Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★1

    Der er omkring 30 i København og sol 

    NFT 4-08-22 14:33

  • ★★★★★★0

    Jeg ved ikke hvor du bor henne, men det er i hvert fald ikke Danmark! Her har det lige regnet og tordnet. Skyerne er stadig grå og jeg kan stadig høre tordenvejret rumsterer i distancen.

    Sydhavsøerne;)

    T. Nielsen 4-08-22 14:50

  • ★★★★★★0

    Sidder og prøver at ophæve mine pensioner. Industriens Pension kan ikke udbetale, da de siger de er en "arbejdsmarkedespension". Det er sgu da mine penge, og jeg betaler gerne de 60% i skat. Nu afventer jeg svar fra de andre 3. 

    davenport 4-08-22 15:23

  • ★★★0

    31 grader nu her i Odense. Typisk når man er på arbejde. Imorgen har jeg fri, men der bliver det knap så varmt. 

    Aranyhajú Nyárszépe 4-08-22 17:26

  • ★★★★★★0

    Så blev det overskyet og gråvejr her. Stadig lummert, men føles dog lidt mindre trykkende nu, så køligere vejr er nok på vej. 

    T. Nielsen 4-08-22 17:30

  • ★★★★★0

    Så blev det overskyet og gråvejr her. Stadig lummert, men føles dog lidt mindre trykkende nu, så køligere vejr er nok på vej. 

    Det betyder jo så desværre, at jeg ikke længere kan sidde ude på terrassen iført Borat-bikini og en pink sombrero med en blinkende politi-sirene på toppen. Øv, altså.  ;) 

    NightHawk 4-08-22 17:35

  • ★★★★★★1

    Det betyder jo så desværre, at jeg ikke længere kan sidde ude på terrassen iført Borat-bikini og en pink sombrero med en blinkende politi-sirene på toppen. Øv, altså.  ;) 

    Det kan du så allerede gøre igen:) Det var hurtigt overstået og nu bager solen og fugten får det til at føles kvækende:-/

    T. Nielsen 4-08-22 18:11

  • ★★★★★0

    Det kan du så allerede gøre igen:) Det var hurtigt overstået og nu bager solen og fugten får det til at føles kvækende:-/

    Regnvejret er først ved at dukke op nu her i det Vestsjællandske, så jeg må vente til i morgen med at lege Hasselhoff. :D 

    NightHawk 4-08-22 18:22

  • ★★★★★★0

    Regnvejret er først ved at dukke op nu her i det Vestsjællandske, så jeg må vente til i morgen med at lege Hasselhoff. :D 

    Nu er regnen så også atter tilbage, med lidt torden. Megahyggeligt. Ligger på sengen, vinduet åbent og lytter til regnen det falder. 

    T. Nielsen 4-08-22 19:04

  • ★★★★★★0

    Har lige læst, at der er et remake på vej af Road House. I hovedrollen ses Jake Gyllenhaal og bag kameraet står Doug Liman. Vildt nok.

    T. Nielsen 4-08-22 19:11

  • 0

    Har lige været i begge IKEA her i byen. Massivt regnvejr med lyn på eftermiddagen. Decideret aquaplaning nogle steder.

    Meget kan siges om IKEA men de har god service.

    Kiyonji 4-08-22 22:39

  • ★★★★★★0

    Er i Præstø - Damn et uvejr der var til aften.

    Wayne 4-08-22 23:01

  • ★★★0

    Så blev det weekend. Sidder på taressen og nyder en gin og tonic. Stadig dejligt varmt. Har intet set til regn og torden her. 

    Aranyhajú Nyárszépe 5-08-22 00:54

  • ★★0

    Tror jeg skulle have røget en ordentlig stråhat, istedet for at have drukket et vidst antal øl.. For at forstå:The Big Lebowski.

    Den er godt nok kedelig.

    Weird_J 5-08-22 20:16

  • ★★0

    Tror jeg skulle have røget en ordentlig stråhat, istedet for at have drukket et vidst antal øl.. For at forstå:The Big Lebowski.

    Den er godt nok kedelig.

    Kætteri!

    NFT 5-08-22 20:17

  • ★★★★★★1

    Tror jeg skulle have røget en ordentlig stråhat, istedet for at have drukket et vidst antal øl.. For at forstå:The Big Lebowski.

    Den er godt nok kedelig.

    10/10 til den :)

    Guldager 5-08-22 20:22

  • ★★1

    10/10 til den :)

    Så jeg skulle have røget en stråhat?:-)

    Weird_J 5-08-22 20:34

  • ★★★0

    Så fik jeg ydet nødhjælp til en ukrainsk flygtning. Var ude at besøge nogle venner, da vi kom i kontakt med den her kvinde, der var ude for at købe hash af en af de andre beboere til 150 kr grammet. Det er jo lidt noget svineri, så vi fik hende vist hvor hun kan købe til en ordentlig pris. Hun kunne hverken dansk eller engelsk, men virkede endog meget venligsindet, så jeg er ret sikker på at jeg kunne have taget hende med hjem og givet hende den helt store nødhjælpspakke. Hun ville heller ikke se dårligt ud, hvis det ikke var fordi hun havde meget dårlige tænder. Det er lidt af et turn-off

    Aranyhajú Nyárszépe 6-08-22 03:43

  • ★★★★★★2

    Vores dejlige Frederik fylder 9 år i dag, så turen går til Bakken, komplet med bedsteforældre, fætre og kusiner osv. vi glæder os. Først kage i Dyrehaven og så rides og spanskrør:D

    T. Nielsen 6-08-22 06:29

  • ★★★★★★1

    Vores dejlige Frederik fylder 9 år i dag, så turen går til Bakken, komplet med bedsteforældre, fætre og kusiner osv. vi glæder os. Først kage i Dyrehaven og så rides og spanskrør:D

    Tillykke - og god tur!

    Wayne 6-08-22 08:06

  • ★★★★★★2

    Skal til Kolding i dag - vi skal klippes! Og så en tur til optiker med datteren. Der er pride i Kolding i dag, så det tror jeg da vi lige skal tjekke ud. Jeg forventer en masse festglade mennesker og højt musik :) Så kan ungerne også lære noget om, at forskellighed er super i orden.

    davenport 6-08-22 09:38

  • ★★★0

    Har fået mig en lur. Nu vil jeg besøge min yndlingssøster og tage ud at Geocache. Det er jo fint vejr.

    Aranyhajú Nyárszépe 6-08-22 12:58

  • ★★1

    Ølluminati i viborg holder ølfestival, virkelig mange bryggerier der er kommet i år. Så jeg er patte stiv og more mig med mine venner:-D. 

    Weird_J 6-08-22 17:50

  • ★★★★★★2

    Har nået kvalme-grænsen for rides på Bakken, men ungerne elsker det. Men alt i alt en fantastisk dag for både Frederik og os andre:)

    T. Nielsen 6-08-22 21:23

  • ★★★★★0

    Har nået kvalme-grænsen for rides på Bakken, men ungerne elsker det. Men alt i alt en fantastisk dag for både Frederik og os andre:)

    Fik du prøvet Supernova så?

    David Lund 7-08-22 08:10

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen