Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★1

    Forstår ikke den begejstring for Seinfeld....Jerry er for afslappet.

    Det er, efter min mening, kun Michael Richards og Jason Alexander, der gør den seværdig

    Serenity now!!!

    MadMartigan29-09-22 17:51

  • ★★★★★0

    Serenity now!!!

    100 % enig. :)

    Det ville være præcis den måde Frank Costanza ville have reageret på, hvis han selv havde læst det indlæg. :D

    NightHawk29-09-22 18:29

  • ★★★★★0

    En af de film jeg glæder mig mest til.

    Den ser hvertfald vild ud, jeg faldt blot over den, og kendte ikke til den, men er allerede intrigued, OScar movie or not, det ser bare ud til at være en bund solid film, og selvom Everything Everywhere, all at once, desværre nok blir glemt ved The Oscars, så er det en fantastisk film, og det ser det her også ud til at blive.

    Elwood29-09-22 18:44

  • ★★★★★★0

    Enig, den burde have ligget fra 1-9 per sæson..

    Præcist :-)

    Wayne29-09-22 22:54

  • ★★★★★★0

    Serenity now!!!

    ;-D

    Wayne29-09-22 22:54

  • ★★2

    Jeg har bemærket at filmz.dk har taget en ny taktik i brug for at få folk til at kommentere på nyhederne: at lave meget åbenlyse fejl i nyhederne.

    Normalt plejer det kun at være de samme 3-4 mennesker der kommenterer og kun kommenterer hvis noget er "woke".

    NFT30-09-22 09:20

  • ★★★★★★1

    Har lidt tømmermænd i dag. Tør ikke helt se på min bankkonto i dag dog, for vi var de dyre ølsteder i Odense.

    Først Christian Firtal, som er et superhyggeligt sted med 22 forskellige haner. Der er både sure øl, belgiske ales og øl, der smager af flydende kage fra Amundsen. Derefter tog vi på Anarkist Beer and Food Lab, som har deres egen øl + lidt ekstra på hanen. Og pop-up-restauranten er lige nu Gorm's pizza. Pizzaen var virkelig, afsindig lækker, men for 125 kr kunne den godt have mættet lidt mere.

    Næste stop blev Carlsens Kvarter, som har over 100 forskellige øl, man bestiller på regning og øllene bliver serveret af tjenere, der kommer ned til bordet. Og så en taxi hjem til 350 kr...

    Guldager 1-10-22 13:44

  • ★★★★★★0

    Godt der er børnepenge d. 20. ;)

    davenport 1-10-22 13:46

  • ★★★1

    Vi er nu gået ind i 3. kvartal. Det byder opdatering af elprisen for os med fast afregning.

    Så ved midnat i nat ændrede prisen sig fra 3,44 per kwh til 6,26.

    God lørdag.

    gi-jones 1-10-22 13:55

  • ★★0

    Vi er nu gået ind i 3. kvartal. Det byder opdatering af elprisen for os med fast afregning.

    Så ved midnat i nat ændrede prisen sig fra 3,44 per kwh til 6,26.

    God lørdag.

    Shit mand, jeg har låst min til 31/12 til 2,45,- er spændt på at se hvad den bliver fra 1/1

    MadMartigan 2-10-22 08:33

  • ★★★0

    Shit mand, jeg har låst min til 31/12 til 2,45,- er spændt på at se hvad den bliver fra 1/1

    Hvilket energiselskab har du? NRGI kører kun kvartalsvis

    gi-jones 2-10-22 10:34

  • ★★0

    Hvilket energiselskab har du? NRGI kører kun kvartalsvis

    Det gamle SeasNve, det hedder i dag Andel Energi

    MadMartigan 2-10-22 10:44

  • ★★★★0

    Jeg læste lige i lokalsprøjten i går, at vores fjernvarmepriser her på Frederiksberg også tager et ordentlig spring. Frederiksberg Forsyning sætter prisen op med over 30+% for fjernvarme (hvilket skulle ramme 99% af indbyggerne) og hele 139% (!) for bygas. Det sidste er for de af os, der har gaskomfur, dvs. bl.a. mig selv. :-/

    thomsen 2-10-22 10:49

  • ★★2

    Der ser heldigvis ikke ud til at være de store ændringer hvor jeg bor. Varmen kommer fra et anlæg, der ikke bruger gas, så de forventer en stigning på 6-8%. Der kan også komme lidt stigning på strømdelen for mit vedkommende, men i praksis er det meget lidt jeg kan spare, ved manisk at gå rundt og slukke alt.

    Jo, jeg kunne måske spare 100-200 kr i kvartalet ved at slukke min primære computer og oplade min laptop om natten, samt bruge min tablet til at se tv-serier og film på, men det virker pænt fjollet. 2-4 aftener om ugen er jeg ikke hjemme til at bruge strøm når strømmest er dyrest, så det er virkelig småting jeg kan skrue på.

    NFT 2-10-22 11:07

  • ★★★0

    Jeg er glad for at jeg er på arbejde om aftenen, når strømmen er dyrest og jeg kan tage bad på arbejde.

    Aranyhajú Nyárszépe 2-10-22 11:14

  • ★★★★2

    Det kan i hvert fald godt betale sig at downloade appen Strømpriser og time sin tøjvask og andre strømslugere. Jeg har også Andel Energi, og i dag er en god eldag. Lige nu er kw prisen 0,58 kr. (ren elpris uden afgifter og transport). Kl. 17 er den 2,90 kr. I hverdagene kan den godt komme op på 6 kr.

    I appen kan man fra kl. 13 også se priserne for dagen efter, så man kan se, om det fx kan betale sig at vente med vasken.

    chandler75 2-10-22 11:36

  • ★★★★★★0

    Vores fjernvarme stiger nok pga prisloft på el. 

    Min elregning stiger en smule, fordi transportafgifterne ændres, men ellers betaler vi stadig kun 46 øre/kWh indtil september 

    Guldager 2-10-22 11:43

  • ★★★0

    Det kan i hvert fald godt betale sig at downloade appen Strømpriser og time sin tøjvask og andre strømslugere. Jeg har også Andel Energi, og i dag er en god eldag. Lige nu er kw prisen 0,58 kr. (ren elpris uden afgifter og transport). Kl. 17 er den 2,90 kr. I hverdagene kan den godt komme op på 6 kr.

    I appen kan man fra kl. 13 også se priserne for dagen efter, så man kan se, om det fx kan betale sig at vente med vasken.

    Synes den er rigtig god. Da jeg så priserne til lørdag, tænkte jeg bare "Yes, så skal der laves mad i ovnen og der skal skiftes og vaskes sengetøj!". Troede aldrig jeg skulle blive glad eller se frem til det :D

    MOVIE1000 2-10-22 11:44

  • ★★★0

    Jeg kan ikke finde nogen app der skulle hede "Strømpriser". Der er en der hedder Elpriser, men det vist kun for norge.

    Mit Elselskab EnergiFyn har deres egen app, men jeg kan ikke logge ind på det, da jeg endnu ikke har fået mit kundenummer efter jeg flyttede og de er stort set umulige at komme i kontakt med, da de er lagt ned af folk der vil have afdragsordninger på deres høje elregninger.

    Aranyhajú Nyárszépe 2-10-22 13:28

  • ★★★0

    Vær opmærksom på at rigtig mange mennesker har fastpris aftale uden at være klar over det. Det med at lægge sit forbrug om virker kun rigtigt, hvis man har variabel pris.

    Min elregning stiger en smule, fordi transportafgifterne ændres, men ellers betaler vi stadig kun 46 øre/kWh indtil september 

    Du er med på at september er slut ikke? :-)

    gi-jones 2-10-22 13:41

  • ★★★★0

    Jeg kan ikke finde nogen app der skulle hede "Strømpriser". Der er en der hedder Elpriser, men det vist kun for norge.

    Det er den, der hedder Elpriser. Når man har downloadet den, hedder den af en eller anden grund Strømpriser...

    chandler75 2-10-22 15:03

  • ★★★★★★0

    Vær opmærksom på at rigtig mange mennesker har fastpris aftale uden at være klar over det. Det med at lægge sit forbrug om virker kun rigtigt, hvis man har variabel pris.

    Du er med på at september er slut ikke? :-)

    Jo, det er september 2023 :)

    Guldager 2-10-22 17:51

  • ★★★★★0

    Jeg bruger den app, der hedder Min Strøm. Der kunne jeg sætte min adresse op til, så jeg kan se mit eget forbrug og egne priser. Det er sgu meget smart. Men ja - timer også selv tøjvask og opvasker, men gør ellers ikke aaaalt for meget ud af det andet endnu. 

    David Lund 2-10-22 20:31

  • ★★★★★★0

    Jeg hoppede af fastprisaftalen idag - stigning fra 2,22 til 4,66. Altså mere end en fordobling ovenpå mindre stigninger.

    Har hentet et par apps så vi kan følge prisen over dagen, nu skal tøjvask og opvaskemaskine tændes på de rigtige tidspunkter.

    Slukkede og tømte vores ekstra fryser, og er begyndt st tage stand-by el alvorligt.

    Wayne 2-10-22 22:51

  • ★★★0

    Jeg fandt ud af her i weekenden at min subwoofer bruger 5watt i standby. Det bliver der da lige gjort noget ved i hvert fald :)

    gi-jones 3-10-22 09:16

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen