Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Som Kruse siger. Undrer mig dog du keder dig. Den er da suverænt underholdende. 

    Den blev bedre lidt efter jeg skrev. Så ser resten i aften :)

    Guldager24-03-22 16:29

  • ★★★★★★0

    Den blev bedre lidt efter jeg skrev. Så ser resten i aften :)

    Så den gik fra røvkedelig til bare jævnt kedelig. Det lyder som en dårlig grund til at se videre.

    Jeg har den uvane at jeg næsten altid ser film færdige, uanset hvor ringe de er.

    T. Nielsen24-03-22 16:41

  • ★★★★★0

    Den blev bedre lidt efter jeg skrev. Så ser resten i aften :)

    Kan være du var stoppet ved politiscenen på stationen den eneste scene jeg reelt følte man nemt ku ha fjernet uden det ville opdages.

    Elwood24-03-22 16:48

  • ★★★★1

    Kan være du var stoppet ved politiscenen på stationen den eneste scene jeg reelt følte man nemt ku ha fjernet uden det ville opdages.

    Noooooo. Den var totalt fremragende. Det er jo scenen, der fortæller via sangene om baggrunde for de på den forkerte side, altså bøllerne. Uden den vil jeg ikke nødvendigvis have samme forståelse, så jeg vil ikke pille ved den. Desuden, så er koreografien så god og sjov. 

    Babo24-03-22 16:53

  • ★★★★★★1

    Noooooo. Den var totalt fremragende. Det er jo scenen, der fortæller via sangene om baggrunde for de på den forkerte side, altså bøllerne. Uden den vil jeg ikke nødvendigvis have samme forståelse, så jeg vil ikke pille ved den. Desuden, så er koreografien så god og sjov. 

    When you’re right, you’re right!

    T. Nielsen24-03-22 16:56

  • ★★★★★0

    Noooooo. Den var totalt fremragende. Det er jo scenen, der fortæller via sangene om baggrunde for de på den forkerte side, altså bøllerne. Uden den vil jeg ikke nødvendigvis have samme forståelse, så jeg vil ikke pille ved den. Desuden, så er koreografien så god og sjov. 

    Hel ok, at ha den mening. Koregrafi er sjov og det ja, men storywise, synes jeg blot ikke den gjorde så meget så let me refrase, hvis noget skulle cuttes så tror jeg det her ville ha været et sted.

    Elwood24-03-22 17:07

  • ★★★★★0

    Så er Kennedy i spotlightet igen.

    Jeg er nu fortsat spændt på serien, men håber nu også at hele delen med The Dark Times ikke hel forbigåes, selv om det virker til Kennedy har andre planer, men det blir intressant at se, hvad det ender med.

    www.cbr.com/lucasfilms-president-admits-star-wars-has-an-agenda-and-thats-a-problem/

    Elwood24-03-22 17:19

  • ★★★★★0

    Den blev bedre lidt efter jeg skrev. Så ser resten i aften :)

    Så den i biografen da den gik lige før der blev lukket ned ved Corona, men ja det var ikke en film der tiltrak så mange mennesker desværre, men ejg sad nærmest og ventede med spænding for om de lukkede Biograferne lige før jeg sku ind og se den det var endten eller nemlig.

    Spielberg har også udtalt han er færdig med Musicals efter den her, selv om man må sige han har flair for det.

    Jeg så gerne nogle flere fra hans hånd, og jeg glæder mig til at se mere fra Mike Faist, han var klart et af de store højdepunkter nærmest overskyggede Ancel, som også har visse problematiske ting in real life, der gør han nok ikke er i så høj kurs mere i Hollywood.



    Elwood24-03-22 17:24

  • ★★★★0

    Hel ok, at ha den mening. Koregrafi er sjov og det ja, men storywise, synes jeg blot ikke den gjorde så meget så let me refrase, hvis noget skulle cuttes så tror jeg det her ville ha været et sted.

    Hmm, historien er jo om bøllerne og hvad der ligger til grund for hvorfor de er som de er. Man kan måske sige plottet (det der sker) ikke er dig spændende eller velfortalt. Men synes afgjort scenen er vigtig. Men altså. Mindre væsentligt. Kan regne ud du kan lide den :)

    Babo24-03-22 17:59

  • ★★★★★0

    Hmm, historien er jo om bøllerne og hvad der ligger til grund for hvorfor de er som de er. Man kan måske sige plottet (det der sker) ikke er dig spændende eller velfortalt. Men synes afgjort scenen er vigtig. Men altså. Mindre væsentligt. Kan regne ud du kan lide den :)

    Oh yes det var bestemt ikke en dårlig scene og de får lov til at lave en masse sjov, men sku man kill sine darlings et begreb jeg er hammer dårlig til selv især inde for fotografering, så var det nok her jeg ville kigge fordi ja den fortæller noget som understøtter karakterne godt, men tror også sagtens at man ku omskrive det. Måske savnede jeg lidt POliti chef'en og noget reaktion fra ham.

    Elwood24-03-22 18:02

  • ★★★★★1

    Susanne Bier flekser lidt :)

    www.instagram.com/p/CbfYP7nskB3/

    Elwood24-03-22 18:49

  • ★★0

    Er blevet pcr-testet to gange yderligere siden jeg var positiv for Corona, men er de sidste to gange blevet (ikke påvist) så har ikke længere symptomer og skulle efter sigende, være immun.

    Ryder66624-03-22 19:49

  • ★★★★★★0

    Er blevet pcr-testet to gange yderligere siden jeg var positiv for Corona, men er de sidste to gange blevet (ikke påvist) så har ikke længere symptomer og skulle efter sigende, være immun.

    Indtil næste variant, altså :-)

    Wayne25-03-22 09:58

  • ★★0

    Indtil næste variant, altså :-)

    Den tid, den sorg ;-)

    Så må man håbe på et fjerde stik, eller blot endnu en mild omgang.

    Ryder66625-03-22 14:25

  • ★★0

    Opdagede lige at første afsnit af live action tv-serie Halo, er at finde på Paramount+. Lever den godt op til spillene? Eller er den blot løst baseret på dem?? Halo, er blandt de få spil- franchises jeg har spillet mange gange i mine unge dage. Også gennemført. Så det frister mit nostalgiske hjerte, at give mig i kast med serien, når flere afsnit af sæson 1 er tilgængelige.

    Ryder66625-03-22 15:32

  • ★★★★★0

    Opdagede lige at første afsnit af live action tv-serie Halo, er at finde på Paramount+. Lever den godt op til spillene? Eller er den blot løst baseret på dem?? Halo, er blandt de få spil- franchises jeg har spillet mange gange i mine unge dage. Også gennemført. Så det frister mit nostalgiske hjerte, at give mig i kast med serien, når flere afsnit af sæson 1 er tilgængelige.

    Masterchief får et ansigt, hjelmen kommer af, så du kan lige forberede dig på det.

    CGI veksler mellem acceptabelt til horribelt.

    Tror ikke det her er, hvad ville ha, men er spændt på at læse folks reaktioner når der dukker mere op.

    Elwood25-03-22 15:52

  • ★★0

    Masterchief får et ansigt, hjelmen kommer af, så du kan lige forberede dig på det.

    CGI veksler mellem acceptabelt til horribelt.

    Tror ikke det her er, hvad ville ha, men er spændt på at læse folks reaktioner når der dukker mere op.

    Okay, mega træls med hjelme, og blandet cgi-kvalitet.

    Men tak for svaret, nevertheless

    Ryder66625-03-22 17:44

  • ★★★★★★0

    Jeg har været sådan helt tung og træt i kroppen i 1 uges tid. Og det er ikke blevet bedre i løbet af ugen. Egentlig heller ikke værre. Men er megatræt om aftenen og har en susen for ørene. Nu har jeg bestilt tid til lægen på fredag.

    Der er tre muligheder, som jeg ser det:

    1: Langtidsbivirkninger efter corona. Men det er så kommet nogle uger efter, jeg blev rask

    2: Allergi - har en smule med hals og næse også, men det er meget, meget lidt. Og benadryl hjælper ikke på trætheden

    3: Søvnapnø...fordi jeg er blevet lidt tyk igen.

    Håber det er sidstnævnte, for det kan jeg selv gøre noget ved.

    Guldager26-03-22 16:45

  • ★★★★★★0

    Det lyder som AIDS eller SARS. Hold dig fra fugle og folk med tyngdeproblemer og migratoriste tendenser.

    davenport26-03-22 17:52

  • ★★0

    Jeg har været sådan helt tung og træt i kroppen i 1 uges tid. Og det er ikke blevet bedre i løbet af ugen. Egentlig heller ikke værre. Men er megatræt om aftenen og har en susen for ørene. Nu har jeg bestilt tid til lægen på fredag.

    Der er tre muligheder, som jeg ser det:

    1: Langtidsbivirkninger efter corona. Men det er så kommet nogle uger efter, jeg blev rask

    2: Allergi - har en smule med hals og næse også, men det er meget, meget lidt. Og benadryl hjælper ikke på trætheden

    3: Søvnapnø...fordi jeg er blevet lidt tyk igen.

    Håber det er sidstnævnte, for det kan jeg selv gøre noget ved.

    Jeg har problemer med snot i næsen især om natten, noget jeg først har fået efter at have corona.. det er pisse irriterende.

    Weird_J26-03-22 21:05

  • ★★★0

    Jeg har været sådan helt tung og træt i kroppen i 1 uges tid. Og det er ikke blevet bedre i løbet af ugen. Egentlig heller ikke værre. Men er megatræt om aftenen og har en susen for ørene. Nu har jeg bestilt tid 

    Susen for ørene kan være tegn på forhøjet blodtryk - nogen kan faktisk høre det, så god ide at få det tjekket. Det er en langsom dræber i fald.

    Gormanden26-03-22 23:19

  • ★★★★★★0

    Susen for ørene kan være tegn på forhøjet blodtryk - nogen kan faktisk høre det, så god ide at få det tjekket. Det er en langsom dræber i fald.

    Så skal det være kommet indenfor et par uger...hvilket det selvfølgelig også godt kan gøre.

    Guldager27-03-22 08:46

  • ★★★★★★0

    Et lille forårsrant: Insekter, duer der larmer, skråg fra fasaner, naboens bladblæser, næste nabos dreng der gasser sin knallert op, savværk der åbenbart bedst skærer træ om aftenen... Og gylle! Og en bigfoot der hærger ovre i skoven, og larm fra nyfødte lam. Velkommen til HeyDay...

    davenport27-03-22 17:37

  • ★★0

    Er godt 20 minutter inde i Flugt, og må indrømme at det føles som 40 minutter. Damn, den er tung at komme igennem, indtil videre. Den virker derudover overhyped.

    Ryder66627-03-22 18:39

  • ★★★0

    Jeg har fundet min hue, så jeg er selvfølgelig meget glad. Den var røget under sofaen. Det er dog nok begrænset hvor meget jeg får brug for den mere i år. Nu mangler jeg bare at finde min dåseåbner og min løghakker.

    Aranyhajú Nyárszépe27-03-22 19:07

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen