Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★1

    Men man bør dog advare dem imod alle de mange svenskere der vælter pattestive rundt derovre.

    Det er værre end du tror, alle betjentene er fra Jylland og ingen forstår hvad de siger!

    NSF22-04-23 19:01

  • ★★★★★★1

    Gæsterne kan vel starte på Hovedbanen med en pose grønlandske rundstykker?

    davenport23-04-23 07:06

  • ★★★1

    Nej, jeg har hørt fra davenport, at de vil blive beskudt af en håndfuld gangstere med uzier, så snart de ankommer i hovedstaden.

    Altså jeg ved ik' med jer, men når jeg tager til København så er i det i fuld Dar Salim udklædning à la Underverden. 

    Essal23-04-23 09:44

  • ★★★★★★1

    Altså jeg ved ik' med jer, men når jeg tager til København så er i det i fuld Dar Salim udklædning à la Underverden. 

    Jeg går mere old school i fuldt Rambo udstyr :-)

    Wayne23-04-23 10:28

  • ★★★★★★0

    Jeg klæder mig flamboyant og så råber og skriger jeg til jeg er gasblå i hovedet, lige som alle de andre...

    davenport23-04-23 10:59

  • ★★★★★★1

    Så er vi hjemme fra Seawest - alt efter hvordan man ser det: en fesen udgave af Lalandia eller en rarere og roligere udgave af Lalandia.

    Vores bil var til mekaniker i mandags og i torsdags kunne jeg høre lidt mærkeligt lyd fra undervognen. Jeg tænkte ikke mere over det. På vejen derover i fredags blev det værre og værre, og da vi kom derover var det ret højlydt og bilen rystede. I dag begyndte vi at køre hjem, men det var endnu værre. Heldigvis har vi tilkøbt Vejhjælp i vores forsikring, og efter to timers ventetid (som burde være en time, fordi jeg er medlem af Lærernes Brandforsikring) kunne Falck-personen konstaterer, at forhjulene slet ikke var spændt fast - alle skruer sad helt løst. Jeg tænker, at de har glemt at spænde dem fast på værkstedet i mandags. Så det fiksede han og hjem kom vi. 0 kr kostede - altså udover forsikringspræmien.

    Guldager23-04-23 17:23

  • ★★★★★★0

    Fuck det er farligt. Tænk hvis de var hoppet af - på motorvejen... :O

    Prøvede noget lign. engang med min mor og søster. Det var også tæt på at gå galt..

    davenport23-04-23 18:04

  • ★★★0

    Uprofessionelt. Så ville jeg nok vælge et andet værksted fremover.

    Aranyhajú Nyárszépe23-04-23 18:27

  • ★★★★★★1

    Det sker desværre - jeg oplevede det samme for et par år siden da jeg fik nye sommerdæk - det er pinligt det kan lade sig gøre for et dækfirma der ikke laver andet!

    Wayne23-04-23 19:23

  • ★★★★★★0

    Menneskelige fejl sker altid, tænker jeg.

    Guldager23-04-23 20:08

  • ★★0

    TODAY IS INTERNATIONAL SCREAMING DAY!!!

    HelmerJ24-04-23 08:55

  • ★★★★★★0

    Shut up... SHUT UP!!!!!!

    davenport24-04-23 10:07

  • ★★★0

    Shut up... SHUT UP!!!!!!

    QUIET…….SILENCE!!!!!!!

    Gormanden24-04-23 13:22

  • ★★★★★1

    SERENITY NOW!!! SERENITY NOW!!!

    NightHawk24-04-23 14:19

  • ★★★★★★0

    Sidder og forbereder mig til dagens jobsamtale. Jeg er aldrig rigtig nervøs i disse situationer, og skal bare have mine fakta indlæst ordentligt.

    Havde første ledighedsdag i går, og har modtaget intet mindre end 6 mails fra inkvisitionen, her i blandt indkaldelse til to samtaler. De ligger ikke på den lade side i systemet...

    davenport25-04-23 07:26

  • ★★0

    Nej dem med pisken holder ikke meget ferie

    HelmerJ25-04-23 07:57

  • ★★★★★★0

    Ellers er der nok en vikar der kan finde et kursus eller to...

    davenport25-04-23 08:46

  • ★★★★0

    Min nevø har konfirmation i næste måned, og gaven fra mig bliver 3000 kr. til Pokemon-kort. Det er hans store passion - han samler, videresælger, gemmer i protective sleeves, får sendt til grading, følger YouTube-samlerkanaler osv.

    Jeg ved godt, at der er Pokemon-kort, der går for store summer, men jeg er 50 % sikker på, at de fleste vil tabe værdi.

    Jeg ville helst have købt Novo Nordisk-aktier til ham, men det faldt ikke i så god jord hos min søster. Så i stedet sagde jeg "Ok, men så skal de 3000 også øremærkes Pokemon-kort, når det nu er hans store interesse".

    Jeg kender det selv, fra jeg var yngre i 90'erne. Her var det bare amerikanske tegneserier, jeg samlede. Købte en masse af de hypede titler med en overbevisning om, at de ville stige i værdi, og at pensionen var sikret. Jeg havde ikke overvejet, at millioner af andre, der også købte dem, tænkte præcis det samme...

    Hollandske tulipaner... (hvis nogen kender den reference).

    chandler7525-04-23 18:29

  • ★★★★★★0

    Alligevel mange penge at smide efter værdiløst pap.. 

    Nå men, min jobsamtale gik godt i dag. De havde fået 8 ansøgninger, og 3 til samtale. Synes jeg gjorde godt væsen af mig, ift. at det er socialt udsatte der er gæster, og jeg jo har et meget roligt gemyt. Tror det tiltalte dem meget. Det er altid lidt træls, når det er i en offentlig/halvoffentlig stilling, for der er altid en masse omkring bordet. Denne gang 5. Det er lidt noget andet i det private, hvor det tit bare er en enkelt der har ansvaret. 

    Nå, besked inden fredag ved lukketid, så det er jo spændende. Jeg er bare nødt til at få et job mere, da de 21 timer sgu ikke er nok. Tænker måske personlig hjælper eller noget i den retning. 

    davenport25-04-23 19:06

  • ★★★★★★1

    Alligevel mange penge at smide efter værdiløst pap.. 

    Hvis det koster 3000 kr er det jo ikke værdiløst ;)

    Guldager25-04-23 19:50

  • ★★★★★★0

    Ah, da mine unger købte sig fattige i dem, var den eneste værdi, at de havde dem, og at de havde mange. Men selvfølgelig kan man argumentere for, at der er en værdi i at samle på noget, og det er jo svært at sætte en pris på. Jeg troede jo også at min dvd-samling snart var mange penge værd, og så kom Netflix... Men det laver jo ikke om på at jeg stadig har dem, selv om de står på loftet fordi ingen vil købe/hverken eje eller have dem ;)

    davenport25-04-23 19:58

  • ★★★1

    Der er sgu nok ikke mange af mine tegneserier, bøger, CD'er, LP'er eller film der er noget værd, men jeg har da alligevel dumpet mange tusind i dem. Jeg husker at Club Raccoon/Axel Music for mange år tilbage, havde en funktion hvor man kunne se hvor mange penge man havde brugt for og allerede dengang havde jeg lagt over 50K hos dem alene.

    Så tja, hvorfor ikke. Han har ganske sikkert masser af sjov med den slags.

    NSF25-04-23 20:48

  • ★★★★★★0

    Værdi er jo, hvad folk vil give. Og nogle samlekort er bare penge værd. Jeg har hvert fald en del dyrere Magickort, som jeg kan sælge med fortjeneste

    Guldager25-04-23 20:52

  • ★★★★★★0

    Lederen fra det sted jeg var til samtale på i går, har lige bedt om to referencer hun kan ringe til. Er det normalt at kandidaten selv vælger sine referencer?? Alt i alt positivt, da det jo tyder på interesse...

    davenport26-04-23 08:40

  • ★★★★3

    Lederen fra det sted jeg var til samtale på i går, har lige bedt om to referencer hun kan ringe til. Er det normalt at kandidaten selv vælger sine referencer?? Alt i alt positivt, da det jo tyder på interesse...

    Jep, helt normalt. Så vælg du bare den bedste reference du kan finde!

    Edit: Jeg ville gerne være din reference, men jeg ved ikke hvor meget de får ud af at høre om dine evner i den gamle kælder!

    dyg26-04-23 08:48

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen