Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Jojo, men det kan da også gå hen og blive hans problem:)

    Kun hvis ingen ser den, men på Netflix skal nok folk se den, da de første to min eller sådan, tæller som set :) Ellers synes jeg han er dejlig kontroversiel i sit udtryk, så det må han gerne blive ved med at være. 

    Babo28-06-22 20:08

  • ★★★★0

    Min favorit-filmkritiker/anmelder har altid være Roger Ebert, og på YouTube er der en kanal, der samler hans gamle udsendelser med Gene Siskel. Det er en ren fornøjelse at sidde og se :)

    www.youtube.com/c/ThatOldTV/videos

    chandler7528-06-22 20:19

  • ★★★★★0

    Præcis. Det vil hjælpe hvis man sætter sig ind i instruktørens vision. Synes Armas er perfekt valg. 

    Oh yes bestemt jeg tror hun blir go, har altid godt ku li hendes arbejde.

    Elwood28-06-22 20:29

  • ★★★★0

    Oh yes bestemt jeg tror hun blir go, har altid godt ku li hendes arbejde.

    Jeg vil ikke sige altid, men på det seneste har hun vist sine kvaliteter og arbejdet med nogle ret store instruktører. Indtil videre bedst i Knives Out. 

    Babo28-06-22 20:38

  • ★★★★★0

    Jeg vil ikke sige altid, men på det seneste har hun vist sine kvaliteter og arbejdet med nogle ret store instruktører. Indtil videre bedst i Knives Out. 

    Hehe nu har jeg heller ikke set så meget med hende endnu, men derfor var det en rigtig comment aligevel, minus context :)

    Men Knock Knock synes jeg nu hun var ganske munter i også, selv om filmen ikke er noget mesterværk, men jeg kun nu godt li hende i Blade Runner 2049, men tror faktisk jeg først lærte om hende da jeg så hende brugt som model af en af de fotografer jeg har fulgt lidt.

    Elwood28-06-22 21:11

  • ★★★★0

    Hehe nu har jeg heller ikke set så meget med hende endnu, men derfor var det en rigtig comment aligevel, minus context :)

    Men Knock Knock synes jeg nu hun var ganske munter i også, selv om filmen ikke er noget mesterværk, men jeg kun nu godt li hende i Blade Runner 2049, men tror faktisk jeg først lærte om hende da jeg så hende brugt som model af en af de fotografer jeg har fulgt lidt.

    Jeg så hende først i Knock Knock og tænkte, gid jeg var i Keanu’s sko for en stund. Mums hun ser godt ud :)

    Efter det, har hun overbevist mig med sine evner, ihvertfald når hun gives det rette materiale. 

    Babo28-06-22 21:27

  • ★★★★★★0

    Hat slået vækkeuret fra nu...og efter i dag er der ferie indtil 1. august!

    Selvfølgelig har jeg også en knægt på 5, så kan ikke sove længe alligevel...

    Guldager29-06-22 06:40

  • ★★★★1

    Lidt fascinerende historie med hvordan Nolan startede karrieren, hvad han lærte med Following og hvordan han involverer sig i hvert aspekt af filmmaking. 

    m.youtube.com/watch

    Babo29-06-22 17:25

  • 0

    Nyder at se Tour de France hold præstation fra Tivoli. At dette løb er helt utroligt og en af de største spirtsbegivenheder som er kommet til Danmark 

    Kiyonji29-06-22 19:02

  • ★★★★★★5

    Jeg har svært ved at finde noget spændende ved nogle mænd der cykler lige ud. De kører forbi herude, og folk er helt oppe at støde. Der er pyntet op og der bliver holdt fester og alt muligt. Jeg deltager desværre ikke, da jeg skal klippe græs...

    davenport29-06-22 19:10

  • ★★★★★★0

    Skal have indtastet 100 film i min filmdatabase...det kommer til at tage lidt tid. Sætter nok Konspirationsfolket har ordet på imens.

    Guldager29-06-22 20:22

  • ★★★★★★0

    Konspirationsfolket har ordet

    Og så lige det hele...et virkelig godt program. 

    Guldager29-06-22 23:03

  • ★★★★★★0

    Har stadig ret ondt i halsen fra min sygdom i weekenden. Men har heller ikke været ude at løbe i 2 uger, så tænkte at jeg lige ville prøve. Det gik fint - der var intet med vejtrækning, lunger eller noget, så tænker at jeg godt kan begynde på løbeprogram for sommerferien. 

    Guldager30-06-22 09:34

  • ★★★★0

    Trailer til den franske ‘Happening’, som får ret vilde anmeldelser. Tænker den bliver en smule bedre end M Nights :)

    m.youtube.com/watch

    Babo 1-07-22 12:18

  • ★★★★2

    Trailer til den franske ‘Happening’, som får ret vilde anmeldelser. Tænker den bliver en smule bedre end M Nights :)

    m.youtube.com/watch

    Umuligt. Verdens bedste film, lige efter Battleship!

    dyg 1-07-22 12:23

  • ★★★★★★0

    Dumme dage med kronisk lungesygdom. Lungekapacitet nede på 79 (var 96 i 2018) og nye “bevægelser” i lungerne, så ny ct scanning for at sikre det ikke er lungekræft (det sidder ikke samme sted som sarkoidosen). Fed måde at starte sin ferie på. 

    T. Nielsen 1-07-22 12:36

  • ★★★1

    Er flyttet og det er derfor jeg ikke har skrevet så meget de sidste par uger. Det er vildt stressende synes jeg og det er nok også en af grundene til at jeg har boet det samme sted de sidste 17 år. Det er først nu jeg så småt er begyndt at glæde mig over min meget større lejlighed med terrasse.

    Efter 17 år i den samme kukkasse, så var alt naturligvis meget nedslidt og rengøring har jeg ikke altid været så god til. Vedligeholdelse har jeg aldrig skænket i tanke. Har brugt rigtig meget tid på at få det gjort rent til syn i torsdags. Alene kalk i badeværelset har taget timer. Har derfor været noget nervøs for hvor meget de ville køre på manglende vedligeholdelse. Viste sig heldigvis at jeg kun skulle af med 3200. Det er primært fordi der skal blocker på væggene, da der er blevet nydt tobak. I alt kommer restaureringen til at lyde på omkring de 38.000. Det vil sige jeg skal have noget af indskuddet tilbage, hvilket er dejligt, da jeg nok må forvente 3 måneders dobbelt husleje.

    Nu vil jeg gå i seng og i morgen er der grillfest på et af de lokale værtshuse. Der skulle også være livemusik, hvilket altid er hyggeligt.

    Aranyhajú Nyárszépe 2-07-22 00:13

  • ★★0

    Har lige fået solgt 25 stk laserdiscs

    Fik 475kr, hvilket ikke var meget, men jeg gad ikke den kamp med at finde den rette emballage, ej hellere at sende. De vejer jo en del,. Og på trods af det, er det vel bedre end at forære dem væk. Så jeg er godt tilfreds.

    Ryder666 3-07-22 10:52

  • ★★★★★★0

    Jeg er blevet beordret til at deltage i TDF, da de kører gennem vores by. Cykelløbet er jeg ligeglad med, men hele Bjert kommer, så det bliver nok en stor social begivenhed. Og min datter skal arbejde i ishuset, så der kunne godt blive travlt. Tror jeg tager egne drikkevarer med, da de helt sikkert ikke har 0.0% i hanerne :D

    davenport 3-07-22 11:19

  • ★★★★1

    Skræmmende billeder fra Fields...

    chandler75 3-07-22 19:26

  • ★★★★1

    Jeg er pænt glad for, at jeg var for doven til at køre ud for at aflevere min gamle yousee boks her til aften!

    dyg 3-07-22 20:10

  • ★★0

    I følge et vidne er der mindst en der er død, viste de lige på DR.

    NFT 3-07-22 20:28

  • ★★★★★★0

    Lauge har sovet fra 12-17 og 19-20.30 med hovedpine. Nu er han helt vågen og frisk, så forbereder mig på en lang aften...

    Guldager 3-07-22 20:56

  • ★★★★★0

    Har siddet og fulgt det forfærdelige skyderi i Fields og det er nu bekræftet, at det er flere døde og sårede.

    Vidne-beretningen på DR der bekræftede, at en person var død tidligere var helt forfærdelig at høre. Det viste sig at hende der var såret i benet havde sin døde datter på 15 liggende ved siden af.

    Gerningsmanden er beskrevet som en 22 årig etnisk dansker og politiet holder stadig alle kort åbne ift om det er terror.

    NightHawk 3-07-22 21:09

  • ★★★0

    Har taget det med ro i dag og vil gå tidligt i seng. Det skal nok blive godt med 13 timer på øjet. 

    Aranyhajú Nyárszépe 3-07-22 21:32

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen