Du har en påstand om, at vores telefoner bliver aflyttet (og husk nu - jeg snakker ikke om alle mulige apps, hvor man giver tilladelse til cookies), og jeg vil da gerne vide, om det er rigtigt eller ej? Modsat dig, så har jeg ikke en holdning eller en synsning om det gør det - for det er et rimelig faktuelt spørgsmål. Det har heller ikke noget med mit livsbillede at gøre - for igen: det er et objektivt spørgsmål.
Men du kommer aldrig med nogen som helst belæg for det, du siger. Hvis mig undersøgelser, artikler eller andet, der viser, at når jeg snakker i telefonen, så bliver min samtale aflyttet. Jeg læser den gerne. Og jeg er ret overbevist om, at du ikke har læst den artikel, jeg linkede til - hvis du har, så må du selvfølgelig undskylde.
Her er flere artikler, som du er velkommen til at ignorere - for hvem er interesseret i sandheden, når man kan have holdninger til fakta?
trend.dk/nyheder/flere-og-flere-foeler-sig-aflyttet-af-deres-mobiler-nu-er-sandhederne-paa-bordet
Denne artikel forklarer, hvordan det kan lade sig gøre - og læg mærke til, at der står intet om firmaer og reklamer - men at det specifikt kræver spyware - det tror jeg næppe, at Meta og Google bruger: www.certosoftware.com/insights/is-someone-listening-to-your-phone-calls/
Og apropos Occams razor: det betyder ikke simplest på den måde, som du bruger det. Du bruger det som om, det er den mest nærliggende konklusion - men det occams razor er et princip, der kan bruges, når man har flere forklaringer, hvoraf det vil være bedst at bruge den mest simple. Men - hvad er mest simpel i det her tilfælde? At nogen har lagt noget på din telefon du ikke ved noget om, som ingen ved noget om, og som ikke rigtig har været en del af nogen nyheder? Eller alle de andre ting, som jeg før har skrevet om? Udover det - bare fordi occams razor findes som princip, så gælder det jo ikke altid uanset.
Long story short - oplys mig gerne, for jeg er som altid nysgerrig på at vide mere om verden omkring mig, så link endelig til steder, der kan underbygge din påstand.