Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★0

    Jeg har aldrig haft problemer med Postnord, men det kommer sikkert meget an på hvor man bor. Synes de har en god app. Også fint med de der udendørs pakkebokse man kan åbne via appen med Bluetooth. Så kan jeg hente mine pakker i ro og ma, når jeg kommer hjem fra arbejde ved midnat.

    Edit: Kommer i tanke om at jeg en enkelt gang har prøvet at de leverede til en forkert pakkeboks 30 kilometer væk. Men fejl kan selvfølgelig ske.

    Aranyhajú Nyárszépe 2-02-23 11:42

  • ★★0

    Jeg har aldrig haft problemer med Postnord, men det kommer sikkert meget an på hvor man bor. Synes de har en god app. Også fint med de der udendørs pakkebokse man kan åbne via appen med Bluetooth. Så kan jeg hente mine pakker i ro og ma, når jeg kommer hjem fra arbejde ved midnat.

    helt enig, jeg har aldrig har problemer, og elsker også deres pakkenokse.

    MadMartigan 2-02-23 19:17

  • ★★★★★★0

    helt enig, jeg har aldrig har problemer, og elsker også deres pakkenokse.

    Hvilken okse? ;-)

    Wayne 2-02-23 20:54

  • 1

    Læser denne interessante artikel :

    CNET pushed reporters to be more favorable to advertisers, staffers say

    Kiyonji 2-02-23 23:33

  • ★★1

    Hvilken okse? ;-)

    Hehe, det er Niels Oxen, ham glæder jeg mig til der kommer en tv-serie om :-D

    www.tv2nord.dk/frederikshavn/nye-filmoptagelser-til-stor-tv-serie-kan-vaere-paa-vej

    MadMartigan 3-02-23 14:22

  • ★★★★★★0

    Hehe, det er Niels Oxen, ham glæder jeg mig til der kommer en tv-serie om :-D

    www.tv2nord.dk/frederikshavn/nye-filmoptagelser-til-stor-tv-serie-kan-vaere-paa-vej

    Selvfølgelig - den har manglet længe ;-D

    Wayne 3-02-23 16:52

  • ★★★★★★2

    Har lige regnet ud, at jeg ikke har drukket alkohol i 20.653.200 sekunder :)

    davenport 5-02-23 10:41

  • ★★★★★0

    Har lige regnet ud, at jeg ikke har drukket alkohol i 20.653.200 sekunder :)

    Jeg er på ca 64.000 sekunder…

    David Lund 5-02-23 11:38

  • ★★★0

    1.261.440.000 (ca)

    gi-jones 5-02-23 11:45

  • ★★★★★★0

    Det er også ved at nærme sig 12 timer herfra!

    Guldager 5-02-23 17:07

  • ★★★★★★7

    Jeg gik fra 3 liter rødvin om dagen, til ingenting. Helt klart rødvinsalkoholiker med misbrugsadfærd og det hele. Så skulle det være slut, og jeg tog en kold. Det er det bedste jeg har gjort i mit liv. Både for mig selv, men så sandelig allermest for min familie. Jeg har ikke savnet det siden, og det er jeg temmelig overrasket over, da man hører om skrækhistorier, hvor man aldrig kommer over det. Jeg savner da smagen af en god sjat rødvin, men det er sgu ikke noget jeg skal gamble med, og så vigtigt er det i virkeligheden slet ikke. Jeg har det virkeligt godt både fysisk men især psykisk. Jeg tæller heller ikke dage og den slags, men var nysgerrig på hvor længe siden det faktisk er. Kan nemlig huske, at det var den 11.6 - dagen efter en landskamp, og mit møde med en hæk, mens mine to drenge så til, og jeg kom til at smadre den lilles Ipad i faldet. Dér gjorde skammen bare at jeg vågnede op. 

    davenport 5-02-23 17:33

  • ★★★★0

    Stærkt Dave, fandme godt gået!

    dyg 5-02-23 18:00

  • ★★0

    Godt at høre Dave, bliv ved med det!

    MadMartigan 5-02-23 18:36

  • ★★0

    Efter at have set 6 film i træk, er jeg lidt ør i hovedet. Og lysten til at se flow tv, var der bare ikke. Istedet så jeg nogle af de nye film, som var lidt af en blandet fornøjelse. Nu ser jeg Dr Phil, som i øvrigt stopper efter 21 år på jobbet.

    Ryder666 6-02-23 01:38

  • ★★★1

    Glæder mig umiddelbart over denne nyhed, som jeg ikke lige havde set komme. Men har alligevel en  tvivl om hvorvidt det bliver godt. Gensynets glæde er dog sikkert :)

    www.dr.dk/nyheder/seneste/halloej-paa-badehotellet-genopstaar-med-ny-saeson

    Gormanden 7-02-23 21:47

  • ★★★★★★0

    Glæder mig umiddelbart over denne nyhed, som jeg ikke lige havde set komme. Men har alligevel en  tvivl om hvorvidt det bliver godt. Gensynets glæde er dog sikkert :)

    www.dr.dk/nyheder/seneste/halloej-paa-badehotellet-genopstaar-med-ny-saeson

    Tænkte præcis det samme - jeg bliver nødt til minimum st se første afsnit. På grund af mandens fremskredne alder håber jeg på færre raserianfald, det kunne jo tage livet af ham ;-)

    Wayne 7-02-23 22:34

  • 1

    Jeg er nu Der er heller ikke rigtig noget at bruge visdomstænderne til...og så længe det er de bagerste tænder, er det lige meget.
    Med venlig hilsen
    David Wins

    devidwins 8-02-23 04:58

  • ★★★★★★0

    ?? 

    davenport 8-02-23 08:04

  • ★★★★★1

    ?? 

    Jeg læste også den besked 5 gange igennem kl 5 imorges, og er stadig ligeså forvirret.

    David Lund 8-02-23 08:05

  • ★★1

    Jeg udleder... én enkelt, måske to visdomstænder allerede er fjernet 

    HelmerJ 8-02-23 08:54

  • ★★★1

    Jeg er nu Der er heller ikke rigtig noget at bruge visdomstænderne til...og så længe det er de bagerste tænder, er det lige meget.
    Med venlig hilsen
    David Wins

    Velkommen til David. Lidt af en debut-post må man sige.

    gi-jones 8-02-23 09:18

  • ★★★★★★0

    Velkommen til David. Lidt af en debut-post må man sige.

    Næsten en tand for meget

    Wayne 8-02-23 09:25

  • ★★0

    Det kunne godt ligne et utilsigtet ctrl+v post

    HelmerJ 8-02-23 09:31

  • ★★★★★★1

    Var et smut i Aarhus Teater i går for at se forpremieren på Bram Stokers Dracula.

    Skuespillerne gør det til UG - men der mangler lidt efterhånden, når det handler om rekvisitter og sceneudsmykning, som også er en del at det visuelle ved at gå i teateret.

    Alt er blevet til smarte effekter med mekaniske scenetæpper med neonlys, platforme som flytter sig og dele af scenen som kommer op gennem gulvet.

    De mest dramatiske scener med vampyrjægerne som pløkker træpæle gennem hjerterne på vampyrerne, klarer man ved at fortælle om det. I Dracula slot er der ikke en eneste rekvisit - der fortælles bare om imponerende sale, bugnende bogreoler og imponerende draperier. 

    Come on - det er sgu lidt for nemt og slapt at gøre det hele elektronisk, og bare springe over.

    Teateret skal ikke ligne tv-serier - det skal være noget andet. Det er den 4 forestilling jeg ser i denne sæson, og pilen peger desværre lidt i samme retning. Eneste undtagelse var Et Juleeventyr, som til gengæld var helt fantastisk.

    Wayne 8-02-23 09:38

  • ★★★★★0

    Velkommen til David. Lidt af en debut-post må man sige.

    Den kunne ende med at blive årets bedste kommentar =)

    David Lund 8-02-23 10:30

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen