Uha - jeg er bagud kan jeg mærke.
Jeg vil gerne på roadtrip og vandre i Montana, South Dakota og Wyoming til sommer. Men jeg har ikke kunnet finde nogle billige flybilletter. Og den rute, som jeg har i tankerne kræver at der skal findes og bookes hoteller 10-15 forskellige steder. Sådan noget kræver meget tid til research, så nu må vi se, om den tur bliver til noget i år.
Til gengæld har vi booket vinterferie i Florida. Og i går bookede vi en lille "efter-nytårsferie" i Marbella. Bare lige for at komme væk fra det mørke og kolde Danmark ned til noget lys og varme.
Er flybilletterne til USA ikke oftest billigst i februar, mener det er der de sætter sæderne til sommerferien til salg?
Jeg ved du har en forkærlighed for USA, og jeg skal klart dertil igen en gang. Men da vi både er suckere for bygninger, kultur og landskaber - så er der bare mere at hente på den front i Europa. Og jeg synes for eksempel at området omkring Cannes/Nice slår Higway One i skønhed.
Florida står også på min ønskeseddel - hvornår er det bedst, vejrmæssigt - er det i vinterferien?
Marbella er garanteret lunere end i DK på det tidspunkt, herligt.