Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★1

    Avancen på hvid pulversne skulle efter sigende være ganske god.

    Det er rigtigt, men det skal også kompenserer for et ret farefuldt job, ligesom man må regne med en del tid væk fra hjemmet.

    Aranyhajú Nyárszépe25-04-22 20:09

  • ★★★0

    Har lige købt lidt Netflix aktier. De er faldet til 1/3 af kursen på få dage, tænker de snildt kan stige igen senere hen når panikken er gået af markedet. Vi får se :)

    Gormanden25-04-22 22:09

  • ★★★2

    Så har Elon Musk købt Twitter.

    Sov godt imens I kan.

    gi-jones25-04-22 23:14

  • ★★★★★★1

    Så kan tågehornet Trump vel vende tilbage der og sprede løgne, 100% uden filter og konsekvenser igen.

    T. Nielsen26-04-22 06:34

  • ★★★★★★7

    Det værste ved vores verden er 100% den holdningsbaserede tilgang til fakta. Krig, sult og naturkatastrofer er på kort sigt selvfølgelig meget værre, men hvis folk simpelthen ikke tror på fakta, så vil det på lang sigt skade flere mennesker, fordi der så ikke er den politiske vilje til at ændre på noget, for det er jo bare fake news. Og en del sult og en del naturkatastrofer er der netop faktuelle grunde til - global opvarmning - men fordi det for mange er fake news, så går det for langsomt med at gøre noget ved det.

    Det er fint at være kritisk, men de folk der ikket tror på corona, vacciner, global opvarmning, krigen i Rusland osv., fordi de jo er kritiske og ikke hjernevasket - er netop ikke kritiske. Kritisk betyder ikke bare være imod den gængse fakta. Det betyder, at man stiller spørgsmålstegn til legimiteten af den fakta, man får, men her er det jo så nødvendigt at følge beviserne for så at finde ud af, hvad der er rigtigt og forkert. Og ikke alle beviser er lige gode - der er en lang række af logiske metoder, der skal bruges for at finde ud af, hvad der er rigtig og forkert, og det er rimelig svært. Derfor skal man lære at lytte til eksperterne - ikke en ekspert, ikke en ekspert uden for sit område - men alle eksperterne samlet.

    Og godmorgen :)

    Guldager26-04-22 06:55

  • ★★1

    Jeg ser scream 5, og nøøøøj hvor ser Courteney Cox, gammel ud

    Det ligner at hun har fået et ansigtsløft for meget, for hele hendes knoglestruktur ser ret voldsomme ud.Cox har mistet sin sexappeal. Så er jeg sgu nok mere til Neve Campbell, hvor alderen klæder hende og fremkommer mere naturlig.

    Ryder66626-04-22 22:46

  • ★★★★1

    Jeg ser scream 5, og nøøøøj hvor ser Courteney Cox, gammel ud

    Det ligner at hun har fået et ansigtsløft for meget, for hele hendes knoglestruktur ser ret voldsomme ud.Cox har mistet sin sexappeal. Så er jeg sgu nok mere til Neve Campbell, hvor alderen klæder hende og fremkommer mere naturlig.

    Jeg så kun på Melissa Barrera i den film. 

    Babo27-04-22 05:58

  • ★★★★★★2

    Des mere jeg er stødt på noget om retssagen mellem Johnny Depp og Amber Heard, des mere får jeg indtrykket af, at hun muligvis er psykisk syg og slet ikke så uskyldigt et offer, som hun fremstiller sig selv. Jeg kan i den forbindelse ikke lade være med at tænke på, hvor frustrerende det må være, at få sin karriere fuldstændig ødelagt, som det er sket for Depp, hvis man nu virkelig ved den anden lyver. Jeg stødte selv engang på en kvinde, som jeg datede og som viste sig at være helt vildt manipulerende, voldelig og grænseoverskridende. F.eks forsøgte hun at bilde mine forældre ind, at jeg havde været voldelig overfor hende. Det jo nærmest umuligt at forsvare sig mod den slags beskyldninger. Særligt som mand er man udsat og samtidig er det et stort tabu at snakke om, som mand, at ens kvindelige kæreste er voldelig mod en. Mine forældre kender mig dog heldigvis bedre end det og havde gennemskuet hende. Men efter hende lovede jeg nærmest mig selv, at jeg aldrig skulle have hverken kæreste eller familie, hvis det var sådanne typer jeg tiltrak og selv faldt for. 

    T. Nielsen27-04-22 08:22

  • ★★★★2

    Des mere jeg er stødt på noget om retssagen mellem Johnny Depp og Amber Heard, des mere får jeg indtrykket af, at hun muligvis er psykisk syg

    Hvilket også er det, som et af ekspertvidnerne netop i går har fremlagt. Når man hører deres optagede samtaler, så virker han som en knækket forelsket mand, og hun virker enormt manipulerende.

    Fandt det yderst morsomt, at hendes advokat (med det mest oplagte advokatnavn i verden, Rottenborn) blev nødt til at objecte mod et vidnes udtalelse, da han selv afhørte ham... 

    dyg27-04-22 10:01

  • ★★★★★★0

    Hvilket også er det, som et af ekspertvidnerne netop i går har fremlagt. Når man hører deres optagede samtaler, så virker han som en knækket forelsket mand, og hun virker enormt manipulerende.

    Fandt det yderst morsomt, at hendes advokat (med det mest oplagte advokatnavn i verden, Rottenborn) blev nødt til at objecte mod et vidnes udtalelse, da han selv afhørte ham... 

    Det ville god mening. Håber hun får hjælp i så fald. Dog trist for Depp at han blev trukket ned i sølet, hvis han er så uskyldig som han siger. Har indtryk af at det i vore dage er svært at komme helt tilbage, uanset hvad. 

    T. Nielsen27-04-22 11:01

  • ★★★★★★4

    Jeg har ikke fulgt med overhovedet, men hver gang jeg ser noget om det, så er det altid enten/eller. Begge kan vel godt have lavet en masse shit?

    Og så er jeg megatræt af det fokus, der er. Det er to mennesker i en retssag, men bare fordi de er kendte, så har alle en holdning. Jeg er ved at kaste op af kendiskultur.

    Guldager27-04-22 11:46

  • ★★★★5

    Det er to mennesker i en retssag, men bare fordi de er kendte, så har alle en holdning. Jeg er ved at kaste op af kendiskultur.

    Ja, de er kendte, men hvis Heard virkeligt har slået Depp flere gange, og mishandlet ham psykologisk på andre måder, så er det en sag, der er vigtig at få frem. Generelt er vold mod mænd fra deres samlevere ikke noget den brede befolkning tager alvorligt, selvom det er lige så slemt som når mænd mishandler deres samlevere.

    dyg27-04-22 11:50

  • ★★★★★★3

    Begge kan vel godt have lavet en masse shit?

    Ja da, det er der vel ingen der (her) påstår de ikke kan? Kan også være, de ikke begge har en masse shit. Who knows. Jeg følger ikke selv med i kendiskultur på den måde, men følger med i film og har noteret mig, at Depp er blevet fyret fra flere produktioner, så derfor har jeg tjekket op på lige dette, men kun hvis jeg er stødt på noget. Jeg kan dog også være interesseret i det politiske, der kan (eller kan ikke) gemme sig bag de nye magtstrukturer. Ja og så har jeg personligt oplevet en psykisk syg kvinde (vil jeg påstå hun var), så det kan også gøre mig nysgerrig på sagen i et eller andet omfang. Men bræk du dig endelig videre og forsat med at tabuisere vold mod mænd! 

    T. Nielsen27-04-22 12:17

  • ★★★★★★5

    forsat med at tabuisere vold mod mænd! 

    Hvis du ikke forstår,  hvad jeg mener så lad fucking være med at skrive sådan noget pis!

    Guldager27-04-22 13:15

  • ★★★★★★3

    Jeg hader ofte Moovys diskussioner, fordi man bliver tilladt holdninger, selvom man på intet tidspunkt har givet udtryk for det.

    Guldager27-04-22 13:17

  • ★★★★★★2

    Hvis du ikke forstår,  hvad jeg mener så lad fucking være med at skrive sådan noget pis!

    Hvis man ikke forstår hvad folk mener, risikerer man vel netop at skrive "sådan noget pis";-) Men derudover, skrev jeg noget ret personligt i min første kommentar og din bedste kommentar til dette, var at du var ved at brække dig. Jovist, du talte om kendiskultur. Men det var stadig det du hang dig i. Så se lige dig selv i spejlet Guldager, inden du flipper helt ud tak. 

    T. Nielsen27-04-22 13:19

  • ★★★★★★3

    Jeg hader ofte Moovys diskussioner, fordi man bliver tilladt holdninger, selvom man på intet tidspunkt har givet udtryk for det.

    Åh jo, det har jeg oplevet mange gange (at blive tillagt), så derfor er der visse ting jeg ofte slet ikke gider kommentere på mere. 

    T. Nielsen27-04-22 13:21

  • ★★★★1

    Det er vel ikke kun på moovy det utænkelige kan ske, at man bliver misforstået på skrift. Bare i den anden tråd Guldager, var det ret nemt at misforstå dig, fordi det virkede som om du forsvarede den 21 årige vikar (som David også påpegede). Så hvor ligger fejlen. I misforståelsen eller formuleringen? Det er debat på skrift og sådan må man forvente det indimellem. 

    Babo27-04-22 16:11

  • ★★0

    Jeg så kun på Melissa Barrera i den film. 

    Hun er også nice :p

    Ryder66627-04-22 17:16

  • ★★★★★★0

    Hun er også nice :p

    Ja hun er ret cute:) 

    T. Nielsen27-04-22 17:18

  • ★★★★★2

    Jeg har i hvert fald misforstået de fleste herinde mere end en gang. Og blevet misforstået en del gange også. Skriftsprog er bare svært, da kropssprog, mimik osv. alligevel udgør en del af forståelsen. Men mit indtryk af laaangt de fleste af jer (hvis ikke alle) er, at I egentlig er nogle ret søde mennesker =)

    David Lund27-04-22 17:21

  • ★★★★0

    Hun er også nice :p

    Årets underdrivelse :)

    Babo27-04-22 17:21

  • ★★★★0

    Jeg har i hvert fald misforstået de fleste herinde mere end en gang. Og blevet misforstået en del gange også. Skriftsprog er bare svært, da kropssprog, mimik osv. alligevel udgør en del af forståelsen. Men mit indtryk af laaangt de fleste af jer er, at I egentlig er nogle ret søde mennesker =)

    Hvor er du…. cute :)

    Babo27-04-22 17:22

  • ★★★★★★0

    Jeg har i hvert fald misforstået de fleste herinde mere end en gang. Og blevet misforstået en del gange også. Skriftsprog er bare svært, da kropssprog, mimik osv. alligevel udgør en del af forståelsen. Men mit indtryk af laaangt de fleste af jer (hvis ikke alle) er, at I egentlig er nogle ret søde mennesker =)

    Jeg er sguda ikke sød…men jeg øver mig<3

    T. Nielsen27-04-22 17:28

  • ★★★★0

    Jeg er blevet kaldt mange ting, men sød… måske af hende derhjemme.. engang på vores første date :)

    Babo27-04-22 18:01

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen