt at registrere det? Men ved ikke om det giver mening om at spørge efter en pakke, der ikke er registreret?

    Det burde jo være PostNord som skulle undersøge det - men jeg ville da tage derhen, eller ringe til dem - det kunne være du var heldig at der lå en herreløs pakke....

    Wayne15-03-22 14:55

  • ★★★★★★0

    Det burde jo være PostNord som skulle undersøge det - men jeg ville da tage derhen, eller ringe til dem - det kunne være du var heldig at der lå en herreløs pakke....

    De “undersøger” det også. Det tager dem så to hverdage. 

    T. Nielsen15-03-22 14:59

  • ★★★★★★0

    De “undersøger” det også. Det tager dem så to hverdage. 

    Den 22. december glemte PostNord også lige at tage den ene af to pakker med fra Sverige. Den havde de så med den 23, og kunne have nået at sende den så den var fremme samme dag, den strandede bare i Kbh. Resultat jeg måtte køre afsted i snevejr for at købe samme gave dyrere - og det på trods af at jeg havde brugt et par timer med at komme i kontakt med deres kundeservice.

    Nå, det var jul og der var travlt - men sgu også et tidspunkt hvor man vel gerne går den ekstra mil for at gøre alle glade.

    Håber du finder din pakke.

    Wayne15-03-22 15:07

  • ★★★★0

    Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg finder et pålideligt firma til at sende pakker med. Indtil videre er GLS og DAO mine dødsfjender, mens jeg bare ikke kan lide PN. TNT er lidt tåbelige, og så er der vel næsten kun UPS tilbage, og dem har jeg faktisk ikke haft dårlige erfaringer med endnu.

    dyg15-03-22 15:26

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen