Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★0

    En af de gode ting ved at Netflix har overtaget rettighederne til Seinfeld er at den har fået sin egen kanal på youtube med masser af klip fra serien. Har i dag nydt dette klip: www.youtube.com/watch

    Fedt, det må jeg have tjekket ud..

    MadMartigan27-01-23 17:10

  • ★★★3

    Med hensyn til Justin Roiland lader det til at der også er kommet nogle beskeder med unge piger op til overfladen nu.

    Her er nogle eksempler: twitter.com/ask_aubry/status/1618614824472313858

    NSF27-01-23 20:06

  • ★★★★★0

    The Last Of Us får en sæson 2 er det allerede annoceret nu, nok ikke mærkeligt når HBO så de tal, sæson 2 er jeg godt nok spændt på allerede fordi her er spilmediet og detsnarrative funktion ekstra meget i fokus, så er godt nok spændt på, hvordan de gør det. Og hvis de følger spillet så er der en casting jeg især er spændt på, som nogen (not me) har et had til der minder om modtagelsen af Jake Lloyld i Star Wars Episode 1.

    Den bør komme med en warning. Læs folk kom med dødstrusler til Laura Baylie og hendes baby, det gik hel amok, så ja jeg håber virkelig at de i castingen gør opmærksom på nogle “fans” kan ha en voldsom for at sige det mildt reaktion på den rolle.

    Men Damm, det vildt det allerede annonceres nu, men ja det har jo også vist sig at være en stor succes så igen HBO toppen ser det som en no brainer.

    Elwood27-01-23 21:55

  • ★★★0

    The Last Of Us får en sæson 2 er det allerede annoceret nu, nok ikke mærkeligt når HBO så de tal, sæson 2 er jeg godt nok spændt på allerede fordi her er spilmediet og detsnarrative funktion ekstra meget i fokus, så er godt nok spændt på, hvordan de gør det. Og hvis de følger spillet så er der en casting jeg især er spændt på, som nogen (not me) har et had til der minder om modtagelsen af Jake Lloyld i Star Wars Episode 1.

    Den bør komme med en warning. Læs folk kom med dødstrusler til Laura Baylie og hendes baby, det gik hel amok, så ja jeg håber virkelig at de i castingen gør opmærksom på nogle “fans” kan ha en voldsom for at sige det mildt reaktion på den rolle.

    Men Damm, det vildt det allerede annonceres nu, men ja det har jo også vist sig at være en stor succes så igen HBO toppen ser det som en no brainer.

    Uanset hvordan Craig Mazin og Druckmann vil håndtere handlingen i Part II så tænker at jeg den bliver 2 sæsoner. Men ja er da spændt på at se hvordan flere elementer vil blive håndteret. Part II er klart sværere at filmatisere end part I og jeg tror ganske enkelt at fortælle-strukturen bliver nødt til at blive ændret.

    Spoiler for part II:

    Jeg kan ikke forestille mig at historien vil blive fortalt med et spring tilbage i tiden på 3 dage set fra det andet synspunkt. Jeg tænker at serien nok vil klippe mere mellem de to handlingsforløb som sideløbende parallelforløb. 

    Tænker også at en PC port af Part II rammer lige omkring sæson 2 af serien.

    Essal27-01-23 22:41

  • ★★★★★★1

    Får Lauges kusine til overnatning snart. Det plejer at være superhyggeligt. Hun er 1 år yngre, hvilket betyder, at Lauge har levet 25% længere end hende...

    De leger virkelig godt sammen, og i morgen tager vi i Jumping Fun.

    Guldager28-01-23 11:44

  • ★★★★★★2

    Næste weekend tog lige en drejning.

    Der er Winter Metal Magic i Fredericia med bl.a. 1349, Enslaved, Hypocrisy og gode danske bands såsom Nyredolk og Denial of God. Det var ikke planen, jeg skulle med - men så gik det sådan her:

    • Aftalte en 1-dagsbillet med en ven - ædru, frem og tilbage i bil
    • Så kom jeg frem til, at jeg sgu ligeså godt kunne købe partoutbillet - frem og tilbage i bil hver dag og selvfølgelig ædru.
    • Så nævnte jeg for Pia (som har en aftale lørdag), at det var lidt ærgerligt, jeg ikke kunne drikke mere end 1 øl. Hendes kommentar: "du kan da bare tage afsted hele weekenden, så skal jeg nok finde ud af det med aftalen og sønnike"
    • Så nu har jeg skaffet gratis overnatning, købt partoutbillet, drikker mig i hegnet fredag og lørdag. Stadig ædru i bil frem og tilbage torsdag, men vil dog se om jeg ikke kan få en fridag fredag.

    På med battlevesten - skal lige have syet det sidste patch på - af med håret, frem med ølmaven og så bare mædl i tre dage. Det bliver lidt hårdt fredag på arbejde, hvis jeg ikke kan få fri, men så må jeg bare forberede mig ordentligt :) - og har uanset hvad ikke mere undervisning efter kl. 10.45

    Guldager28-01-23 21:30

  • ★★0

    The Last Of Us får en sæson 2 er det allerede annoceret nu, nok ikke mærkeligt når HBO så de tal, sæson 2 er jeg godt nok spændt på allerede fordi her er spilmediet og detsnarrative funktion ekstra meget i fokus, så er godt nok spændt på, hvordan de gør det. Og hvis de følger spillet så er der en casting jeg især er spændt på, som nogen (not me) har et had til der minder om modtagelsen af Jake Lloyld i Star Wars Episode 1.

    Den bør komme med en warning. Læs folk kom med dødstrusler til Laura Baylie og hendes baby, det gik hel amok, så ja jeg håber virkelig at de i castingen gør opmærksom på nogle “fans” kan ha en voldsom for at sige det mildt reaktion på den rolle.

    Men Damm, det vildt det allerede annonceres nu, men ja det har jo også vist sig at være en stor succes så igen HBO toppen ser det som en no brainer.

    Tænker at Last of us part 1 måske strækker sig over flere sæsoner, eller er det blevet bekræftet at den ikke gør? Har lige set de første 2 afsnit og det lover godt :) 

    Wangsgaard28-01-23 23:13

  • ★★★★★0

    Tænker at Last of us part 1 måske strækker sig over flere sæsoner, eller er det blevet bekræftet at den ikke gør? Har lige set de første 2 afsnit og det lover godt :) 

    Neil Druckmann, skrev følgende sjov måde at skrive sæson 2 på, hvis det var det han mente.

    Part II —> HBO

    Elwood29-01-23 07:39

  • ★★★★★★0

    Overvejer et midlertidigt TV2 Play-abonnoment for at se Det Sidste Ord. Jeg har ikke set det, men synes konceptet er et af de bedste danske TV-koncepter i mange, mange, mange, mange år. 

    Guldager29-01-23 20:25

  • ★★★★★★1

    Sådan, fik min fridag fredag :)

    Så er der dømt 3 dage med god hævy.

    Guldager29-01-23 20:58

  • ★★0

    Vi skal til Kongens København i vinterferien, og kan mærke der er størst stemning for en bif tur, og se Avatar. Er byens bedste bio, Cinnemax i Fisketorvet?

    MadMartigan30-01-23 21:12

  • ★★0

    Sådan, fik min fridag fredag :)

    Så er der dømt 3 dage med god hævy.

    Lyder fedt :D

    MadMartigan30-01-23 21:12

  • ★★★0

    Er byens bedste bio, Cinnemax i Fisketorvet?

    Det kommer lidt an på hvad du lægger vægt på. Cinemaxx rocker IMAX, Imperial har en større sal og Big Bio Nordhavn har voldsomt behagelige sæder.

    Jeg går typisk efter Cinemaxx eller Big Bio hvis jeg skal se blockbusters. Cinemaxx bruger jeg dog primært fordi den ligger fornuftigt i forhold til transport når jeg skal hjem og selv deres små sale er ret gode - jeg har vist kun været i IMAX-salen 1-2 gange.

    NSF30-01-23 21:47

  • ★★0

    Det kommer lidt an på hvad du lægger vægt på. Cinemaxx rocker IMAX, Imperial har en større sal og Big Bio Nordhavn har voldsomt behagelige sæder.

    Jeg går typisk efter Cinemaxx eller Big Bio hvis jeg skal se blockbusters. Cinemaxx bruger jeg dog primært fordi den ligger fornuftigt i forhold til transport når jeg skal hjem og selv deres små sale er ret gode - jeg har vist kun været i IMAX-salen 1-2 gange.

    Tak, håber de stadig viser Avatar i IMAX i vinterferien..

    MadMartigan30-01-23 22:00

  • ★★★★1

    Datteren blev ringet hjem fra vuggestuen i fredags pga opkast. I løbet af weekenden har de andre to været ramt af opkast og diarré, og her til nat ramte den dejlige kombination mig. Har ikke lavet andet end at sove, skide og knække mig i dag.

    Jeg elsker alle de ting ungerne tager med hjem fra vuggestuen og børnehaven... Jeg har været mere syg end rask siden 1. december.

    dyg31-01-23 18:53

  • ★★★0

    Datteren blev ringet hjem fra vuggestuen i fredags pga opkast. I løbet af weekenden har de andre to været ramt af opkast og diarré, og her til nat ramte den dejlige kombination mig. Har ikke lavet andet end at sove, skide og knække mig i dag.

    Jeg elsker alle de ting ungerne tager med hjem fra vuggestuen og børnehaven... Jeg har været mere syg end rask siden 1. december.

    Øv, kan godt huske hvordan det er når ungerne er små. It comes with the job :(

    God bedring derhjemme

    Gormanden31-01-23 21:58

  • ★★★★★★0

    Goddamnit!

    Var ude at skide konstant i går og kaste voldsomt op 1 gang. Det er jeg færdig med, men nu har jeg feber. Om 38 timer skal jeg se Nyredolk, så jeg har bare at være rask i morgen!

    Guldager 1-02-23 06:17

  • ★★★★0

    Goddamnit!

    Var ude at skide konstant i går og kaste voldsomt op 1 gang. Det er jeg færdig med, men nu har jeg feber. Om 38 timer skal jeg se Nyredolk, så jeg har bare at være rask i morgen!

    God bedring! De er sgu meget underholdende live.

    Jeg nøjedes med at kaste op 3 gange i går, men jeg skider stadigvæk gult vand. Feber havde jeg i aftes, nu har jeg bare enormt ondt i hovedet og ryggen, og 0 energi.

    dyg 1-02-23 08:56

  • ★★★0

    Ja, god bedring. Synes godt nok du er meget syg. Det må vel være alle de børn du omgiver dig med.

    Jeg havde vist et par sygedage i vinters og ellers håber jeg på at gå resten af vinter fri. Havde også et par sygedage fordi jeg fik en metalsplint i øjet fra vinkelsliber, men det er jo mere en arbejdsskade. Fik at vide af en af polakkerne i går, at jeg virker meget frisk af min alder. Det er jo dejligt at få at vide. Det er ellers ham vi kalder King Kong, som selv giver den så meget gas, at vi næsten kan undvære kranen.

    Aranyhajú Nyárszépe 1-02-23 12:15

  • ★★★★★★0

    Du er velsagtens en spændstig, ung fynbo? ;)

    davenport 1-02-23 12:25

  • ★★★★★★0

    , god bedring. Synes godt nok du er meget syg. Det må vel være alle de børn du omgiver dig med.

    Sikkert nok. Der har generelt været en del syge børn og kollegaer i januar.

    Er dog nogenlunde ovre det nu. Temperatur mellem 37,5 og 38, så regner med at være frisk i morgen. Min mave er også fin igen, så tror det har været noget madrelateret sygdom. 

    Guldager 1-02-23 12:39

  • ★★★1

    Du er velsagtens en spændstig, ung fynbo? ;)

    Det kan du tro! Alting stritter. 41 og vågner stadig med fuld honnør!

    Aranyhajú Nyárszépe 2-02-23 10:50

  • ★★★★★★0

    Maven er nogenlunde stabil igen og om 1½ time har jeg forlænget weekend...skal ikke drikke i aften, så maven får lige en dag mere før den bliver tæsket igennem i 2 dage med øl.

    Jeg har flere kollegaer, der har haft det samme mavebøvl og en del elever også.

    Guldager 2-02-23 10:57

  • ★★★★0

    Jeg har flere kollegaer, der har haft det samme mavebøvl og en del elever også.

    Samme her. God fornøjelse i Fredericia!

    dyg 2-02-23 11:13

  • ★★★★★0

    www.tv2east.dk/sjaelland-og-oeerne/postnord-vil-aendre-fortaelling-om-upaalidelige-postbude

    Elwood 2-02-23 11:30

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen