Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

• ★★0

Funderer lidt på måske at tage arbejde i Danmark. Eventuelt bo i Malmö og så arbejde i København. Så er det lidt af begge verdener og også billigere. Kommer naturligvis også an på hvor i København det er og Malmö for den sags skyld.

Kiyonji 5-11-24 12:25

• ★★★★★★0

Funderer lidt på måske at tage arbejde i Danmark. Eventuelt bo i Malmö og så arbejde i København. Så er det lidt af begge verdener og også billigere. Kommer naturligvis også an på hvor i København det er og Malmö for den sags skyld.

Held og lykke. Havde du ikke lige fået nyt arbejde?

Wayne 5-11-24 12:44

• ★★0

Held og lykke. Havde du ikke lige fået nyt arbejde?

Jo det er korrekt, men er ikke super begejstret for det. Kollegaerne er fine men arbejdsopgaverne knap så meget. Nogen gange er det bare svært at vide på forhånd.

Kiyonji 5-11-24 13:05

• ★★★★★★1

Det er ret gennemført, med logoer og knapper i de rigtige grønne farver;

Aktivering af to-faktor-godkendelse (2FA) for din konto
    Kære kunde,

Hos Brobizz er din sikkerhed vores højeste prioritet. Derfor indfører vi to-faktor-godkendelse (2FA) for alle vores kundekonti.

Sådan aktiverer du 2FA:
    Log ind på din konto
    Gå til sikkerhedsindstillinger
    Klik på "Aktiver 2FA"
    Følg instruktionerne på skærmen
    Du skal bruge:

Din smartphone
    En autentificerings-app (f.eks. Google Authenticator, Authy)
    Aktiveringsfrist: I dag

Vent ikke! Sikr din konto nu.

Har du spørgsmål? Vores supportteam er klar til at hjælpe dig.

Aktiver 2FA nu
    Brobizz A/S | Vester Søgade 10, 1601 København V, Danmark

Telefon: +45 70 20 70 49 | E-mail: info@brobizz.com | www.brobizz.com

CVR: 31854822

Heldigvis afslører afsenderen stadig motiverne; <infos@sekusileav.co.za>

Wayne 5-11-24 13:11

• ★★0

Gjorde liv av at høre om Johnny Madsens død. Har både lyst til og ikke lyst til at sætte hans musik på i aften.. Tror lige der skal gå et par dage.

Men som han selv sagde, han har haft et godt liv:-)

Weird_J 5-11-24 17:54

• ★★★★★★0

A kører å æ motorvej... Han har satme haft mange fede citater gennem livet.

Den bedste: “Spiritus har reddet mange unge mennesker fra sport.”

davenport 5-11-24 19:28

• ★★★0

Synes ofte at Johnny Madsen fremstod usoigneret...

Nåede at opleve ham Live for over 20 år siden på Midtfyns Festival...hvor han optrådte med noget der lignede fedtet hår etc...

RIP..

Ryder666 5-11-24 19:32

• ★★★★★★0

“Der er så mange der griner af mit udseende, men er i klar over hvad det koster at komme til at se sådan ud?”

davenport 5-11-24 19:42

• ★★★0

“Der er så mange der griner af mit udseende, men er i klar over hvad det koster at komme til at se sådan ud?”

Det kostede ham livet i sidste ende ;)

Gorman 5-11-24 20:37

• ★★★★★★0

Det sker for de fleste ;)

davenport 6-11-24 06:20

• ★★★★★★0

Har en omsorgsdag - min sidste nogensinde!

Bruger den som en halv omsorg for mig selv dog. Henter sønnike efter skole, så han ikke skal i SFO - men resten af dagen er bare mig på en sofa med en film - faktisk kun en film, for den er næsten 4 timer...

Guldager 6-11-24 08:10

• ★★0

Har du planlagt at stoppe med at være omsorgsfuld eller hvordan?

HelmerJ 6-11-24 08:46

• ★★★★★★1

Som offentlig ansat har man to omsorgsdage om året ind til det år. hvor ens barn fylder 8 år. Og Lauge bliver 8 til næste år.

Men det kunne fandeme være rart at slippe for at være omsorgsfuld et par dage!

Guldager 6-11-24 08:59

• ★★★★★★0

Men der er kun 17 år til seniordage ;)

Guldager 6-11-24 09:07

• ★★0

Men der er kun 17 år til seniordage ;)

Fedt det kun lige over 4000 arbejdsdage

HelmerJ 6-11-24 09:54

• ★★★★★★0

Lav et kartoffeldyr - så kan du trække én pind ud 4000 gange og ligesom tælle ned :D 

davenport 6-11-24 17:13

• ★★★★1

Den bette har klaret sig igennem et par skadestuebesøg de sidste par dage. Et skævt hop i børnehaven og sammenstød med en stol gav en mikrofraktur, som ikke lige blev opdaget ved første besøg på skadestuen. Men nu har hun prøvet at blive trykket på, at få taget røntgen-billede, og at have en støtte-støvle på.

De to læger vi mødte var ganske fantastiske med hende, stor ros til dem!

dyg 7-11-24 10:38

• ★★★★★★0

Så fik den mellemste arbejde på det lokale pizzaria. Det skuer dog lidt mod min retfærdighedsfølelse, at han kommer hjem en rullekebab, som han sidder og spiser foran sin lillebror, som fik frikadeller... Det er sgu nok bare mig, der er alt for blød, men ulighed har altid været noget, der virkelig gør mig ked af det. (Det er noget jeg har arvet fra min morfar - man deler sol og vind lige) Men det er jo noget han har fortjent, og det skal man ikke forklejne ham i. 

davenport 7-11-24 19:56

• ★★★★★★1

Fedt, så er det i morgen den nye dyt skal hentes - dæleme også længe at vente.

Planen er at overraske fruens søster og svoger i deres sommerhus i Vestervig - og så lige nappe en overnatning i deres anneks. Inden vi holder fruens fødselsdag søndag.

Wayne 7-11-24 20:23

• ★★★★1

Fedt, så er det i morgen den nye dyt skal hentes - dæleme også længe at vente.

Planen er at overraske fruens søster og svoger i deres sommerhus i Vestervig - og så lige nappe en overnatning i deres anneks. Inden vi holder fruens fødselsdag søndag.

Tillykke med den lækre øse. Vi er også i Nordjylland denne weekend for at holde fødselsdag. Dog lidt længere nordpå end Vestervig. Og så er det ikke fruens fødselsdag, men min egen.

S. Rico 7-11-24 20:33

• ★★★★★★1

Havde 2. dag på uddannelsen i dag. Det er i hvert tilfælde skruet sammen, så alle kan være med. Men interessante problemstillinger blev drøftet omkring etik og den slags. Det er noget blødere end hvad jeg ellers har været vant til, men det er sjovt at være i skole igen. 

davenport 7-11-24 20:38

• ★★★★0

Jeg er mest overrasket over, at det har taget så lang tid for Madsen at drikke og ryge sig selv ihjel.

Hvilket fik mig til at tænke på: hvordan i alverden kan det lade sig gøre, at Mick Jagger stadig er i live? 

Det burde være videnskabeligt umuligt med det liv han har ført.

S. Rico 7-11-24 20:45

• ★★★★★★1

Det er da værre med hans far, Keith Richards?

davenport 7-11-24 20:49

• ★★★★0

Øh, hvad mener du med "far"?

S. Rico 7-11-24 20:53

• ★★★★★★1

Tillykke med den lækre øse. Vi er også i Nordjylland denne weekend for at holde fødselsdag. Dog lidt længere nordpå end Vestervig. Og så er det ikke fruens fødselsdag, men min egen.

Mange tak! Og tillykke med dagen - fruen fylder først på mandag, men det er mest praktis tidsmæssigt at gøre det i weekenden.

Desuden har vi for et år siden købt billetter til Ole Henriksen Show i Tivoli Friheden, mandag efter fruens ønske. Det skal nok blive interessant ;-)

Wayne 7-11-24 22:32

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen