Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★2

    Altså, hans stemme mener jeg er forvrænget, for et give et mere sarkastisk præg. Han lyder ikke sådan i interviews jeg har set. 

    Mere at det lyder som om at han indtaler sine videoer på et toilet.

    NFT22-08-22 19:26

  • ★★★★★★3

    Mere at det lyder som om at han indtaler sine videoer på et toilet.

    Han lukker også lort ud, så det er meget passende ;)

    Guldager22-08-22 19:29

  • ★★★★★★0

    Igen: ENDELIG - nyt afsnit og ny sæson af Flyvende Tallerken \O/ !!!!!!FSS

    davenport22-08-22 19:31

  • ★★★★2

    Guldager, nu er du bare fordumsfuld og tænk du selv falder i den fælde. Den video jeg linker til, er så absolut ikke den mand, du beskriver her. Men hey. Du behøver jo ikke kunne lide ham. Men måske burde du tjekke lidt mere indgående hans meninger fremfor bare at save ham over, ud fra meget lidt, for ikke at sige, ingen, kendskab. 

    Babo22-08-22 19:36

  • ★★★★★★3

    Altså, jeg dømmer ham bestemt ud fra meget lidt, og jeg siger heller ikke, at hans videoer altid er sådan, som jeg beskriver. Men er det da ukorrekt at han er "anti-woke" og at han har en agenda mod en opfattet politisk korrekthed? 

    Igen: ENDELIG - nyt afsnit og ny sæson af Flyvende Tallerken \O/ !!!!!!FSS

    Har aldrig hørt den. Men jeg hører deres anden podcast, Generation Mars.

    Guldager22-08-22 19:43

  • ★★★★★3

    Critical Drinker er så falsk som man kan være. Det er ren spil til anti-SJW-publikummet, hvilket der er gode penge i på YouTube. Før Prey udkom var han allerede klar med sit take om, hvilken katastrofe filmen var, men da stemningen var lidt for god vedrørende filmen, var han nød til at trække en anelse i land igen.

    Her er et klip, hvor han I en samtale med en japaner taler så stort om, hvordan at japansk film ikke lefler for det politiske korrekte, og da han så bliver spurgt om den seneste japanske film han har set, kan han ikke nævne en eneste japansk film, men nævner i stedet en sydkoreansk film og en kinesisk film. Han taler ud af sin røv, da han ved hvad hans publikum vil have.

    Kruse22-08-22 20:07

  • ★★★★★★2

    Jeg følger ikke den slags, men hvis de få minutter jeg har set/hørt hans udsendelser er repræsentative for hvad han laver, synes jeg hurtigt han bliver lidt trættende, med al sin brok og nedgøren. 

    T. Nielsen22-08-22 20:19

  • ★★★★1

    Critical Drinker er så falsk som man kan være. Det er ren spil til anti-SJW-publikummet, hvilket der er gode penge i på YouTube. Før Prey udkom var han allerede klar med sit take om, hvilken katastrofe filmen var, men da stemningen var lidt for god vedrørende filmen, var han nød til at trække en anelse i land igen.

    Her er et klip, hvor han I en samtale med en japaner taler så stort om, hvordan at japansk film ikke lefler for det politiske korrekte, og da han så bliver spurgt om den seneste japanske film han har set, kan han ikke nævne en eneste japansk film, men nævner i stedet en sydkoreansk film og en kinesisk film. Han taler ud af sin røv, da han ved hvad hans publikum vil have.

    Han behøvede ikke at trække noget i land ang. Prey. Det har ikke afholdt ham fra før. Han så filmen om som de fleste, blev positivt overrasket. Big deal? 

    Desuden, jeg kan også forveksle sydkoreanske, japanske og kinesiske film og ofte slår jeg dette op. Big deal? Og vi kender alle når man lige skal nævne en film, kan man gå lidt i baglås. 

    Babo22-08-22 20:27

  • ★★★★★★4

    Er du nogensinde blevet overbevist af en anden persons argumentation på sociale medier, således at du du har ændret mening/holdning og har erkendt, at du du tog fejl med din egen argumentation?

    Ja :)

    Faktisk synes jeg, det er en meget vigtig egenskab at opbygge, hvor man også tager folks modargumenter seriøst, og derefter reflekterer over, om man skal tage sine egne holdninger op til revision. Det er netop det, det vil sige at være kritisk.

    Guldager22-08-22 20:33

  • ★★★★0

    Altså, jeg dømmer ham bestemt ud fra meget lidt, og jeg siger heller ikke, at hans videoer altid er sådan, som jeg beskriver. Men er det da ukorrekt at han er "anti-woke" og at han har en agenda mod en opfattet politisk korrekthed? 

    Har aldrig hørt den. Men jeg hører deres anden podcast, Generation Mars.

    Men det er aldrig så simpelt at sætte folk i bås. Han startede jo kanalen fordi han mente politisk dagsorden ødelagde film, historien og oplevelsen. Det kan man så lytte til for at høre om, hvorfor. Og her synes jeg bestemt han rammer en god argumentation. Du kan da prøve at se det 45 lange interview hvor der også stilles gode spørgsmål. Hans smag er kulørt, han laver/skriver selv film/bøger, så noget ved han altså. Jeg er bare lidt træt at folk skal trampes på, bare fordi man ikke lige deler samme verdens syn. 

    Babo22-08-22 20:37

  • ★★5

    Jeg er bare lidt træt at folk skal trampes på, bare fordi man ikke lige deler samme verdens syn. 

    Mon ikke en YouTuber med 1,3 millioner subs kan klare, at en person eller to fra Danmark, som han ikke kender, ikke er specielt interesseret i hans content?

    NFT22-08-22 20:46

  • ★★★★★★5

    Men jeg synes hans verdenssyn er forfærdelig...og Kruse bekræfter min holdning, så ingen grund til at bruge mere tid på ham. Desuden vil jeg også være ligeglad med hans mening selvom han ikke havde en agenda.

    Guldager22-08-22 20:43

  • ★★★★0

    m.youtube.com/watch

    Babo22-08-22 21:59

  • ★★★★1

    Sidste arbejdsdag indtil 12. december er nu overstået, i morgen flyver vi på en uges turist-ferie i Vilnius. Normalt leger vi ikke turister, da min kæreste er derfra, men denne gang tager vi min far med, og han har ikke været i Vilnius før, så vi skal rigtigt turiste den!

    dyg23-08-22 15:24

  • ★★★★★★0

    12 dec? 

    T. Nielsen23-08-22 16:06

  • ★★0

    Har meldt mig ind i et fitness center.. Har leget med tanken længe, da jeg virkelig trænger til at komme i form. Var nede og hente mit medlemskort i dag og satte mig op på en cykel for lige at komme igang… Svedte som et svin efter 1 minut og min puls var oppe på 180.. vidst meget godt jeg har fået taget mig sammen, nu skal jeg bare sørge for at komme afsted B-).

    Weird_J23-08-22 16:42

  • ★★★★★★2

    Oprindelit skulle jeg til jobsamtale i morgen kl. 13, men de har lige skrevet om jeg kunne komme kl 8? Selvfølgelig! Uha, det er tæt på nu.... Håber det så meget - det vil virkelig være en gamechanger for os alle.

    davenport23-08-22 17:56

  • ★★0

    Oprindelit skulle jeg til jobsamtale i morgen kl. 13, men de har lige skrevet om jeg kunne komme kl 8? Selvfølgelig! Uha, det er tæt på nu.... Håber det så meget - det vil virkelig være en gamechanger for os alle.

    Knæk og bræk :-)

    Weird_J23-08-22 18:15

  • ★★★★0

    12 dec? 

    Barsel

    dyg23-08-22 21:21

  • ★★★★★★0

    Barsel

    Ah fedt!

    T. Nielsen23-08-22 21:24

  • ★★★★0

    Ah fedt!

    Helt vildt, men virkeligt også mærkeligt at skulle være væk fra arbejdet i næsten 4 måneder, lige midt i en usikker periode, hvor vi er ved at blive opkøbt og alting er usikkert.

    dyg23-08-22 21:26

  • ★★★★★★5

    Jobsamtale er fuldført. Jeg synes jeg gjorde en god statur, med en god blanding af humor og faglighed. Jeg får besked inden weekend, så... Wow, jeg er spændt! 

    davenport24-08-22 10:16

  • ★★★1

    Jobsamtale er fuldført. Jeg synes jeg gjorde en god statur, med en god blanding af humor og faglighed. Jeg får besked inden weekend, så... Wow, jeg er spændt! 

    Håber det lykkes, så du kan komme ud af det der arbejdsløshedshelvede.

    Jeg har igen fået tjansen som operatør på anlægget, da ham der normalt sidder der, er taget på 3 ugers ferie. Det hele kører sig selv det meste af tiden. Det er mest at holde øje med nogle kameraer og så reagere hvis der går noget galt. Der kan så gå en hel dag uden der sker noget. Kan så side og surfe lidt, og læne mig tilbage og se film/fjernsyn. Det er bare svært at koncentrere sig helt 100% om, da jeg trods alt skal holde øje med det andet også. Overvejer en lydbog/podcast i dag. Og så måske også at gå i gang med at svømme igen, da jeg normalt er vant til hårdt fysisk arbejde, men nu bare sidder og feder den.

    Aranyhajú Nyárszépe24-08-22 11:35

  • ★★★★★★1

    1 uge før min mor døde overførte hun 25000 kr til mig og min bror...men det viser sig nu, at det ikke var så godt. Det er faktisk boets, så nu skal vi betale dem tilbage igen. Og har sgu allerede brugt dem :)

    Guldager24-08-22 17:34

  • ★★★★1

    1 uge før min mor døde overførte hun 25000 kr til mig og min bror...men det viser sig nu, at det ikke var så godt. Det er faktisk boets, så nu skal vi betale dem tilbage igen.

    Det lyder underligt. Hvordan kan det være boets, hvis hun overførte dem, inden hun døde? Forældre må give 69.500 kr. afgiftsfrit til deres børn om året...

    chandler7524-08-22 17:58

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen