...Og det gik rigtig godt. Ingen blev for fulde, og de hyggede i haven med beer bong og bålfad. De fleste var ude ca halv tolv, og det var berammet til 01, så det var fint, så den gamle kunne komme i seng.
Ved de par fester vi har stået for, er jeg altid forundret over, hvor søde, høflige og omsorgsfulde de unge er. Alle er venner, og de hygger sig bare. Så gider man godt lægge hus til. Der er lidt oprydning i haven, men ikke noget, der ikke kan nås på 10 minutter.
Der kom så én enkelt ubehagelig episode, hvor en 18årig ex-kæreste til en af pigerne, holdte i lommen i sin tændte bil, og overvågede hende. Så gik min kone ud, og bad ham om at skride. "Hvem er du?" "JEG BOR HER!" og så var han væk. Fanme sygt, at nogen kan have sådan et alvorligt kontrolfreaksyndrom. Jeg vidste ikke noget om det før det var ovre, for ellers havde jeg også sendt ham væk.
Nu skal jeg på sidste dag på jobsøgningskursus, og håber ham underviseren har trukket i nogle tråde, som han lovede sidste uge. Probly´ not..