Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★1

    Jeg bruger meeeget sjældent PostNord grundet gentagne dårlige erfaringer. Nu prøvede jeg så igen i sidste uge, og denne gang leverede de min pakke hos en nabo et godt stykke nede af vejen. Heldigvis kom naboen forbi med pakken i mandags. Ærgerligt at fortsat blive bekræftet i sine fordomme =(

    Det ikke alle steder man har et reelt valg.

    Elwood15-03-22 21:27

  • ★★★★★★0

    Jeg får mine pakker med medicinsk udstyr fra PN, af en sød lyshåret pige, der altid leverer og har et smil på. Jeg står sjovt nok ALTID  ude og ryger når hun kommer :) (Ved et tilfælde, forstås!)

    davenport15-03-22 22:50

  • ★★★★0

    Jeg får mine pakker med medicinsk udstyr fra PN, af en sød lyshåret pige, der altid leverer og har et smil på. Jeg står sjovt nok ALTID  ude og ryger når hun kommer :) (Ved et tilfælde, forstås!)

    Iført Borat mankini?

    Babo16-03-22 06:30

  • ★★0

    Hvis grådighed er en dødssynd, har jeg lidt ond at dem der lige har faktureret mig 10kr i "Print selv gebyr"

    HelmerJ16-03-22 08:17

  • ★★★★★★0

    Iført Borat mankini?

    T. Nielsen16-03-22 08:36

  • ★★★★★★0

    Hvis grådighed er en dødssynd, har jeg lidt ond at dem der lige har faktureret mig 10kr i "Print selv gebyr"

    10kr er billigt sluppet i forhold til andre biletter.

    Wayne16-03-22 08:46

  • ★★★0

    10kr er billigt sluppet i forhold til andre biletter.

    Men han skriver det er et "Print selv gebyr"? 

    Aranyhajú Nyárszépe16-03-22 09:10

  • ★★★★★★0

    Er på vej på arbejde. Vi skal vidst lave en ny sektion til sydafrikanske vine i dag, så det bliver nok ret hårdt fysisk. Og jeg har sovet ret dårligt i nat, så har pisse ondt i ryggen. Nu har jeg spist et par piller, så håber det går over.

    davenport16-03-22 09:30

  • ★★★★0

    Men han skriver det er et "Print selv gebyr"? 

    Det er stadigvæk mindre end andre tager.

    dyg16-03-22 09:50

  • ★★★★★★0

    Hvordan kan man tage gebyr på noget man selv printer? Det lyder som tyveri?

    T. Nielsen16-03-22 09:58

  • ★★★★★★1

    Mirakuløst har jeg lige fået en sms at min pakke fra Laserdisken er kommet. Om det har haft noget at sige, at jeg henvendte mig til PostNord i går eller kørte op i Kvickly i dag, der sagde de ville ringe til PostNord kl 9 (var der oppe kl 8), når de åbnede. Så nu står den på slasherfeast, sorte riddere og Gene Kelly. Don’t I love it:)

    T. Nielsen16-03-22 10:02

  • ★★★★0

    Easypark tager et gebyr for at levere en kvittering for parkeringsudgit - på email.

    gi-jones16-03-22 10:59

  • ★★★★★★0

    Men han skriver det er et "Print selv gebyr"? 

    Som jeg husker det, så plejer jeg at betale 20 kr til teaterforestillinger mm.

    Wayne16-03-22 11:32

  • ★★★★★★1

    Mirakuløst har jeg lige fået en sms at min pakke fra Laserdisken er kommet. Om det har haft noget at sige, at jeg henvendte mig til PostNord i går eller kørte op i Kvickly i dag, der sagde de ville ringe til PostNord kl 9 (var der oppe kl 8), når de åbnede. Så nu står den på slasherfeast, sorte riddere og Gene Kelly. Don’t I love it:)

    Feeedt ;-)

    Wayne16-03-22 11:33

  • ★★★★0

    Arnold nailer den. Man kan håbe, der er nogen, der ser med...

    chandler7517-03-22 16:47

  • ★★★★★★0

    Arnold nailer den. Man kan håbe, der er nogen, der ser med...

    Det er dæleme godt lavet.

    Wayne17-03-22 18:18

  • ★★★2

    Holder weekend. Drikker lidt rester fra sidste weekend. Der er både rødvin, hvidvin, vodka og øl tilovers. Det skal dog ikke være lige så vild som sidst. Der stoppede jeg først søndag morgen. Det har sgu været en hård arbejdsuge at komme igennem. Heldigvis bytter jeg arbejdsopgaver dagligt med en kollega og har den nemme tjans om mandagen og onsdagen. 

    Det bliver eftersigende også godt vejr, så det kunne være man skulle begive sig ud på en vandretur her i løbet af weekenden.

    Skulle lige prøve de der ko-smilies.  De er spas nok, men de virker noget overdimensioneret i forhold til størrelsen på teksten. 

    Aranyhajú Nyárszépe18-03-22 00:42

  • ★★★★★★2

    Ja stop med at bruge ko-smileys. De får dig til at fremstå helt kærlig.

    T. Nielsen18-03-22 05:35

  • ★★★★★★0

    Øv! Sidste dag i min praktik. Jeg er virkelig glad for at være der, men den måned gik sgu hurtigt. De siger at der nok kommer nogle timer ind imellem, men er jo stadig bare på dagpenge. Er lidt spændt på om jeg får en erkendelighed. Har alligevel arbejdet gratis en måned, og det er en butik med et stort udvalg af lækre vare. Nu må jeg afsted...

    davenport18-03-22 09:17

  • ★★★★★★0

    Øv! Sidste dag i min praktik. Jeg er virkelig glad for at være der, men den måned gik sgu hurtigt. De siger at der nok kommer nogle timer ind imellem, men er jo stadig bare på dagpenge. Er lidt spændt på om jeg får en erkendelighed. Har alligevel arbejdet gratis en måned, og det er en butik med et stort udvalg af lækre vare. Nu må jeg afsted...

    Hvor længe kan man egentlig være på dagpenge?

    Wayne18-03-22 09:35

  • ★★★★0

    Hvor længe kan man egentlig være på dagpenge?

    2 år ad gangen. Derefter skal man vist have et års beskæftigelse for at optjene en ny periode.

    chandler7518-03-22 09:47

  • ★★★0

    men de virker noget overdimensioneret i forhold til størrelsen på teksten. 

    Jep!

    Essal18-03-22 13:38

  • ★★★★★★0

    Ja, 2 år. Men pga. corona er det forlænget en del. Min periode løber ud til august.

    davenport18-03-22 13:44

  • ★★★★★★0

    Ja, 2 år. Men pga. corona er det forlænget en del. Min periode løber ud til august.

    Fedt!

    Wayne18-03-22 15:56

  • ★★★★★★0

    Jeg kan efterhånden ikke overskue, hvad Cirkus Skejby har udsat svigerfar for - han er blevet sendt mellem hjem og hospital et utal af gange.

    Falck redderne - reddede han liv på vej hjem, endnu engang. De måtte sætte hans hjerte i gang!

    Det er ganske enkelt SINDSYGT. Min kone kom hjem kl 24 i går aftes fordi de pludselig kom i tanke om at han skulle sendes hjem igen - og at de forresten ikke var tilfredse med hvordan sengen stod, så der måtte lige ommøbleres i det kammer den står i.

    Hans egen læge er rystet over forløbet.

    Wayne18-03-22 16:12

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen