Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Fik du prøvet Supernova så?

    Nope, det gjorde jeg ikke. Ved ikke helt hvilken det er, men det er ikke en af dem hverken jeg, fruen eller børnene prøvede. 

    T. Nielsen 7-08-22 08:14

  • ★★★★★0

    Nope, det gjorde jeg ikke. Ved ikke helt hvilken det er, men det er ikke en af dem hverken jeg, fruen eller børnene prøvede. 

    Den er ellers skæg, men liiige på grænsen til det kvalmende for gamle mænd som os =)

    Det er en “arm” der gynger frem og tilbage højt oppe i luften. Den, Double Shot og rutsjebanerne skal jeg prøve hver gang, jeg er der =)

    David Lund 7-08-22 10:44

  • ★★★★★★0

    Den er ellers skæg, men liiige på grænsen til det kvalmende for gamle mænd som os =)

    Det er en “arm” der gynger frem og tilbage højt oppe i luften. Den, Double Shot og rutsjebanerne skal jeg prøve hver gang, jeg er der =)

    Ahh den ved siden er Hurlumhej....Den er ikke noget for mig. Den og så De Vilde Mus skubber rigeligt til min højdeskræk og samtidig bliver jeg alt for let rundtosset af sådanne forlystelser:-D

    T. Nielsen 7-08-22 10:49

  • ★★★★★★0

    Har "sidste dags humør", så starter hverdagen i morgen, med tidligt op, kørsel frem og tilbage, trætte børn - og det aller bedste: madpakker.

    Kunne godt bruge 6 uger mere i friheden..

    davenport 7-08-22 11:17

  • ★★★★★0

    Ahh den ved siden er Hurlumhej....Den er ikke noget for mig. Den og så De Vilde Mus skubber rigeligt til min højdeskræk og samtidig bliver jeg alt for let rundtosset af sådanne forlystelser:-D

    De Vilde Mus smadrer min ryg. Den springer jeg over.

    Så dejligt at være gammel, når man elsker forlystelser. Lysten siger ja, men kroppen siger fuck da af =)

    David Lund 7-08-22 12:21

  • ★★★★★★0

    Så dejligt at være gammel, når man elsker forlystelser. Lysten siger ja, men kroppen siger fuck da af =)

    Haha ja, man føler sig hurtigt småsvimmel og mørbanket. Har det i dag, som havde jeg været på druk i går og var faldet på trappen:-/

    T. Nielsen 7-08-22 12:35

  • ★★★★★★0

    Er I Bonbon-land med bragende tømmermænd. Det er sådan lidt et halvtrist sted.

    Guldager 7-08-22 12:48

  • ★★★★★★0

    Er I Bonbon-land med bragende tømmermænd. Det er sådan lidt et halvtrist sted.

    Ja, det er sådant lidt run down, kan man måske kalde det. Har været der 2-3 gange. Børnene har moret sig, men det ser lidt trist ud, fordi det er så misvedligeholdt. Prisen er måske også derefter, det ved jeg ikke helt, da vi altid har været der gratis. En slags fattigpersons udgave af Legoland måske, for der er priserne ret vilde for os med små indkomster synes jeg, bedømt ud fra den ene gang jeg var der. Vi tager mest i Tivoli, Bakken og ellers foretrækker vi nok Hansa-Park i Tyskland, skal det ikke være et af de to steder. 

    T. Nielsen 7-08-22 13:26

  • ★★★★★★0

    Gad godt se Prey i aften. Men er alt for træt. Har ellers fri i morgen og begge børn møder først kl 9. 

    T. Nielsen 7-08-22 16:54

  • ★★★0

    Gad godt se Prey i aften. Men er alt for træt. Har ellers fri i morgen og begge børn møder først kl 9. 

    Det er da en fin film at sætte på i morgen efter ungerne er sendt afsted :)

    Gormanden 7-08-22 19:05

  • ★★★★★★0

    Det er da en fin film at sætte på i morgen efter ungerne er sendt afsted :)

    Det er første skoledag, den varer kun to timer, så det når jeg ikke:-) Men tog også fejl, de møder kl 07.55.

    T. Nielsen 7-08-22 19:13

  • ★★0

    Så er der sat alarm til i morgen tidlig og ferien er forbi.

    Gider virkelig ikke at skal afsted igen, men hva der skal jo penge i kassen. Håber jeg kan sove, for ellers bliver det ikke sjovt:-/

    Weird_J 7-08-22 19:28

  • ★★★★★★0

    Jeg går også i seng nu, så jeg kan være den bedste udgave af mig selv klokken lort i morgen tidlig. Skal lige se Pray færdig, før jeg skal lulle...

    davenport 7-08-22 21:24

  • ★★★★1

    Lige nu sidder jeg på terrassen og arbejder lidt, strømmen er dog lige gået, så kører på telefonens net indtil min mac ikke har mere strøm. Har dog absolut 0 motivation for arbejde pt. Men der er også kun lige omkring 14 dage tilbage før jeg går på en 15-16 ugers barsel. 

    dyg 8-08-22 11:34

  • ★★★★★★1

    Er glad for at komme på arbejde igen. Har kun tre 8. klasser i år, så det er rimelig simpelt. 

    I lørdags fik jeg løbet min første 10 km. Ikke i nogen hurtig - 65 min - men er fint tilfreds. Har allerede meldt mig til et officielt 10 km til HCA Marathon.

    Guldager 8-08-22 19:16

  • ★★★★★1

    Lars von Trier lider af Parkinson sygdom:

    www.ekkofilm.dk/artikler/lars-von-trier-har-parkinsons/

    Kruse 8-08-22 19:21

  • ★★★★0

    Stuckmans anmeldelse af Prey er online. Men vigtigst var han fejrede 20 års jubilæum på filmen Signs (en af hans favoritter) og tog til Pennsylvania og filmede lidt løst på lokationen hvor de optog filmen :) Den skulle være snart online. 

    Babo 8-08-22 20:15

  • ★★★0

    Ajjj, Olivia newton john er død. RIP. Når man et vokset op samtidig med grease, så gør det nas…

    Gormanden 8-08-22 21:53

  • ★★★★★★0

    Ajjj, Olivia newton john er død. RIP. Når man et vokset op samtidig med grease, så gør det nas…

    Ja, hun var en stor stjerne i min barndom og til dels også i min tidlige ungdom. Kommer også altid til at tænke på min mangeårige buddy og klassekammerat, Kjær, som døde for et par år siden. Han var ret vild med hende husker jeg. 

    T. Nielsen 9-08-22 08:56

  • ★★★★★★0

    Ajjj, Olivia newton john er død. RIP. Når man et vokset op samtidig med grease, så gør det nas…

    Ja, trist - hun kæmpede vist længe med brystkræft.

    Wayne 9-08-22 09:19

  • ★★★★★★0

    Ja, trist - hun kæmpede vist længe med brystkræft.

    Ja i 30 år har jeg læst?!? Husker hun blev “annonceret” død i radioen (DR eller lokalradio) for mange mange år siden, af netop brystkræft. Det kunne godt være i 1992 faktisk. 

    T. Nielsen 9-08-22 09:26

  • ★★★★★★0

    Ja i 30 år har jeg læst?!? Husker hun blev “annonceret” død i radioen (DR eller lokalradio) for mange mange år siden, af netop brystkræft. Det kunne godt være i 1992 faktisk. 

    You only live twice - åbenbart.

    Lang hård kamp, som hun endte med at tabe til sidst. Men godt for hende og familien at de fik 30 år ekstra.

    Wayne 9-08-22 11:19

  • ★★★★★★0

    You only live twice - åbenbart.

    Lang hård kamp, som hun endte med at tabe til sidst. Men godt for hende og familien at de fik 30 år ekstra.

    Ja, hun har levet med dette i mange år, hvis det vitterligt er 30 år siden, hun blev ramt første gang. 73 år er så lidt til den unge side stadigvæk, som vi nok kan blive enige om. Men det er stadig 30 år mere, trods alt.

    T. Nielsen 9-08-22 11:23

  • ★★★0

    Wayne og Nielsen, det er vist kun os 3 gamle drenge her i forummet, der er rørt over hende :)

    Selv Xanadu kunne hun løfte i kvalitet med sin optræden. Godt hjulpet af Eletrick Light Orchestra selvfølgelig :)

    Gormanden 9-08-22 17:37

  • ★★★★1

    Wayne og Nielsen, det er vist kun os 3 gamle drenge her i forummet, der er rørt over hende :)

    Jeg ved ikke, om jeg er rørt, men jeg har altid syntes, at hun var en utrolig flot kvinde, selvom jeg vist ikke kan huske hende fra andet end i "Grease". Her gjorde hun til gengæld også et stort indtryk!

    Jeg så den første gang som barn og fik en underlig fornemmelse i maven, da hun smed det artige tøj og trådte frem med stramtsiddende sorte læderbukser og et frækt glimt i øjet...

    chandler75 9-08-22 18:00

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen